TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Sophos הוצבה ברביע המובילים בדוח רבוע הקסם של גרטנר לניהול איומים אחוד (UTM, (SMB Multifunction Firewalls שנה שישית ברציפות


sophos
החברה הוכרה גם כמובילה ברבוע הקסם של גרטנר לאבטחת נקודות קצה ורשת

Sophos (LSE:SOPH), מובילה גלובלית לאבטחת נקודות קצה ורשת, המיוצגת בישראל על ידי Power Communication, הוצבה פעם נוספת ברביע ה"מובילים" (Leaders) בדוח ריבוע הקסם של גרטנר לניהול איומים אחוד Gartner, Inc.’s June 20, 2017, "Magic Quadrant for Unified Threat Management (SMB Multifunction Firewalls).”.


הרביע מבוסס על הערכה של יכולתה של החברה להוציא לפועל את חזונה באופן מלא. Sophos הינה אחת מתוך שלוש ספקיות בלבד שהוצבו ברביע המובילים בדוח זה. Sophos היא חברת אבטחת ה- IT היחידה שהוצבה באופן עקבי כמובילה על ידי גרטנר, הן בדוח רביע הקסם לפלטפורמות להגנת נקודות קצה (ינואר 2017) והן בדוח רביע הקסם לניהול איומים אחוד.


"אנחנו מאמינים כי ההצבה העקבית של Sophos כמובילה בדוח זה נותנת משנה תוקף לעוצמת החזון שלנו וליכולתנו לספק מוצרים העומדים בקנה מידה, אמינים ובעלי הרמה הגבוהה ביותר של הגנה שלקוחות דורשים," אמר דן שיאפה, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצות אבטחת משתמש הקצה והרשת ב- Sophos. "ארגונים בכל סדרי הגודל מתמודדים עם איומים מוכרים ובלתי מוכרים מידי יום, והם מופצצים במידע והתראות אבטחה, החל מנקודת הקצה ועד לשרת. על מנת להפוך את כל המידע הזה לפעולת אבטחה שימושית, Sophos ממשיכה להשקיע באסטרטגית האבטחה הסינכרונית שלה, אשר מקשרת ישירות בין UTM לאבטחת נקודות קצה על מנת להשיג תגובה אוטומטית ומהירה יותר. הגידול בשוק בשני התחומים העסקיים, רשת ונקודות הקצה, מדגים כי אנו עומדים בדרישות ההולכות ומתרחבות של השוק".


Sophos ממשיכה להגדיל את נתח השוק שלה בתחום הגנת הרשת בשל קלות השימוש, יכולות האבטחה העשירות והאינטגרציה המוצלחת עם פתרון הגנת נקודות הקצה שלה. בשנת הכספים של Sophos, שהסתיימה ב- 31 למרץ 2017, דיווחה החברה על גידול של 17.8% בחיובים עד 319.1 מיליון דולר לתחום אבטחת נקודות הקצה, שיעור גבוה משמעותית מהגידול הכללי בשוק זה העומד על 10%. באותה תקופה, תחום ה- UTM והפיירוול של הדור הבא (NGFW) ייצג כמחצית מהחיובים של Sophos סביב העולם.


בסקירה של Sophos UTM on the Gartner Peer Insights שפורסמה לאחרונה באתר, צוין כי: "כאשר פגשנו את הצוות מ- Sophos לפני יותר מ- 6 שנים, חיפשנו פתרון אמין ובעל יחס עלות-תועלת טוב ללקוחות שלנו. הם לא רק סיפקו זאת, אלא גם השקיעו זמן בהבנת המודל העסקי שלנו. הם הקשיבו למשוב שאנו סיפקנו והשתמשו בו על מנת לקדם שיפורים בפתרון שלהם ועם הצוות שלהם. כתוצאה מכך, הם ממשיכים לעזור לנו לצמצם את עלויות התמיכה שלנו על ידי אספקת פתרונות חדשניים שמסייעים לנו לאבטח את הרשתות של הלקוחות שלנו ממספר הולך ועולה של איומים".


למידע נוסף אודות פתרונות ה- UTM והפיירוול של הדור הבא בקרו ב: www.sophos.com/utm.
על מנת להוריד העתק של דוח רבוע הקסם של גרטנר לניהול איומים אחוד (UTM, SMB Multifunction Firewalls), בקרו באתר Sophos כאן.

אודות Sophos
יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. פשוטים להטמעה, ניהול ושימוש, הפתרונות ,עתירי הפרסים של הצפנה ,הגנת רשת, דואר אלקטרוני, אינטרנט, התקנים ניידים ונקודות קצה של Sophos, מגובים על ידי רשת מעבדות גלובאליות המשמשות כמרכזי התמודדות מול איומים מתקדמים.
Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה.
לפרטים נוספים : www.sophos.com.

אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה- "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית.
הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר.
החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il