TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בעל שליטה בקדימהסטם משקיע כ-3.5 מיליון ₪ בדרך של הקצאה פרטית


קדימהסטם
בחודש האחרון הסתכמה השקעת בעלי עניין בחברה בכ-5.6 מיליון ₪

חברת הביוטכנולוגיה הישראלית קדימהסטם (TASE: KDST) מתכבדת להודיע על חתימת הסכם השקעה עם מר ג'וליאן רוג'רי, בעל שליטה ודירקטור בחברה, בדרך של הקצאה פרטית. במסגרת ההסכם תזכה קדימהסטם להשקעה בהיקף של כ-3.5 מיליון ₪.


עם השקעה זו, החברה משלימה גיוס בסך 5.6 מיליון ש"ח מבעלי עניין בחודש האחרון. בשנתיים האחרונות, השקיעו בעלי עניין בחברה, כולל השקעה זו, סך של למעלה מ-16 מיליון ש"ח. כמו כן, בעלי העניין הביעו את נכונותם וכוונתם להמשיך ולתמוך בחברה לצורך פעילותה השוטפת וכן הביעו את אמונם המלא בהנהלת החברה. החברה רואה בהתקשרות עם בעלי העניין בהנפקה הפרטית ובכוונתם להמשיך לתמוך בחברה, הבעת אמון בחברה.


במסגרת ההסכם, תקצה החברה 1,412,000 מניות רגילות של החברה במחיר 2.50 ₪ למניה. כמו כן, יוקצו למר רוג'רי 1,412,000 אופציות בלתי סחירות הניתנות למימוש למניות רגילות של החברה במחיר מימוש של 3 ש"ח בעבור כל מנית מימוש, כך שסך התמורה בעבור מימוש האופציות כאמור יעמוד על סך של כ-4.2 מיליון ₪. האופציות תבשלנה מיידית עם הקצאתן ותהיינה ניתנות למימוש לתקופה של 12 חודשים מיום החתימה על הסכם ההשקעה.


בנוסף, בתמורה להשקעתו ובעקבות תמיכתו ארוכת השנים של מר רוג'רי בחברה וכוונתו להמשיך ולתמוך בחברה עד להתחלת הניסויים הקליניים, ככל והחברה תרשום למסחר את מניותיה בבורסה בארה"ב או במדינה זרה אחרת, תקצה החברה למר רוג'רי 782,332 מניות רגילות של החברה, כאשר סך המניות כאמור מייצג 12% ממספר המניות הרגילות של החברה שבבעלותו של מר רוג'רי נכון למועד החתימה על הסכם ההשקעה, כולל המניות המוקצות וכולל 567,200 מניות שטרם הוקצו לו בפועל ויוקצו לו לאחר קבלת אישורם של אסיפת בעלי המניות של החברה והבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ, בהתאם לדיווח החברה בעניין מיום 22 ביוני 2017. מחיר כל מניה מסך המניות הנוספות יהיה המחיר המינימלי למניה על פי דין שיחול על החברה במועד הרישום למסחר בבורסה בארה"ב או במדינה זרה אחרת. יודגש, כי בדירקטוריון החברה לא התקבלה החלטה לרשום למסחר את מניות החברה בבורסה בארה"ב או במדינה זרה אחרת.

אודות קדימהסטם
קדימהסטם בע"מ (www.kadimastem.com) הינה חברת ביוטכנולוגיה, המתמחה בפיתוח פתרונות רפואיים, מבוססי תאי גזע מאדם, המיועדים בעיקר למחלת הסוכרת ולמחלות ניווניות של מערכת העצבים, כדוגמת ALS וטרשת נפוצה. החברה נוסדה בשנת 2009, על ידי פרופ' מישל רבל ויוסי בן יוסף, וניירות הערך שלה נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב (TASE: KDST). יו"ר החברה הוא דר' אלי אופר, לשעבר המדען הראשי במשרד התמ"ת וחברי הוועדה המייעצת הינם מדענים מובילים וחלוצים בתחומם. על משקיעי החברה, בנוסף למייסדיה, נמנים בית ההשקעות אלטשולר שחם, משקיעים מחו"ל (ג'וליאן רוג'רי ואבי מייזלר), ומשקיעים מוסדיים נוספים.

קדימהסטם הוקמה על בסיס טכנולוגיות מוגנות פטנטים, שפותחו בקבוצה של פרופ' מישל רבל במכון וייצמן למדע. בהתבסס על הפלטפורמה הטכנולוגית הייחודית שפיתחה, קדימהסטם מפתחת טכנולוגיית רפואה רגנרטיבית, שמטרתה לתקן ולהחליף רקמות ואיברים, על ידי שימוש בתאים בעלי תפקוד תקין, שהתמיינו מתאי גזע. החברה מתמקדת בהשתלת תאי מוח בריאים לתמיכה בשרידות תאי העצב כטיפול תאי למחלת ALS ובהשתלת תאי לבלב מפרישי אינסולין לטיפול בסוכרת תלוית אינסולין.
לחברה ועדה מייעצת רחבה המורכבת ממדענים מובילים וחלוצים: בתחום תאי הגזע העובריים - פרופ' יוסף איצקוביץ, מומחה עולמי וחלוץ במחקר תאי גזע פלוריפוטנטים ולשעבר מנהל מחלקת נשים ויולדות בקריה רפואית רמב"ם ומייסד המרכז לתאי גזע עובריים של הטכניון פרופ' בנימין ראובינוף, ראש מרכז המחקר של הדסה לתאי גזע עובריים אנושיים ורופא בכיר במחלקת יולדות וגניקולוגיה במרכז הרפואי הדסה; בתחום המחלות הנוירודגנרטיביות - פרופ' תמיר בן חור; מנהל המחלקה הנוירולוגית והאגף לרפואת המוח במרכז הרפואי הדסה בירושלים; ובתחום הסוכרת – פרופ' שמעון אפרת, פרופסור לגנטיקה מולקולרית וסוכרת נעורים באוניברסיטת תל אביב ומומחה עולמי בשימוש בתרפיה תאים לטיפול בסוכרת ופרופ' אדי קרניאלי, מנהל לשעבר של המכון לאנדוקרינולוגיה סוכרת ומטבוליזם במרכז הרפואי רמב"ם ומומחה עולמי בתחומים הללו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il