TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המוצר חדש שפותר את הבעיות בעולם המסחר האלקטרוני


Fisha
חברת Fisha משיקה את B2B / B2C Omnichannel Ecommerce
• ייחודיותו של המוצר הוא ביכולתו להעניק ללקוח תחושת קנייה רב ערוצית ומשלבת את מכלול פעילויות המותג ב-online וב-offline .
• המוצר מציע סל פתרונות למסחר האלקטרוני כגון: איסוף עצמי מהחנות, שליחה לחנות, ניהול מלאי מתקדם המשלב גם פתרון מותאם גם ל-B2B.

חברת Fisha המפתחת מוצרי Ecommerce, פיתחה אלגוריתם הלומד בכל רגע נתון את פעילות הלקוח, את התבונות העסקיות של המותג, וכך מציע סל מתקדם של מוצרים ומבצעים ומתאים את פני האתר לגולש. כל זאת מגדיל באופן ישיר את היקף המכירות Online וב-Offline והתחייבות נאמנות הלקוח למותג.

האלגוריתם החדש מאפשר ללקוח ללמוד את הלוגיקה העסקית של המותג ולקדם תהליכי פרסונליזציה מלאה עבור מכלול הערוצים יחד. כמו כן, הוא מציע פתרון 360 לחיבור חנויות Online ו- Offline לאפליקציית Mobile מתקדמת עבור iOS ו- Android, תוך התממשקות מלאה למערכות ארגוניות ERP ו- CRM, פתרון PIM מתקדם לניהול מוצרים ויצירת Product Configurator.

עוד מציעה החברה, בין שלל פתרונותיה, גם פתרון עמדת מכירה Point of Sale שמתממשקת לכל ערוצי ה Offline של המותג (החנויות הפיסיות ) כל זאת מחובר למועדון חברים דיגיטלי להעצמת המותג, ניהול מבצעים ורכישה באמצעות נקודות.

פיתוח המוצר לצרכי השוק ארך 18 חודשים ומציע חדשנות טכנולוגית מתקדמת בתחום ה- Ecommerce, כמו כן המוצר נבדק מול מגוון של מותגים מסגמנטים שונים על מנת לבחון את תצורת הפתרון האופטימלי לאותו מותג.

מנכ"ל Fisha גיא פישר ומנהל הפיתוח העסקי אריק גיל: "פתרון ה – Omni Channel מתייחס לתקשורת השיווקית בערוצים השונים – הפיזיים והדיגיטליים, כאשר היא משולבת ורציפה בין הערוצים, כל אחד מהערוצים מודע לערוצים האחרים, והמעבר ביניהם קל, חלק ופשוט ללקוח. Omni Channel לא נועד רק כדי לאפשר מעבר בין ערוץ לערוץ, אלא כדי ליצור חווית לקוח שלמה וטובה יותר עם המוצר, ולאפשר לכל הגורמים בארגון לתת שירות יעיל יותר, לשמר את הקשר עם הלקוח, לאסוף נתונים על הלקוח, ולנתח את כל המידע שנאסף עליו מכל הערוצים".

חברת Fisha היא חברה מובילה המפתחת מוצרי Ecommerce ופתרונות מתקדמים בתחום לחברות המובילות בשוק בתחום הריטייל, תעשייה ואופנה כגון קבוצת שטראוס, אלעל, מגנוליה ונעלי אלדו. החברה הוקמה בשנת 2013, מונה למעלה מ- 20 עובדים וממוקמת בתל אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il