TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אגרוטופ השלימה בניית מפעל יצור והפצה ענק בנתיבות לחברת עלי קטיף בהשקעה של יותר מ-25 מיליון שקל


אגרוטופ
המפעל באזור התעשייה נועם מתפרש על פני שטח כולל של כ-7,500 מ"ר והוא כולל בית קירור, משרדים ואולמות אריזה
חברת אגרוטופ, העוסקת בתכנון, הקמה ותפעול של פרויקטים בתחום מבני התעשייה וגידול בעלי חיים, השלימה פרויקט מורכב להקמת מפעל לייצור והפצת ירקות עבור חברת עלי קטיף (חסלט) באזור התעשייה נעם בנתיבות. הפרויקט, בהיקף כולל של למעלה מ-25 מיליון שקל, החל בנובמבר 2015 והעבודות הסתיימו במאי 2017.

אגרוטופ זכתה במכרז להקמת מפעל ליצור והפצת ירקות בשטח כולל של כ-7,500 מ"ר. הפרויקט, המורכב מקונסטרוקציות, כולל חדרי קירור, משרדים, משווי גובה ומערכות פנימיות.

מפעל עלי קטיף כולל בית קירור ענק, המחולק למספר רב של חדרי קירור ואולמות. אגרוטופ ביצעה את כל עבודות המעטפת במבנה והקימה בניין משרדים דו קומתי. המפעל החדש נועד לתמוך בהרחבת הפעילות של עלי קטיף ולייעל את תהליך השינוע של מוצרי החברה לרשתות הקמעונאיות.

"הקמת המפעל של עלי קטיף, היא אחת המשימות המורכבות ביותר שלקחה על עצמה אגרוטופ ואני שמח שעמדנו בה בהצלחה", אמר רון בן חיים, מנכ"ל אגרוטופ. "מדובר באחד ממפעלי המזון המורכבים ביותר בארץ, שאולמות היצור בו משולבים עם חדרי קירור והוא הוקם תוך שיתוף פעולה
עם קבלנים אחרים, תוך עמידה בלוחות זמנים, אילוצים טכניים ובדרישות מחמירות. השלמת הפרויקט המוצלחת מהווה הוכחה למעמדה של אגרוטופ כאחת מהחברות המתקדמות ביותר בתחום הקמת מבני התעשייה בישראל".

עלי קטיף הינה החברה הראשונה בישראל המגדלת ומשווקת ירקות איכותיים ללא תולעים וללא שאריות של חומרי הדברה. החברה היא שיזמה את מהפיכת הירקות הבריאים בישראל והינה הראשונה לפתח גידולי ירקות נקיים מתולעים, תוך הקפדה על שמירת בריאותם של הצרכנים.
החברה עובדת תחת השגחתן של מערכות כשרות רבות וזוכה לתעודות של כשרות מהודרת ולתקני בריאות ואיכות בינלאומיים.מוצרי חסלט-עלי קטיף משווקים בכל רחבי הארץ ובחו"ל. עם חנוכת המפעל וכניסה לפעילות מלאה, הסחורות יצאו ישר מהמפעל לרשתות בשיווק ישיר.

אודות אגרוטופ
אגרוטופ היא חברה מובילה לתכנון, הקמה ותפעול של פרויקטים בתחום מבני התעשייה וגידול בעלי חיים. אנחנו מספקים את כל טווח השירותים בכדי להקים פרויקטים בתחומי האגרו-תעשיה וגידול בעלי חיים, תוך התמקדות בחזון הלקוחות שלנו ובמיקסום תוצאותיהם העסקיות.

אגרוטופ משלבת הנדסה, בניה, ידע נרחב וטכנולוגיה בכדי לספק פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח. אנו יכולים לספק חלק או את כל השירותים הנדרשים לאגרו-פרויקטים, מייעוץ ותוכנית עסקית ועד לתכנון, לוגיסטיקה, ציוד ובניית הפרויקט.

אגרוטופ נוסדה בשנת 1989 כחברת בת של "הפח תעשיות מתכת בע"מ" הקיימת למעלה משישים שנים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il