TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיקרוסופט חתמה על הסכם לרכישת 'קלאודין' הישראלית


מיקרוסופט
רכישת החברה תסייע ללקוחות Azure לנהל ולבצע אופטימיזציה של השימוש בענן
הודעת מיקרוסופט העולמית נמסרה במסגרת בלוג שפרסם כעת ג'רמי וינטר, דירקטור מיקרוסופט ל - Program Management, Azure Security ו- Operations Management:

אני שמח להודיע כי מיקרוסופט חתמה על הסכם סופי לרכישת 'קלאודין', חברה חדשנית המסייעת לארגונים ולספקי שירות מנוהלים לייעל את השקעותיהם בשירותי ענן. בעת שלקוחות מגדילים את השימוש בענן במספר רב של פרויקטים, הדבר מציב אתגר להשיג שקיפות ולהבין את העלויות עבור פרויקטים קיימים כדי לייעל את ההשקעות הללו ולתכנן את השימוש בעתיד. ללקוחות ענן חשובה מאוד גישה וחשיפה מפורטת לצריכת ענן ה- Azure שלהם, לעלות ולביצועים וזאת במטרה להישאר במסגרת התקציב ולהבטיח הצלחה עסקית.

רכישה זו נעשית בהתאם למחוייבותה של מיקרוסופט להעצים את לקוחותיה עם הכלים הדרושים להם כדי לנהל ולשלוט באימוץ הענן שלהם ולממש את היתרונות האסטרטגיים של ענן גלובלי, מהימן - Intelligent Cloud. 'קלאודין' מעניקה ללקוחות ארגוניים כלים לזהות, למדוד ולנתח את הצריכה ולאפשר תחזית לשימוש בענן בעתיד.

כשותפה של מיקרוסופט, 'קלאודין' תמכה בניהול עלויות עבור Microsoft Azure ועננים ציבוריים אחרים, ועזרה ללקוחות לשפר בהתמדה את יעילות הענן שלהם. לקוחות 'קלאודין' הצליחו לייעל את השימוש בשירותי הענן שלהם ואת העלויות באמצעות ניטור אוטומטי, אנליטיקה והקצאת עלויות. להמחשה, אחד מלקוחות Fortune 500 בארה"ב שעבד עם 'קלאודין', הניב תשואה של 286% ביחס ליעילות בענן, והדגים את יכולתה של 'קלאודין' לסייע ללקוחות להאיץ את אימוץ הענן שלהם.
יכולות 'קלאודין' ישולבו בפורטפוליו המוצרים של מיקרוסופט, אשר מציע ללקוחות את הפתרונות המקיפים ביותר בתחום הענן בהיבטי ניהול ענן, Security ו -Governance. אנו שמחים לצרף את צוות 'קלאודין' והטכנולוגיה שלהם למיקרוסופט. אני בטוח שנראה את השפעת החברה ותרומתה להמשך הסיוע ללקוחותינו ולשותפינו להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם עם Azure.
שרון וגנר, מייסד ומנכ"ל קלאודין, פרסם את הבלוג של קלאודין כאן.
השלמת העסקה כפופה לאישור רגולטורי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il