TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דיון מדיקל דיווייסס משלימה גיוס הון של 12.3 מיליון דולר


דיון מדיקל דיווייסס
הכסף יתמוך בהמשך הפיתוח של טכנולוגיית ספקטרוסקופיית RF לגילוי סרטן שיורי מיקרוסקופי

דיון מדיקל דיווייסס, שמחויבת לפתרון הבעיה "האם הוצאנו את הכל" לזיהוי סרטן שיורי מיקרוסקופי בזמן אמת, הודיעה היום על סגירת סבב גיוס הון של 12.3 מיליון דולר. החברה מתבססת על פלטפורמת הספקטרוסקופיה בתדר רדיו (RF) המהפכנית והקניינית של דיון מדיקל דיווייסס שתיושם בסוגים שונים אחרים של סרטן אחרי ההצלחה של המוצר הראשון שדיון שיווקה, מערכת מרג'ין פרוב.


את סבב ההשקעה הובילו Canepa Healthcare, ATON Partners ו-Kraft Group. היכולת של דיון לקבוע טיפול תיקני חדש באמצעות מערכת מרג'ין פרוב הקיימת שלה ולהמשיך לפתח את פלטפורמת ספקטרוסקופיית RF שלה ליישומים אחרים היא שיצרה את האמון אצל משקיעים חדשים וקיימים. "ATON Partners, שבראשה פטריק סאליבן ודן לבנג'י, נלהבים לתמוך בדיון מדיקל דיווייסס כשהיא מנצלת את פלטפורמת ספקטרוסקופיית RF שלה לא רק בניתוחי סרטן השד, אלא גם בפיתוח הטכנולוגיה לשיפור הערכת המחלה בסוגים אחרים של סרטן שהם לעיתים קרובות קשים יותר", אמר דניאל לבנג'י, שותף מנהל של ATON Partners. "ההשקעה שלנו מעניקה לחברה הזדמנות להמשיך בעבודת הפיתוח החשובה שלה, ובטווח הקרוב לממן יוזמות אסטרטגיות חשובות שתומכות בגישה למרג'ין פרוב, כגון השגת קודים ותשלום".


מאז שקיבלה את אישור ה-FDA, מערכת מרג'ין פרוב לשימוש בניתוחים להסרת גושים מהשד הראתה בהצלחה הפחתה עקבית ומשמעותית של כריתות חוזרות כשנשים עוברות ניתוחים לשימור השד אחרי אבחנה של סרטן השד בשלב מוקדם. עד היום, שלושה ניסויים מבוקרים אקראיים גדולים ופרסומים רבים נוספים שעברו ביקורת עמיתים חקרו יותר מ-2,500 נשים שעברו הוצאת גושים באמצעות מרג'ין פרוב והראו הפחתה של עד 79% בשיעורי הכריתות החוזרות. ההשפעה של ההפחתה הזאת על האיכות, התוצאות והעלות היא משמעותית כשנתונים מצביעים על כך שבלי הערכת שוליים יעילה 20-30% מהנשים שעוברת הוצאת גושים של סרטן השד יעמדו בפני ניתוח נוסף כדי להבטיח שוליים שליליים.


בנוסף לשימוש בניתוחי סרטן השד, פלטפורמת ספקטרוסקופיית RF של דיון נבדקת ליישומים ואתרי מחלה אחרים. באוגוסט 2016 דיון ציינה קבלת שלושה מיליון אירו שהוענקו על ידי מענק יוקרתי של EU Horizon 2020 לתמיכה בהמשך הפיתוח של מערכת הביופסיה מבוססת ספקטרוסקופיית RF שלה.
"ההתאגדות של משקיעים מחויבים הפגינה אופטימיות רבה לגבי עתיד החברה", אמרה מנכ"ל דיון מדיקל דיווייסס לורי צ'מורה. "סבב גיוס ההון הזה הוא הוכחה להצלחה של טכנולוגיית הספקטרוסקופיה בתדר רדיו (RF) המהפכנית שיצרה את המוצר הראשון שלנו, מערכת מרג'ין פרוב, והיא הבסיס של פלטפורמת הניתוחים האונקולוגיים שהופכת במהירות לטיפול התקני בסרטן".


אודות דיון מדיקל דיווייסס
תארו לעצמכם שלא תצטרכו לתהות האם בניתוח הסרטן שלכם הוציאו את כל המחלה. בדיון מדיקל דיווייסס אנחנו מאמינים בהפחתת החרדה שמטילה על החולים ומשפחותיהם ההמתנה לתוצאות הפתולוגיה. אנחנו עושים זאת על ידי פיתוח טכנולוגיות חדשניות לאיפיון רקמות שמאפשרות לרופאים להוציא רקמות סרטניות באופן עיקבי יותר בניתוח הראשון - ומשפרות את חוויית הטיפול בסרטן. הפתרונות שלנו, שמפותחים בפלטפורמת ספקטרוסקופיית RF ראשונה מסוגה, יכולים להבדיל בין רקמות סרטניות לבריאות לפי תכונות אלקטרומגנטיות, ומאפשרים לחולים ולרופאים לענות על השאלה "האם הוצאנו את הכל?".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il