TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קלאודינרי משתפת פעולה עם WebPagetest כדי לספק תובנות עמוקות יותר על ניהול תמונות כדי לשפר ביצועים של אתרי אינטרנט


קלאודינרי
הכלי של קלאודינרי לניתוח תמונות בבדיקות מהירות של אתרים בודק תוכן, פורמט וגודל כדי למטב תמונות לקבלת חוויית משתמש טובה יותר

Cloudinary, קלאודינרי, שידועה בפתרון ניהול המדיה הקל לשימוש שלה, הודיעה היום שאיחדה כוחות עם WebPagetest כדי לספק תובנות יותר מפורטות על ההשפעה של תמונות על מהירות הטעינה של אתר. קלאודינרי תספק מידע ניתן למדידה ולפעולה על מה אפשר לעשות מעבר לדחיסה פשוטה כדי למטב את ביצועי האינטרנט. הכלי של קלאודינרי לניתוח תמונות בבדיקות מהירות של אתרים יאפשר למשתמשי WebPagetest לגלות איך שינויים בגודל, בחירת הפורמטים, האיכות ופרמטרי הקידוד של התמונות יכולים לשפר דרמטית את מהירות האתר ובסופו של דבר להביא לחוויית משתמש טובה יותר של המבקרים באתר.


"תמונות מהוות עכשיו יותר מ-60 אחוז מהמשקל של דף אינטרנט ממוצע, כך שניהול יעיל של תמונות חיוני לביצועים של כל אתר", אמר איתי לחן, המנכ"ל ומייסד משותף של קלאודינרי. "השימוש בכלים לניתוח ביצועים של אתרים למדידת ההשפעה של תמונות על אתרים נפוץ, אבל בדרך כלל הם מתמקדים רק בעצות לגבי דחיסה פשוטה. השותפות שלנו עם WebPagetest תאפשר למשתמשים בו להתעמק יותר באתגרים שמציבות התמונות לאתרים שלהם, ותראה להם דרכים לנהל את התמונות לקבלת חוויית משתמש מיטבית".


הכלי של קלאודינרי לבדיקת מהירות של אתרים, שזמין עכשיו, ישפר את התוצאות של WebPagetest על ידי בדיקת התוכן בתמונות והפורמט שבו משתמשים, וגם הגודל. באמצעות האלגוריתמים המתקדמים שלה, קלאודינרי תראה למשתמשים איך לקודד, למטב ולשנות גודל של תמונות, ואת ההשפעה שתהיה על זמן הטעינה של הדף. קלאודינרי מביאה בחשבון גורמים רבים, ביניהם התוכן המדויק של התמונה והצורך בעיצוב מגיב, כדי שתמונות יקודדו נכון וייראו במיטבן ללא קשר למכשיר או לאשנב או לסוג הדפדפן שבו צופים בדף.


למשתמשים בכלי לבדיקת מהירות אתרים תהיה אז אפשרות להשתמש בפתרון מבוסס הענן של קלאודינרי ולהפוך את ניהול ומיטוב התמונות באתרים שלהם לאוטומטי כדי להעניק חוויית משתמש קצה טובה יותר.
"אם לא מטפלים בהן נכון, לתמונות יכלה להיות השפעה רצינית על ביצועי האתר", אמר פטריק מינן, היוצר של WebPagetest. "עם המומחיות המוכחת שלה בניהול תמונות, קלאודינרי היא השותפה האידיאלית להרחיב את היכולות של WebPagetest ולספק את התובנות שיעזרו למשתמשים שלנו לשפר את פרקטיקות פיתוח האתרים שלהם".


אודות קלאודינרי
קלאודינרי מספקת פתרון מקיף מבוסס ענן לניהול תמונות ווידאו. עם משרדים בישראל, לונדון וסאניווייל, קליפורניה, קלאודינרי הפכה במהירות לפתרון דה פקטו שמשתמשים בו מפתחי אפליקציות אינטרנט ומובייל בחברות גדולות ברחבי העולם כדי לייעל את הניהול של תמונות ווידאו, ולספק חוויית משתמש קצה מיטבית. בין המשתמשים של קלאודינרי: Answers.com, Conde Nast, Gawker, Gizmodo, TED, The Knot, Under Armour, Vogue, Wired ורבים אחרים. למידע נוסף, בקרו באתר www.cloudinary.com ו תעקבו בטוויטר @cloudinary.


אודות WebPagetest
WebPagetest הוא פרויקט קוד פתוח שמפותח ונתמך בעיקר על ידי גוגל כחלק מפעילותה להאיץ את האינטרנט. זה כלי שפותח במקור על ידי AOL לשימוש פנימי והפך לקוד פתוח ב-2008 ברישיון BSD. הפלטפורמה נמצאת בפיתוח פעיל ב-GitHub וגם נארזת מעת לעת וזמינה להורדה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il