TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אוטוטוקס מקימה שלוש שלוחות ביפן ובקוריאה כדי להתקרב ליצרני רכב אסייתיים


אוטוטוקס
על רקע הצמיחה העסקית המהירה של אוטוטוקס בדרום קוריאה, הקימה החברה שלוחה בסיאול, אשר תספק תמיכה טכנית ושירותי מו"פ ללקוחות ולשותפי אוטוטוקס במדינה זו
חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, המפתחת ומספקת פתרונות טכנולוגיים למניעת תאונות באמצעות מערכי שבבי V2X (Vehicle-to-Everything), מרחיבה את הפעילות הבינלאומית שלה ומשיקה שתי שלוחות ביפן ושלוחה בקוריאה, במטרה לספק תמיכה מקומית הדוקה ליצרני רכב ברחבי אסיה והאוקיינוס השקט.

בראש השלוחה החדשה של אוטוטוקס ביוקוהמה שבטוקיו רבתי יעמוד רם שלום, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק לאזור אסיה פסיפיק באוטוטוקס, שמעתיק את פעילותו ממשרדי החברה בישראל למשרד החדש באזור טוקיו. רם שלום, שהצטרף לאוטוטוקס לפני כשלוש שנים, צבר ניסיון אינטנסיבי של יותר מעשר שנים בניהול פרויקטים ומו"פ, לצד שיווק ופיתוח עסקי בינלאומיים בדגש על עבודה מול אזור אסיה והאוקיינוס השקט. בראש השלוחה השנייה של אוטוטוקס ביפן, שממוקמת בנגויה, ומספקת תמיכת מו"פ ותמיכה טכנית ללקוחות ולשותפי החברה ביפן, עומד גלעד מלר, שצבר יותר משמונה שנות ניסיון בפרויקטי מו"פ וניהול פרויקטים ללקוחות בתחום ה-V2X (Vehicle-to-Everything). אוטוטוקס מסרה כי הניסיון הרב-תחומי והידע המעמיק של מלר ב-V2X יתרמו באופן משמעותי להאצת זמני הפיתוח עבור לקוחות החברה ביפן ובאזור אסיה פסיפיק בכלל.

על רקע הצמיחה העסקית המהירה של אוטוטוקס בדרום קוריאה, הקימה החברה שלוחה בסיאול, אשר תספק תמיכה טכנית ושירותי מו"פ ללקוחות ולשותפי אוטוטוקס במדינה זו. אוטוטוקס גייסה לאחרונה לשלוחתה בסיאול את Eunho Kim, מנהל טכני מקומי המצויד בניסיון מקיף ביותר בתחום ה-V2X.

הרחבת הפעילות במזרח אסיה היא חלק מתנופה עסקית בינלאומית של אוטוטוקס בשנה האחרונה שכללה הכרזה על שיתוף פעולה עם ענקית מערכות האלקטרוניקה לרכב, דנסו (DENSO) היפנית, שתשלב בפלטפורמת ה-V2X אותה היא מספקת ליצרניות רכב, את מערכי השבבים ל-V2X של אוטוטוקס. ייצור המוני של הפתרון החדש, המיועד בשלב הראשון לשוק בצפון אמריקה, צפוי להתחיל בשנת 2019. ביוני 2017 הכריזה אוטוטוקס על פרויקט פיתוח עם Bosch הגרמנית לפיתוח טכנולוגיה למניעת תאונות אופנועים באמצעות תקשורת בין כלי רכב לאופנועים (B2V – Bike to Vehicle). בסוף יוני 2017 השלימה אוטוטוקס סבב גיוס הון בהיקף 40 מיליון דולר שכלל השקעה מקרן Mirai Creation - זרוע ההשקעות של טויוטה.

רם שלום, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק לאזור אסיה פסיפיק באוטוטוקס, מסר: "השוק האסייתי בכלל והשווקים ביפן ובקוריאה בפרט חשובים לצמיחתה של אוטוטוקס. שווקים אלה מהווים זירת מפתח לכל תעשיית הרכב העולמית ולטכנולוגיות ה-V2X. העסקה שלנו עם דנסו ומהלכים אחרים שביצענו הביאו לזינוק ברמת האמון של שווקים אלה באוטוטוקס וברמת העניין של חברות משמעותיות באזור זה בהשתלבות באקו-סיסטם שיצרנו ל-V2X. בו בזמן, הוראת ה-NPRM שמכינה את הקרקע לכניסה מסיבית של מערכות V2X מבוססות DSRC בארצות הברית מנתבת עבודה רבה בתחום האלקטרוניקה לרכב לספקיות רכב ומערכות לרכב מאסיה, דבר שיוצר פעילות V2X אינטנסיבית באזור. זו הסיבה שהחלטתנו לבנות ארגון עם יכולות תמיכה ומו"פ באסיה פסיפיק. הארגון יעניק את התמיכה הטובה ביותר ללקוחות באזור ויאיץ באופן משמעותי את התנופה העסקית והטכנולוגית של אוטוטוקס".

אוטוטוקס הוקמה בשנת 2008. החברה מנוהלת על ידי חגי זיס, שכיהן במגוון תפקידים ניהוליים, ביניהם סמנכ"ל חטיבת מוצרים בסרגון וסמנכ"ל מו"פ באיזיצ'יפ. ה-CTO של אוטוטוקס הוא און הרן, שנמנה על מייסדי החברה. הרן כיהן בעברו כסמנכ"ל הטכנולוגיות של פסווה הישראלית שנמכרה בשנת 2006 ל-PMC-Sierra תמורת 300 מיליון דולר. המטה ומרכז הפיתוח של אוטוטוקס, שעובדת במתכונת של יצרנית שבבים ללא מפעל ייצור (Fabless), ממוקם בכפר נטר. החברה מעסיקה כ-80 עובדים בישראל, ארה"ב, יפן, קוריאה, גרמניה וצרפת, ומגייסת בימים אלה עובדים נוספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il