TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אלקטרה הטמיעה מערכת להגברת מכירות וחישוב תמריצים של חב' אינסנטיבס סולושנס הישראלית


אלקטרה
היקפה הכספי של העסקה לא נמסר אך הוא נאמד במאות אלפי ש"ח בפרויקט רב שלבים. המערכת הוטמעה בשלב הראשוני בחטיבת הקמעונות של אלקטרה
חברת אלקטרה הטמיעה בחטיבת הקמעונאות, מערכת אינסטניבס סולושנס להגברת המכירות וחישוב תמריצים. הפרוייקט ארך כחודשיים וחצי והסתיים בחודש אפריל 2017.

המערכת מאפשרת היום לחברת אלקטרה לשפר את הביצועים העסקיים ולהביא לגידול במכירות, זאת באמצעות יכולת השקיפות המלאה בנוגע לכל תהליכי המכירה שהיא מספקת למנהלי הסניפים ולמוכרנים, עד לרמת מכירת הפריט הבודד, עמידה ביעדי מכירות אישים וקבוצתיים, כמו גם חישובי העמלות והבונוסים. המידע מתעדכן ומונגש למנהלים ולאנשי המכירות בזמן אמת והדבר מאפשר להם בקרה יעילה המסייעת לעמוד בהצלחה ביעדי המכירות שהוגדרו.

'חתירה למצוינות והנעה לפעולה' הם הערכים המוספים שמנחילה חברת אלקטרה לעובדי הארגון.

מנכ"ל אלקטרה, זאב קלימי, אומר: "עולם המכירות נמדד בביצועים מול יעדים. כחברה מובילת שוק, המערכת מספקת לנו את הערכים המוספים הנדרשים כדי לחתור למצויינות ולהניע לפעולה. תודות למידע המשמעותי שאנו מפיקים, לצד זמינות המידע והנגשתו בכל מקום ובכל זמן, נוצרת בארגון אווירת תחרות חיובית המניעה לפעולה ומייצרת מצויינות בתהליכי העבודה של כלל ארגון המכירות. הנתונים מנחים אותנו באילו צעדים לנקוט באופן מיידי כדי להשתפר תדיר".

מנכ"ל הקמעונאות של חברת אלקטרה, יורם בדש, אומר: "המערכת מצטיינת בתצוגה אפקטיבית ובהירה לכל הרמות הארגוניות. המערכת מספקת שקיפות מידע לעובד, במקביל להצגת הביצועים של הקולגות שלו בכל הסניפים. היא מהווה כעת כלי משמעותי חשוב בהגברת המכירות של אלקטרה."

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל אינסנטיבס סולושנס, אומר: "אינסנטיבס סולושנס גאה לראות את מערך המכירות של אלקטרה מצטרף למאות אלפי המשתמשים במערכת. השקיפות, עדכניות המידע ויכולות ההמלצה במערכת נותנת לאנשי המכירות כלי אפקטיבי מוכח לשיפור ביצועים מתמיד. בכך היא משפרת את ביצועי הארגון ומגבירה את תחושת האמון של העובדים. זכינו מאלקטרה לשת"פ מופלא, במיוחד מסמנכ"לית משאבי האנוש, שוש רבן, מה שתרם לקידום הפרוייקט בהצלחה ובלו"ז קצר. אין ספק כי הרוח הגבית מצידה ומצד הצוות בראשותה גרמו לפרויקט להתנהל ולהתקדם באופן מעורר התפעלות".

אודות חטיבת הקמעונאות באלקטרה
אלקטרה מוצרי צריכה, חברה נכדה של אלקו בע"מ, הינה החברה המובילה בישראל בתחום מוצרי החשמל הבייתים, המיזוג והתקשורת. החברה עוסקת בייצור, יבוא, יצוא, מכירה, הפצה, שיווק ומתן שירותים למגוון רחב של מוצרי צריכה חשמליים בבית, בדרכים ובמקומות עבודה. אלקטרה מוכרת ומשווקת מותגים מובילים ביניהם מזגני אלקטרה ואלקו, מערכות מיזוג אוויר VRF של דייקין, מוצרים לבית ולמטבח בשמות המותג אלקטרה, פיליפס, סאוטר, מילה, ווירלפול וליבהר, טלפונים סלולאריים של "סוני מובייל" והוואוי.

בבעלות החברה שתי רשתות מתמחות למכירת מוצרי חשמל מהמובילות בישראל: שקם אלקטריק ומחסני חשמל, שחנויותיהן נמצאות בפריסה ארצית ומציעות את מוצריהן לקהל לקוחות רחב ברחבי הארץ.

אודות אינסנטיבס סולושנס
אינסטיבס סולושנס הינה חברה טכנולוגית מובילת שוק בתחום הגברת המכירות, וחשוב תמריצים, בונוסים ושכר עדוד. מוצר התוכנה שפיתחה החברה מאפשר ניתוח מעמיק של נתוני המכירה והביצוע של עובדי החברה מדרגת העובד ועד המנהל. ניתוח זה מאפשר ללקוחות החברה להשיג בקרה אפקטיבית על עמידה ביעדי המכירות והבצועים, ולשפר באופן משמעותי את התוצאות העסקיות. מוצר החברה זמין ללקוחותיה ב – Cloud וגם יכול להיות מותקן באתר הלקוח. אפליקציית מובייל מאפשרת לעובדים ולמנהלים שקיפות ויכולות בקרה מתקדמות. לחברה בסיס לקוחות רחב ועל לקוחותיה נמנים חברות כמו: אמדוקס, קוקה קולה, שטראוס, AIG, Entel, סלקום ועוד.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il