TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עדי הייניש מונה למנהל פעילות יחידת הענן CloudZone


CloudZone
עדי הצטרף למטריקס בשנת 2012 כמנהל תפעול של חטיבת האינטגרציה ותשתיות שתחתיה נמצאת CloudZone
עדי הייניש (33) מונה למנהל פעילות CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, המספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על כלל פעילויות היחידה, בהן תפעול הפעילות השוטפת, שיווק ומכירות של פתרונות ושירותי היחידה וכן ניהול שיתופי הפעולה שלה.
עדי הצטרף למטריקס בשנת 2012 כמנהל תפעול של חטיבת האינטגרציה ותשתיות שתחתיה נמצאת CloudZone. עדי היה שותף מלא להקמתה של היחידה ופעילותה לאורך השנים ותרם רבות להצלחתה של היחידה. עדי מחזיק בתואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה למנהל.
אבי גולדשטיין, מנהל חטיבת אינטגרציה ותשתיות במטריקס אמר: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של עדי לCloudZone. עדי מביא איתו ערך מוסף משמעותי ל CloudZone שבא לידי ביטוי בידע נרחב בעולם הענן, ניסיון רב שנתי בתפעול היחידה וניסיון ניהולי חזק. אין לי ספק שעדי יכול לדחוף את היחידה הזו קדימה ולהביאה להישגים נוספים עם לקוחותיה ושותפיה בשוק הענן בישראל ובעולם".

אודות CloudZone
CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, מספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים, הינהPremier Consulting Partner ו-Managed Service Provider של AWS, שותף Gold של Microsoft Azure ושותף בכיר שלGoogle Cloud Platform עם למעלה מ-8 שנות ניסיון בתחום. היחידה מספקת ללקוחותיה שירותים בנושאים: ייעוץ, תכנון ארכיטקטורה, ניהול מיגרציות של תשתיות הארגון לענן ותמיכה שוטפת בסביבות אלו. CloudZone שמה שני דגשים עיקריים, הראשון הינו אופטימיזציה טכנולוגית – שימוש בכלים המתקדמים ביותר המותאמים לארגון. השני הינו חיסכון משמעותי בעלויות.
על ידי בניית Ecosystem של שותפויות אסטרטגיות, CloudZone נמצאת בחזית הטכנולוגית ומובילה את שוק הענן בישראל. הדבר בא לידי ביטוי בכלים ופתרונות שהיא מספקת ללקוחותיה המאפשרים להם ליהנות מהטכנולוגיות החדשניות ביותר, בעלויות הנמוכות ביותר תוך תכנון נכון ומדויק. www.cloudzone.io.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il