TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אמיליה פיתוח השלימה בהצלחה גיוס הון של כ-102 מיליון ש"ח באמצעות הצעת מכר והנפקת מניות


אמיליה פיתוח
בשלב המוסדי התקבלו ביקושים גבוהים של כ- 152 מיליון ₪, כפי 3 מהיקף הגיוס המתוכנן בשלב המוסדי

לאור הביקושים, הגדילה החברה את היקף הגיוס בשלב המוסדי לכ- 102 מיליון ₪ לפי שווי של כ-739 מיליון ₪ (28.86 ש"ח למניה) לעומת שווי מינימאלי של כ- 706 מיליון ש"ח (689 מיליון ש"ח אפקטיבי)
אמיליה פיתוח, הפועלת וממוקדת בתעשייה התהליכית בישראל ובשירותים עבורה באמצעות קבוצת כימוביל קבוצת מנדלסון ואמיליה קוסמטיקס , השלימה בהצלחה את השלב המוסדי וגייסה 102 מיליון ש"ח בדרך של הצעת מכר של בעל השליטה, עודד פלר והנפקת מניות חדשות.


במסגרת המכרז למשקיעים מסווגים התקבלו ביקושים גבוהים של כ- 152 מיליון ₪, כפי 3 מההיקף המתוכנן בשלב זה. מחיר ההנפקה בשלב המוסדי מייצג שווי חברה של כ- 739 מיליון ₪ לעומת שווי מינימאלי של כ- 706 מיליון ש"ח (689 מיליון ש"ח אפקטיבי)
את ההנפקה הוביל רוסאריו חיתום בהשתתפות פועלים אי.בי.אי, לידר הנפקות וברק קפיטל חיתום.
כיועצי ההנפקה שימשו רדהאן.

עודד פלר, מנכ"ל אמיליה פיתוח, אמר כי "השלמת השלב המוסדי בהנפקה מהווה אבן דרך חשובה בחיי החברה, אשר למעשה תוציא אל הפועל את מיזוג כימוביל אל תוך אמיליה פיתוח.
גיוס ההון מהווה חיזוק לתשתית הקבוצה אשר יאפשר ליישם את תוכניות הצמיחה והפיתוח שלנו. אנו מודים לציבור המשקיעים על האמון בחברה ובהנהלתה."

אודות אמיליה פיתוח לאחר השלמת המיזוג הצפוי:
קבוצת אמיליה פועלת וממוקדת בתעשייה התהליכית בישראל ובשירותים עבורה. החברה נוסדה בשנת 1952 ובעלת פריסה גיאוגרפית רחבה. החזקותיה כוללות בין השאר את קבוצת כימוביל בע"מ, קבוצת מנדלסון, ואמיליה קוסמטיקס.
פעילותה של כימוביל מתפרסת על פני מגוון ההיבטים הכרוכים באספקת שירותים לתעשיה, חומרי גלם וכימיקלים לרבות: ייצור, יבוא והפצה של חומרי גלם וכימיקלים; מתן שירותי לוגיסטיקה, הובלה, אחסון, אריזה וטיפול ושירותים נלווים להם; שירותי ייעוץ וליווי תהליכים הקשורים לטיפול במים; שירותי מעבדה, שירותי פיקוח על מוצרי מזון; ושירותי אינטגרציה וטיפול בפסולות.
מנדלסון פועלת בתחום הסחר בישראל - ייבוא, שיווק והפצה בישראל של מוצרי הולכת זורמים, כגון צנרת ואביזרים, לתחומי התשתיות, התעשייה, הבניה והאינסטלציה וכיבוי האש, וכן יבוא, שיווק והפצה של מוצרי
סניטציה. ייצור ושיווק של צנרת – PVC, ייצור צנרת פוליאתילן והרכבה ותחזוקה של משאבות מים ושיפוץ מנועים חשמליים.
אמיליה קוסמטיקס מתמחה ביצור מוצרי צריכה בתחום הקוסמטיקה, הטואלטיקה והתרופות ללא מרשם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il