TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלעד מערכות תייצג את פתרונות ClickDimensions בישראל


אלעד מערכות
ClickDimensions מספקת פתרון Marketing Automation המותאם ל-Microsoft Dynamics CRM
אלעד מערכות, המתמחה בפיתוח, יישום והטמעה של מגוון טכנולוגיות מתקדמות בארגונים חתמה על הסכם שותפות עם ClickDimensions, המתמחה בתחום האוטומציה של השיווק (Marketing Automation). במסגרת ההסכם חטיבת התוכנה של אלעד תהיה אחראית על שיווק, מכירה ויישום פתרונות ClickDimensions תוך מיקוד בארגוני SMB ואנטרפרייז בישראל.

ClickDimensions הינה שותף מוסמך של Microsoft. פתרון החברה מתממשק בקלות עם Microsoft Dynamics CRM החל מגרסת 2011 ומעלה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא ארגוני אנטרפרייז עולמיים כגון חברות טכנולוגיה מובילות, חברות רכב, ארגוני ספורט ועוד.

פתרון האוטומציה מותאם ל-Microsoft Dynamics CRM ומופעל באופן אינטגרטיבי מתוך הפתרון, כאשר ניתן ליישמו בענן או בתצורה מקומית (On Premise). ClickDimensions מספקת יכולות ניהול ותכנון קמפיינים אוטומטיים, התאמה ועיצוב פשוט של תבניות, קליטת לידים ודירוגם, ניטור פעולות משתמשים ברשת ותרגומן לפעולה, ניהול כנסים ואירועים, ניהול טפסים ודפי נחיתה, ניהול סקרים ועוד. יישום הפתרון כחלק מובנה מה-CRM מאפשר הטמעה מהירה וקלה של הפתרון בתוך סביבה מוכרת, ללא צורך באינטגרציה מורכבת.

השימוש ב- ClickDimensionsמאפשר לארגונים לאתר לקוחות המתעניינים במוצרים ובשירותים שלהם, להעריך את רמת העניין שהם מגלים ולפעול בצורה המתאימה ביותר. ClickDimensions מתאפיין בממשק משתמש פשוט וידידותי, המאפשר ליצור בקלות תבניות דוא"ל, טפסים ממוכנים, סקרים וקמפיינים בצורת גרירה (Drag and Drop). בזכות הפתרון של ClickDimensions יכול הארגון ליעל את תהליכי השיווק, להכיר טוב יותר את לקוחותיו הקיימים והפוטנציאליים ולהגדיל את מחזור המכירות שלו.

עדי גולן, סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי באלעד מערכות אמרה כי "בנייה קלה ומהירה של קמפיינים מותאמים ודינאמיים משפרת את זמן התגובה שלנו ומאפשרת לחסוך זמן וכסף רב על תכנון ויישום מורכב של קמפיינים. השימוש בכלי הדיווח והתצוגה המובנים ב-CRM מאפשר לקבל תמונה רחבה ומדויקת בזמן אמת לגבי מאמצי השיווק והמשאבים המושקעים בפעילות השיווק.
אלעד מערכות בחרה ב-ClickDimensions בגלל החיבור הטבעי שלה ל-Microsoft Dynamics CRM. כמי שמכירים היטב את הפעילות העסקית של הלקוחות שלנו, היה לנו ברור שאנו צריכים להציע להם מוצר פשוט וידידותי, עם פונקציונאליות עשירה ומותאמת, אך בעיקר מוצר שהאינטגרציה שלו ל-CRM תהייה פשוטה ומוצלחת. ClickDimensions, שמופעל מתוך ה-CRM ונראה ממש כמו חלק טבעי שלו, עונה על הדרישה הזאת. אני בטוחה שבעזרת הפתרון של ClickDimensions נוכל להציע ללקוחות שלנו להרחיב את הפרוטפוליו שהם מציעים ללקוחותיהם גם לתהליכי השיווק והמכירה בעולם הדיגיטלי".

אודות אלעד מערכות
אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ותמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל. קבוצת אלעד מעסיקה כ-850 מומחים. הקבוצה פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריית תל אביב, הנהלת בתי המשפט, בנקים, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, משטרת ישראל, אלקטרה, אלבר ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il