TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בואינג ואל על משלימות ומאשררות סופית הזמנה של 3 מטוסי 787 דרימליינר נוספים


אל על
ההזמנה שמאושררת עתה כוללת שני מטוסי 787-8 ומטוס 787-9 אחד והיא חלק מתוכנית ההצטיידות הנוכחית הכוללת ששה מטוסי בואינג 787 דרימליינר לרכישה ועוד שבעה מטוסי בואינג 787 דרימליינר בחכירה ארוכת טווח
יצרנית המטוסים בואינג וחברת התעופה אל על משלימות ומאשררות היום עוד הזמנה לשלושה מטוסי בואינג 787 דרימליינר בסלון האווירי בפריז. האישור הנוכחי הוא חלק מתוך תוכנית ההצטיידות הכוללת שעליה הכריזו בואינג ואל על בחודש אוקטובר 2015.

ההזמנה, ששוויה הכספי נאמד ביותר מ- 729 מיליון דולר, כוללת שני מטוסי בואינג 787-8 ומטוס 787-9 אחד. לחברת התעופה אל על כעת יש הזמנות לרכישה של 6 מטוסי ה787, והסכמים לעוד 7 מטוסי בואינג 787 דרימליינר חדישים בחכירה ארוכת טווח.

מנכ"ל חברת התעופה אל על דוד מימון מסר כי "השלמת ההזמנה לעוד 3 מטוסי ה787, כחלק מעיסקת בואינג 787 דרימליינר שהוכרזה ב2015, הינה צעד חשוב במערכת היחסים המתמשכת בין חברת התעופה אל על ויצרנית המטוסיםבואינג. מטוס הדרימליינר הוא המטוס חדשני ביותר, המתקדם ביותר, והיעיל ביותר שנבנה אי פעם. מטוס זה יצעיד את חברת התעופה אל על לעידן חדש ויעניק לקהל לקוחותינו חווית טיסה שאין שני לה".

מטוסי הבואינג 787 דרימליינר הינם המטוסים המתקדמים בעולם בתחומי הטכנולוגיה והם מעניקים לציבור הנוסעים את החוויה הנעימה ביותר. המטוסים החדשים יאפשרו לאל על לפתח את יעדי ונתיבי הטיסה שלה ליעדים שעד כה טסו אליה רק מטוסים בעלי קיבולת גדולה יותר ובכל להביא ליעילות תפעולית בתצורכת הדלק, תוך שמירה על איכות הסביבה, תוך שימוש ב20% פחות מתצרוכת הדלק ו20% פחות פליטות המזיקות לסביבה בהשוואה למטוסים שאותם הוא יחליף.

סגן יו"ר תאגיד בואינג ריי קונור אמר: "אנו מצפים בשמחה רבה לספק לאל על את מטוס הבואינג 787 הדרימליינר הראשון בחודש אוגוסט הכבוד, ואנו גאים בכך שאל על ממשיכה לשים את מבטחה ואמונה במטוסים מתוצרת בואינג. לבואינג ולאל על יש מערכת יחסים מיוחדת מאוד המתפרשת על פני יותר ממחצית המאה, ואנו בטוחים כי מטוסי הבואינג 787 דרימליינר הם המוצר הנכון כדי להצעיד את חברת אל על לעידן חדש. זהו המטוס שיספק לציבור הנוסעים של אל על את הנוחות הרבה ביותר, ויבטיחו טיסות ליעדים שונים שאליהם תטוס אל על ביעילות ובנוחות רבה".

צי המטוסים של חברת התעופה אל על כולל רק מטוסים מוצרת בואינג . כיום היא מפעילה אל על צי של יותר מ40 מטוסים, ביניהם מטוס הדור הבא 737, 747, 767 ו-777. חברת התעופה אל על אמורה לקלוט את מטוס הבואינג ה787-9 דרימליינר הראשון שלה בקיץ הקרוב.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il