TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

NessPRO חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם IConduct


נס טכנולוגיות
IConduct פיתחה מחולל ממשקים גנרי המאפשר להגדיר בקלות ממשקי אינטגרציה מורכבים ותהליכים עסקיים אוטומטיים
NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם חברת IConduct המספקת מערכת מחולל ממשקים גנרית, ללא קידוד. מערכת IConduct מאפשרת להגדיר בקלות ממשקי אינטגרציה מורכבים ותהליכים עסקיים אוטומטיים בין מגוון רחב של מערכות קצה ובכל סביבה היברידית.

עולם מערכות המידע חווה שינוי משמעותי הכולל אימוץ מערכות עסקיות מתמחות בגישת Best of Breed ושימוש במערכות ותשתיות ענן. כתוצאה מכך, נוצר צורך רב באינטגרציה בין מערכות במודל היברידי שבין הענן לרשת הארגונית. השימוש במערכת IConduct מעביר את המוקד מחסמים טכנולוגיים ותשתיתיים וממקד את יישום התהליכים באפיון הצרכים העסקיים הנדרשים. המערכת דואגת לנהל מאחורי הקלעים את נושאי התשתית והטכנולוגיה עבור המשתמש, ובכך מקטינה באופן דרמטי את תקורות יישומי האינטגרציה. יכולתה של הפלטפורמה לרתום באופן מוחלט את השימוש ב- API של מגוון מערכות מידע וישויות מידע (מסדי נתונים, קבצים ועוד) מאפשר למשתמשים ליצור ערכים איכותיים לפעילותם העסקית באופן יומיומי.

IConduct מהווה נקודת שליטה ובקרה מרכזית על כלל תהליכי האינטגרציה האירגוניים באמצעות מודול שליטה ובקרה מקיף ביותר, המכיל בין היתר מבט גרפי של 360 מעלות על תהליכי האינטגרציה. כמו כן מכיל מודול השליטה והבקרה קונפיגורציות מורכבות של ניהול שגיאות ותרשימי זרימה לניתוח וטיפול בתקלות באופן אוטומטי, עדכון אוטומטי של גורמים רלוונטיים, יכולת תחקור נוחה וגרפית לפעילות כל ממשק ברמת הפעולות השונות ועוד.

"מערכת IConduct מביאה להצלחות מהירות גם בתהליכי האינטגרציה המורכבים ביותר, תוך שימוש בממשק משתמש אפקטיבי ויעיל ליישום תהליכים בין כל ישויות המידע" אמר משה סגל, מנכ"ל IConduct ומייסדה. "מנוע האינטגרציה הייחודי של המערכת מאפשר מהירות גבוהה ביותר של עיבוד וניתוח מידע בכמויות גדולות. המשתמש נהנה מיכולות עיבוד In-Memory אדירות על Data Center בענן אשר מקטין את השימוש במשאבי מחשוב פנים ארגוניים ובזכות ארכיטקטורת Grid iPaaS מקבלת שרידות וזמינות גבוהים ואמינים".

לפלטפורמת IConduct התקנות ויישומים רבים של ממשקים ותהליכים עסקיים מורכבים וקריטיים למגוון מערכות אפליקטיביות בכל אספקט עסקי, במגוון ענפים כולל הגנת סייבר, היי-טק, ייצור, מסחר, שירותים ועוד. למערכת מעל 140 קונקטורים למערכות מידע עסקיות, בסיסי נתונים, סוגי קבצים וטכנולוגיות גנריות כגון REST ו-SOAP. "מאז התחלנו בשיווק המערכת, חווינו אימוץ מהיר מצד השוק בישראל והיום IConduct משרתת רק בישראל מעל 100 לקוחות כגון Mellanox, Cellebrite, Outbrain, CyberArk, אדמה (אגן מכתשים), אבן קיסר, MSC ספנות ועוד. אנו שמחים ש-NessPRO בחרה לשווק את IConduct" אמר סגל, "ל-NessPRO יש ידע וניסיון עצומים וקשרים ענפים בכל מגזרי המשק, והדבר יסייע לנו להרחיב את פעילותנו בארץ".

רמי איזנברג מנהל תחום מערכות מרכזיות ב- NessPRO, ציין כי "הטכנולוגיה המתקדמת של מערכת IConduct, הארכיטקטורה המתוחכמת שלה, מנוע האינטגרציה הייחודי וההתמקדות בפן העסקי מאפשרים לחברות להגיע להישגים ניכרים תוך חיסכון במשאבים ובהוצאות".

אודות NessPRO
NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. פרטים נוספים ניתן למצוא ב: www.nesspro.co.il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il