TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת IDE הנדסת התפלה נבחרה לבנות ולתפעל מתקן התפלת מים בטכנולוגיית אוסמוזה הפוכה עבור חברת פורמוסה פטרוכמיקל


IDE הנדסת התפלה
מערכת הסרת הבורון הייחודית של IDE תהיה הראשונה בעולם להבטיח רמות ריכוז נמוכות במיוחד של 0.01ppm במים המותפלים
חברת IDE הנדסת התפלה, המובילה העולמית בטכנולוגיות טיפול במים, נבחרה לבנות ולתפעל מתקן התפלת מי ים בטכנולוגיית אוסמוזה הפוכה (SWRO) עבור חברת Formosa Petrochemical Corporation ((FPCC, המתמחה בזיקוק והובלת מוצרי נפט. מתקן ההתפלה, שיוקם באתר חברת האנרגיה Mai-Liao, שבמחוז יונלין, טאייוואן, ייצר מים לשימוש תעשייתי באיכות גבוהה ויהיה בעל קיבולת של 105,000 מ"ק ליום.

IDE תספק לפורמוסה פתרון חיסכוני במיוחד, המייעל את צריכת האנרגיה והכימיכלים. לאחרונה, הגבילה הממשלה את זכויות השימוש במים של פורמוסה, לטובת החקלאות, ובכך אילצה את החברה לחפש אחר מקור מים חלופי ובלתי תלוי. מתקן ההתפלה החדש של IDE יספק לתחנת הכוח Mai Liao את כמויות המים הדרושות לה, תוך עמידה ברגולציה המקומית להרחקת מים עודפים.

מערכת הסרת הבורון של IDE, שתשולב במתקן ההתפלה, תהיה הראשונה בעולם להבטיח רמות ריכוז נמוכות במיוחד של 0.01ppm במים. IDE תתכנן ותעצב את המתקן, תספק ותתקין בו את הציוד, תמונה ותפקח על תפעולו והחזקתו במשך שנתיים.

אמנן לוי, מנכ"ל IDE פרוייקטים: "אנו גאים ונרגשים לציין אבן דרך משמעותית זו בשותפות שלנו עם חברתFormosa Petrochemical , לייצירת מתקן התפלה פורץ הדרך, בטכנולוגיית אוסמוזה הפוכה (SWRO). בזכות הטכנולוגייה החדשנית שלנו, הצלחנו להגיע, לראשונה בתעשייה, לרמות ריכוז נמוכות מאוד של בורון, תוך שמירה על האיכות הגבוהה של המים.

אודות IDE הנדסת התפלה
IDE, המובילה העולמית בפתרונות טיפול במים, מתמחה בפיתוח, בתכנון, בבנייה ובתפעול של כמה ממתקני ההתפלה וממפעלי טיהור מים תעשייתיים המתקדמים בעולם. IDE מספקת שירותי טיפול במים למגוון רחב ש לקוחות ברחבי העולם – רשויות מקומיות, חברות נפט, גז, כריעה, זיקוק ואנרגיה. מידי יום, מספקת החברה כ-3 מיליון מ"ק של מים איכותיים ברחבי העולם.
למידע נוסף - www.ide-tech.com





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il