TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאמיט ממשיכה להתרחב בגרמניה


זוהר לוי יור סאמיט
רוכשת פורטפוליו נכסים תמורת כ-100 מיליון אירו
הנכסים הנרכשים מניבים דמי שכירות בסך של 7.9 מיליון אירו לשנה, המשקפים תשואה של 7.9%

סאמיט אחזקות נדל"ן הודיעה היום, כי חברת הבת שלה, סאמיט גרמניה, חתמה על הסכם לרכישת פורטפוליו של נכסים, הממוקמים בארבעה מתחמים בעיר וולפסבורג שבגרמניה, בתמורה כוללת של כ- 100 מיליון אירו (כ- 400 מיליון שקל) .

דמי השכירות שמניבים הנכסים הנרכשים מסתכמים בסך של כ- 7.9 מיליון אירו לשנה, נתון המשקף תשואה של כ-7.9% על ההשקעה.

הנכסים הנרכשים הינם בעלי שטח להשכרה של כ-80 אלף מ"ר, והם הוקמו על פני השנים 1999-2014, על קרקע בשטח כולל של כ-130 אלף מ"ר. הנכסים מושכרים בתפוסה מלאה לקבוצת פולקסוואגן (כ-60% מהשטח ב-15 חוזי שכירות שונים) ולחברות מובילות אחרות מתעשיית הרכב.
השלמת הרכישה צפויה להתבצע בימים הקרובים.

וולפסבורג הינה עיר בת כ-120 אלף תושבים, הממוקמת במרכז גרמניה. העיר דורגה לאחרונה כעיר בעלת התוצר לנפש הגבוה בגרמניה, והינה משכנה של ההנהלה הראשית של קונצרן "פולקסוואגן" כמו גם של מפעל החברה, הנחשב למפעל הרכב הגדול בעולם.

זוהר לוי, יו"ר סאמיט אחזקות נדל"ן, אמר: "זו רכישה אסטרטגית של נכסים יציבים מאד המושכרים לשוכרים חזקים, במיקומים אטרקטיביים ובתשואה טובה, יחד עם הכנסה יציבה לטווח ארוך. לנכסים קיים פוטנציאל משמעותי לפיתוח והשבחה. אנו ממשיכים לחזק את פורטפוליו הנכסים שלנו ולהגדיל את תזרים המזומנים, על ידי ביצוע עסקאות רכישה סלקטיביות של נכסים משמעותיים במיקומים איכותיים, כמו גם אנו ממשיכים במימוש של נכסים קטנים שאינם בליבת העסקים של החברה".

סאמיט אחזקות, בשליטת זוהר לוי, הינה חברת נדל"ן מסחרי הפועלת בישראל ובגרמניה. לאחר הרכישה לחברה 121 נכסים מניבים בגרמניה ובישראל בשווי של כ- 4.1 מיליארד שקל ובשטח להשכרה כולל של כמיליון מ"ר. מרבית נכסי החברה ממוקמים בערים הגדולות או בסמיכות להם ובאזורי הביקוש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il