TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקר 'המבחן של המדינה' קובע


גון ברייס
מכללת ג'ון ברייס הדרכה היא בית הספר הטוב והמקצועי ביותר ללימודי מחשבים זו השנה השמינית ברציפות

ג'ון ברייס הדרכה – זרוע ההדרכה של מטריקס, נבחרה זו השנה השמינית ברציפות במקום הראשון בסקר "המבחן של המדינה" בקטגוריית בתי-ספר ללימודי מחשבים, כבית הספר הטוב והמקצועי ביותר ללימודי מחשבים, בפער גדול מהמקום השני.

הסקר, שנערך על-ידי מכון גיאוקרטוגרפיה ומכון המחקר פאנלס עבור "המבחן של המדינה" הקיף 500 משיבים במדגם מייצג ומבטא את דעת ה"אוכלוסייה הכללית", מצא כי מבין ששת מוסדות הלימוד שנבחנו, ג'ון ברייס הדרכה הוא בית הספר הטוב והמקצועי ביותר וזאת בפער סטטיסטי ניכר.

תוצאות סקר המבחן של המדינה מצטרפות לתוצאות סקר STKI שפורסם לאחרונה, לפיו נקבע כי ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, הינה המכללה הגדולה והמובילה בתחום ההדרכה וההטמעה בישראל.

מכללת ג'ון ברייס הדרכה היא מרכז ההדרכה המוביל והגדול בישראל בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיות המידע. מדי שנה, ג'ון ברייס הדרכה מכשירה למעלה מ-10,000 אנשי מקצוע בתחומי ההייטק והמחשבים במגוון רחב של קורסים ומסלולי הכשרה, החל ממסלולי הכשרה לחסרי ניסיון ועד להתמחות בטכנולוגיות מתקדמות עבור אנשי-מקצוע מנוסים, במגוון רחב של תחומי ה-IT, הייטק, פיתוח תוכנה וחומרה, תקשורת, אבטחת-מידע וסייבר, רשתות, LINUX, גרפיקה, שיווק באינטרנט ועוד.

מוטי חדד, מנהל ג'ון ברייס הדרכה, מציין כי, "זוהי גאווה גדולה עבורנו לזכות במקום הראשון. במהלך השנים, הפך 'המבחן של המדינה' לכתובת אמינה עבור צרכנים רבים המתלבטים טרם קבלת ההחלטות הצרכניות שלהם. הבחירה בג'ון ברייס כבית הספר הטוב והמקצועי ביותר ללימודי מחשבים, היא הוכחה נוספת למחויבות העמוקה שלנו כלפי התלמידים, ההתמקדות שלנו באיכות הקורסים המועברים והרלוונטיות שלהם לשוק העבודה. ג'ון ברייס הדרכה מציעה מגוון רחב של קורסים המועברים על-ידי סגל מרצים מהשורה הראשונה בתחומי-המחשבים ומציעה תשתיות הדרכה מתקדמות, מעבדות מחשבים חדשניות וחומרי-לימוד שנבחרים בקפידה".


חדד מוסיף כי, "השגרירים הטובים ביותר להצלחה שלנו, הם בוגרי הקורסים שלנו שמדי שנה משתלבים בהצלחה בשוק העבודה במגוון רחב של תפקידים וחברות. זאת בין היתר בסיוע של מחלקת השמת הבוגרים שלנו, שנמצאת בקשר שוטף עם חברות וארגונים ומקשרת ללא תשלום וללא גביית דמי השמה, בין הבוגרים לבין החברות המחפשות עובדים. ג'ון ברייס הדרכה תמשיך להשקיע גם בשנים הבאות את מירב המשאבים על-מנת להמשיך ולהוביל את הקניית הידע בתחומי המחשב ולספק לבוגרינו את הנתיב המהיר והבטוח ביותר להשתלבות בשוק העבודה, במקצועות מרתקים ומשתלמים בחזית הטכנולוגיה וההיי-טק".


בתמונה: מטוי חדד - מנהל ג'ון ברייס הדרכה









טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il