TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנהלת חברת אירונאוטיקס פתחה הבוקר את המסחר בבורסה בתל אביב


אירונאוטיקס
חברת אירונאוטיקס, שמניותיה החלו להיסחר השבוע, פתחה היום את המסחר בטקס חגיגי בבורסה בת"א. באירוע נכחו יו"ר הבורסה, אמנון נויבך, מנכ"ל הבורסה איתי בן זאב, יו"ר הבורסה אמנון נויבך
איתן בן אליהו, יו"ר אירונאוטיקס: "לפי נתוני הבורסה השלמנו הנפקה ראשונית הגדולה ביותר שבוצעה בבורסה הישראלית ב20 שנה האחרןנות וזו גם הייתה ההנפקה הגדולה ביותר לחברה פעילה, מוטת טכנולוגיה ויצואנית בתחום הביטחון.
אירונאוטיקס נהנית מטכנולוגיות ייחודיות שהן הברקות רעיוניות. המוצרים שלנו מתאימים כמו כפפה ליד בשדה הקרב. בין שליש לחצי ממטוסי הקרב מוחלפים כיום במל"טים. השימוש במסוקי קרב יורד למינימום".

ההנפקה בוצעה על ידי קונסורציום חתמים בהובלת לאומי פרטנס ובשילוב לידר, דיסקונט חיתום, אפסילון, מנורה וברק. החברה שהוקמה ב- 1997 מפתחת ומייצרת מערכות וכלים בלתי מאוישים בדגש על מל"טים, מערכות תצפית ומודיעין אלקטרואופטיות, מערכות תצפית על גבי בלונים מתנפחים ורחפנים, ומערכות שליטה ובקרה.
מוצריה פעילים כיום במעל 52 מדינות, לקוחותיה כוללים גופים ממשלתיים ותעשיות ביטחוניות והכנסותיה בשנת 2016 הסתכמו בכ- 137 מיליון דולר.

החברה תצטרף החל מ- 10 בספטמבר למדדים המובילים של הבורסה - ת"א-90 ות"א- 125 ולמדדי הטכנולוגיה (טק עילית, גלובל בלוטק ות"א-טכנולוגיה)

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה אמר כי: "אני מברך את הנהלת אירונאוטיקס על הרישום בבורסה בתל אביב. בסיפור של אירונאוטיקס יש את כל המרכיבים לסרט טוב, חברה שהוקמה לפני 20 שנה, העוסקת בדברים שמציתים את הדמיון, הייטק בתחום מיוחד עם מודיעין ומוצרים מיוחדים. החברה עברה שינוי מרשים בזכות הנהלה חזקה וניהול נכון וקיבלה שווי של כמיליארד ₪ מה שהופך אותה להנפקת ה-IPO הכי גדולה מאז 2010 ומה שיותר חשוב שזו הנפקת ההייטק הכי גדולה שהיתה בתולדות הבורסה במדינת ישראל. גם שוק ההון קפץ מדרגה ואין ספק שהחתמים ובראשם לאומי פרטנרס עשו עבודה מדהימה משולבת במקצועיות ברמה גבוהה, תושייה ויצירתיות. אני מאחל לחברה הצלחה רבה ומקווה לראות חברות הייטק ישראליות נוספות, הנסחרות בחו"ל, שיבינו את היתרונות הגלומים אצלנו ויעשו רישום כפול בתל אביב".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il