TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ווטסון הולך לווימבלדון


IBM
אפליקציית בינה מלאכותית של IBM תשפר את חוויית הצופים בטורניר הטניס

IBM ומארגני טורניר הטניס של ווימבלדון חושפים טכנולוגיות חדשות שיופעלו השנה, ובמרכזן שורת יישומים מבוססי בינה מלאכותית, המספקים לאוהדי המשחק תובנות חדשות שישפרו את חוויית הצפייה בזמן אמת.


גופים בעולם הספורט והבידור נאבקים כיום על מנת להציע תוכן מושך, שירתק צופים למגרשים ולמסך הטלוויזיה. בווימבלדון אימצו את הכלים הטכנולוגיים של IBM, המאפשרים להבין את הנתונים הנאספים תוך כדי התחרות, ולספק אותם לצופים בהתאמה אישית, על פי העדפותיהם.
מערכת SlamTracker של IBM היא אפליקציית Web ומובייל אוטומטית, העוקבת אחר משחקים ושחקנים ומצביעה על ההבדלים המסתמנים בין השחקנים המתחרים, תוך זיהוי המפתחות להצלחת כל אחד מהם בכל רגע נתון. האפליקציה מספקת תוצאות בזמן אמת, סטטיסטיקות ותובנות אודות המשחקים המתנהלים בכל רגע נתון, ומעניקה תובנות הנוגעות לשלבים השונים של המשחק, פיזור ההגשות או קרבת החבטות אל קו הבסיס.


בראשית כל משחק, יכול חובב הטניס להפעיל את אפליקציית SlamTracker ולבדוק את הנתונים החזויים לניצחונו של כל שחקן, כמו למשל הטקטיקות העשויות לאפשר לו לנצח. בהמשך, ניתן לעקוב אחר התקדמות ביצועיו ולהשוות אותם לנתונים בזמן אמת, נקודה אחר נקודה. התוצאה הסופית תהיה עשירה מאי פעם.
הנתונים הנאספים בזמן אמת ישולבו עם כאלה המגיעים ממגוון רחב של מקורות, לרבות סטטיסטיקות חיצוניות, שופטים ראשיים, רדארים המשמשים למדידת מהירות חבטות, נקודות הפגיעה של כדורים במגרש, מיקום השחקן בכל רגע נתון – כמו גם ציוצים בטוויטר וניתוח עמדות משתמשים ברשתות חברתיות.


IBM תציג השנה גם תובנות חדשות, המבוססות על "נקודות לחץ" במהלך המשחק – פיגור של 0-40 בנקודה, פיגור של שתי מערכות וכדומה. תובנות אלה ישוו את ביצועיו ההיסטוריים של שחקן נתון במצב מסוים, תוך חשיפת דפוסים חבויים בדינמיקה של השחקן ושל המשחק.
אפליקציית המובייל של ווימבלדון כוללת השנה גם בוט ייעודי המבוסס על מערכת ווטסון של IBM, במערכת המכונה "שאל את פרד" - Ask Fred. ווטסון מחולל מהפיכה בחוויית הצופים המגיעים למגרשים, ומציע סיוע קוגניטיבי במענה לשאלות המוצגות על ידי חובבי המשחק. בין השאר, יספק פרד המלצות הנוגעות לאופציות ההסעדה במקום, והדרכה באמצעות מפה אינטראקטיבית – בשפת דיבור פשוטה.


צוות הווידיאו של ווימבלדון אחראי להגשת רגעי השיא של המשחקים לצופים בפלטפורמות דיגיטאליות, בזמן המשחק וגם לאחריו, בהתבסס על ווטסון - מערכת המחשוב הקוגניטיבי של IBM וטכנולוגיות נוספות. מערכת הבינה המלאכותית לעריכת וידיאו, שנבנתה על ידי חוקרים במעבדות המחקר של IBM, בשיתוף יועצים מחטיבת החוויה הדיגיטאלית של החברה, IBM iX, מאתרת את רגעי השיא בתוך מאות שעות וידיאו המצולמות מדי יום, באמצעות ניתוח תגובות הקהל, תנועות השחקנים ונתונים הנוגעים למשחק עצמו. צוות עריכת הווידאו של הטורניר יוכל להאיץ את תהליך העבודה ולהגדיל את מספר המשחקים המסוקרים – לרבות באמצעות מצלמה חדשה המספקת תמונה של 360 מעלות מכיוון מגרשי האימונים ואל המגרשים הראשיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il