TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וונטייז מרחיבה פעילותה הגלובאלית לקהל דוברי הרוסית בעולם


וונטייז
חתמה על מזכר עקרונות אסטרטגי מחייב עם תאגיד המדיה המוביל ברוסיה
החברות ישיקו פלטפורמת תוכן גלובאלית לקהל דוברי הרוסית הנאמד בכ-170 מיליון איש
השותף הודיע גם כי יבחן רכישה, השקעה או עיסקה אסטרטגית אחרת עם וונטייז

נועם יוספידיס מנכ"ל וונטייז: "ההסכם האסטרטגי עם תאגיד המדיה המשמעותי ביותר ברוסיה הוא קפיצת מדרגה לחברה וחדירה לשוק חדש וגדול במיוחד. הבחירה בנו מכל חברות ה-OTT בעולם מהווה הכרה ביכולות הטכנולוגיות הנעלות ובאיכות התכנים שלנו. ההסכם מגדיל עוד יותר את הפעילות הגלובאלית שלנו המתבצעת כיום באפריקה, דרום אמריקה וישראל".
וונטייז הודיעה כי חתמה ב-26 ליוני 2017 על מזכר עקרונות מחייב עם תאגיד המדיה המוביל ברוסיה, העוסק בהפקה ואחזקת זכויות של סדרות, סרטים ותכניות טלוויזיה ברוסיה.
על-פי מזכר העקרונות, ישתפו הצדדים פעולה לתקופה ראשונית של 5 שנים לצורך השקה של פלטפורמת תוכן גלובאלית באמצעות האינטרנט (OTT) לקהל דוברי רוסית ברחבי העולם. השותף יעשה שימוש בפלטפורמה הטכנולוגית של החברה, על-מנת להפיץ ולשווק את תכניו בשפה הרוסית, וחלק מן התכנים אף יופץ באופן בלעדי באמצעות הפלטפורמה. בהמשך הדרך יבחנו הצדדים גם את שילובם של תכנים בהם יש לחברה זכויות כגון סרטים הוליוודיים בדיבוב לרוסית. עוד נקבע, כי החברות יחלקו בתקבולים שיתקבלו בגין השירות משותף (לאחר ניכוי הוצאות מוסכמות) בשיעור שנקבע ביניהן.

עוד הודיעה החברה כי למיטב ידיעתה, קהל היעד של השירות המשותף הינו אוכלוסיית רוסיה המונה כ-140 מיליון נפש וכן כ-30 מיליון דוברי רוסית החיים מחוץ לרוסיה. כמו כן, למיטב ידיעת החברה וכפי שנמסר לה מאת השותף, מחזיק השותף בזכויות לכ-4,000 שעות תוכן מקורי ומפיק כ-10 עונות חדשות לסדרות בכל שנה (לשם השוואה: שירותי התוכן של Netflix ושל HBO הפיקו בשנת 2016 כ-600 שעות תוכן מקורי כל אחת).
בבעלות תאגיד המדיה הרוסי נכסי מדיה רבים שיירתמו לשיווק השירות החדש, ובכללם עיתונות, אתרי ופורטלי אינטרנט מהפופולאריים ביותר ברוסיה. סדרת הדגל של השותף, "Cops Wars", שרצה כבר 11 עונות, זוכה לכ-40 מיליון צפיות בכל פרק חדש שמשודר ברוסיה. העונה החדשה של הסדרה צפויה לעלות בספטמבר וכוונת הצדדים היא שהבכורה הבלעדית בשידור העונה החדשה תהיה בשירות המשותף עם וונטייז עוד לפני השידור בטלוויזיה.
כמו כן ציין השותף במזכר העקרונות כי מאחר שהוא מתכוונת לשקול לרכוש ו/או להשקיע ו/או לבצע עיסקה אסטרטגית אחרת עם החברה, אזי יוכל לקבל גישה למידע נוסף באשר לחברה, לצורך עריכת בדיקת נאותות (תחת התחייבות לסודיות המצויה במזכר העקרונות).

אודות וונטייז
וונטייז מספקת פתרון מקצה-לקצה להשקת שירותי טלויזיה ותוכן על גבי האינטרנט (OTT) לחברות מדיה, תקשורת, סלולר, אינטרנט ויצרניות טלויזיות חכמות ברחבי העולם. החברה מספקת הן מערכת טכנולוגית מלאה להפעלת שירות התוכן על כל מכשיר כולל מובייל, ממירים חכמים, טלויזיות חכמות ודפדפני אינטרנט, והן את זכויות התוכן מאולפני הסרטים והסדרות הגדולים בעולם כגון Disney, ABC, Pixar, Marvel, Warner Bros, Sony, Fox, Universal, Lionsgate, MGM ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il