TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינטל מכריזה על שיתופי פעולה בתחום אבטחת הסייבר וחונכת מרכז סייבר חדש בישראל


אינטל
אינטל וחברת illusive networks ישתפו פעולה בהתגוננות מפני התקפות ממוקדות - APTs ומרחיבה את מרכז הסייבר שלה בישראל
עיקר החדשות:
אינטל הודיעה על שיתופי פעולה עם קבוצת אבטחת סייבר Team8.
אינטל וחברת illusive networks ישתפו פעולה בהתגוננות מפני התקפות ממוקדות - APTs

אינטל הודיעה היום (רביעי, 21 ביוני) על שיתוף פעולה עם Team8, פלטפורמת מחקר וייזום חברות סייבר, המציעה מגוון רחב של פתרונות סייבר הגנתיים באמצעות צוותים הנבנים כחברות סטארטאפ עצמאיות. 8Team, אותה מוביל מפקד יחידה 8200 לשעבר, נדב צפריר, כוללת קבוצת מחקר בעלת ידע מעמיק בהגנה והתקפה בסייבר, יכולות פיתוח טכנולוגי מתקדמות, רשת לקוחות ושותפים ברחבי העולם ויכולת גיוס טאלנטים ייחודית.

שיתוף הפעולה יתבטא בחילופי מידע ותובנות במטרה לפתח פתרונות סייבר שיתנו מענה לסיכונים קיימים ועתידיים בתחומי המחשוב, האינטרנט של הדברים, המובייל, הרכב וטכנולוגיות הענן. אינטל מצטרפת לחברים נוספים בסינדיקט הסייבר של Team8 הכוללים את מיקרוסופט, סיסקו, AT&T, סיטיגרופ, אקסנצ'ר ו-Innovation Endeavors של יו"ר גוגל אריק שמידט.

ההודעה על שיתוף הפעולה מגיעה לקראת Rethink Cyber Tel Aviv - אירוע הפתיחה של כנס הסייבר השנתי השמיני שמארחת אוניברסיטת תל אביב מ-25 עד 29 ביוני.

ריק אצ'ווריה, סגן נשיא בקבוצת התוכנה והשירותים, ומנהל כללי של חטיבת אבטחת הפלטפורמות באינטל אמר: "שיתוף הפעולה נועד לסייע לאינטל לפתח טכנולוגיות ומוצרי סייבר מתקדמים נוכח האתגרים ההולכים ומתעצמים, והוא יסייע לנו למקד את תשומת הלב ולמנף את ההזדמנויות לחידושים של אינטל בתחומי אבטחת הסייבר".

"המטרה שלנו ב-Team8 היא לפתח פתרונות לבעיות הגדולות ביותר בתחום הסייבר ולהעניק לארגונים יתרון על פני תוקפי הסייבר. הצטרפותה של אינטל לסינדיקט שלנו היא תוספת קריטית שתספק לנו תובנות ייחודיות באשר לאתגרי הסייבר הטמונים במהפכות המובייל, הענן וה-IoT," אמר נדב צפריר, מנכ"ל ושותף להקמת Team8.

בנוסף הודיעו אינטל וחברת illusive networks, מובילת שוק טכנולוגיות ההטעייה (deception) בסייבר, וחברה בקבוצת Team8, על שיתוף פעולה בפיתוח פתרון למאבק בהתקפות ממוקדות (Advanced Persistent Threats - APTs). שיתוף פעולה זה מרחיב את אבטחת הסייבר מבוססת ההטעיות מתחום התוכנה לרמת החומרה, ומחזק את יכולות ההסטה של התוקפים מיצירת נזק פוטנציאלי לארגון.

"פיתוח פתרון חדשני המשלב תוכנה וחומרה ממחיש את מחויבותה של illusive networks להגנה על כל הרבדים ברשתות ומערכות המחשוב בארגונים", אמר עופר ישראלי, מנכ"ל illusive networks. "התוקפים מתקדמים בקצב מהיר מאוד ושיתוף הפעולה ממחיש את מחויבותה של אינטל להמשיך לחדש בתחום האבטחה על מנת להגן באפקטיביות על לקוחותיה מפני תוקפים מתוחכמים".

בתוך כך הכריזה אינטל כי פתחה מרכז מצוינות חדש לתחום הסייבר בהובלת היזם הסדרתי יעקב מנדל. המרכז מעסיק מספר חוקרי אבטחת סייבר שיפתחו יכולות מתקדמות במטרה להקשיח את מוצרי אינטל בפני איומי אבטחה עתידיים.

תחום הסייבר מקבל נפח פעילות גדל והולך באינטל. מוקדם יותר השנה הייתה אינטל שותפה במפגש בבורסה לניירות ערך, יחד עם לאירוח אקסלרטור הפינטק The Floor שנועד להתמקד בפתרונות סייבר בסביבת בלוקצ'יין ופתרונות לאבטחת חוזים, עסקאות בנקאיות ושרשרת אספקה.

אינטל (INTC) פורצת את גבולות הטכנולוגיה כדי להגשים חוויות מחשוב מופלאות. אינטל פועלת בישראל משנת 1974 ומעסיקה כ-10,000 עובדים ישירים במפעל ייצור בקריית גת ובארבעה מרכזי פיתוח (חיפה, יקום, ירושלים ופתח תקווה). מידע נוסף אודות אינטל והישגיהם של מאה אלף עובדיה ברחבי העולם תמצאו ב-www.intel.com וב-www.intel.com/il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il