TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיסקו חושפת את פתרון התקשורת והסייבר של העתיד


סיסקו
מערך חדשני המתאים עצמו , לומד ומתפתח בהתאם לצרכי החברות והארגונים
מערך תקשורת חדשני, המתוכנן להיות אינטואיטיבי, המזהה כוונה, מגן מסיכונים, מנתח תעבורה מוצפנת תוך כדי העשרת הגמישות העסקית

מערך רשתות העתיד של סיסקו, שהושק היום בסן פרנסיסקו, צפוי לשנות לחלוטין את מערך IT הארגוני * מניתוח ביצועים ראשוני שנערך מול מאות לקוחות, נרשמו תוצאות מרשימות הכוללות בין היתר: קיצור של 67% בזמן ניהול והטמעת הרשת, שיפור של 80% בפתרון תקלות, הפחתת ההשפעה של פרצות אבטחה ב-48% וחיסכון של 61% בהוצאות תפעוליות.

במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה הערב בסן פרנסיסקו, הכריז מנכ"ל סיסקו העולמית, צ'אק רובינס, על השקתם של פתרונות התקשורת החדשניים ופורצי הדרך של החברה.
מדובר על פתרונות תקשורת מהפכניים מבוססי כוונה המייצגים את אחת מפריצות הדרך המשמעותיות ביותר בתקשורת הארגונית, המשקפים את מימוש חזונה של סיסקו ליצור מערכת אינטואיטיבית הצופה פעולות, בולמת סיכוני אבטחה בשלביהם הראשונים וממשיכה להתפתח וללמוד לאורך הזמן.
הרשת החדשה תסייע לארגונים לנצל הזדמנויות חדשות ולפתור אתגרים שלא היו ניתנים לפתרון בעבר וכל זאת בעידן של קישוריות מוגברת וטכנולוגיה מבוזרת הצומחת בקצב מסחרר.

הרשת החדשה היא תוצאה של שנות מחקר ופיתוח של סיסקו במטרה להתאים את מערכי התקשורת הנוכחים עבור העידן שבו מהנדסי הרשת המנהלים כיום מאות התקנים יידרשו לנהל מיליוני התקנים עד שנת 2020.
"הרשת מעולם לא הייתה יותר קריטית להצלחה עסקית ומעולם לא הייתה נתונה לכך כך הרבה לחצים," אמר צ'אק רובינס, מנכ"ל סיסקו העולמית. "יצירת רשת אינטואיטיבית יותר מאפשרת לנו ליצור פלטפורמה חכמה עם מערך אבטחה מתקדם ללא תחרות. פלטפורמה חדשה זו תקדם עסקים להתקדם ותיצור הזדמנויות חדשות בכל מקום."
כיום חברות מנהלות את רשתות התקשורת בתהליכי IT מסורתיים אשר אינן מתאימים לעידן החדש בו אנו נמצאים. גישתה החדשנית של סיסקו יוצרת מערכת אינטואיטיבית הלומדת ומתאימה עצמה באופן רציף ומנהלת תהליכים באופן אוטומטי, כל זאת על מנת לבצע אופטימזציה בתפעול מערך ה IT הארגוני והגנה בפני מערך איומי הסייבר.
"פתרון סיסקו לאנליטיקה על תעבורה מוצפנת פותרת את אתגרי אבטחת המידע של הרשתות המודרניות, בעיה אשר נחשבה בעבר כבעיה בלתי פתירה", אומר דיוויד גקלר, סמנכ"ל בכיר להנדסה בסיסקו. פתרונות זיהוי האנומליה בתעבורה מוצפנת מאפשר עמידה בסטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע תוך שמירה על פרטיות המידע.

כיום, רוב המכריע של תעבורת האינטרנט העולמית רץ על רשתות של סיסקו, ולכן עשו בחברה שימוש במידע זה על מנת ללכוד ולנתח את הנתונים רבי הערך האלה עם תובנות שהיא מספקת למחלקות המחשוב במטרה לאתר מצבים חריגים ולצפות בעיות בזמן אמת מבלי להתפשר על הפרטיות. אוטומציית רשות הגישה ושילוב למידת מכונה ואנליטיקה ברמת התשתית מאפשרים לסיסקו להפוך את הבלתי-ניתן-לניהול לבר-ניהול ולאפשר למחלקות המחשוב להתמקד בצרכים עסקיים אסטרטגיים.

כבר כיום, 75 ארגונים וחברות מובילים וגלובליים עורכים ניסויי שטח בפתרונות הרישות של הדור הבא, בהם חברת הרכבות של גרמניה (דויטשה באהן / (DB Systel GmbH, אוניברסיטת ג'ייד למדע שימושי, סוכנות החלל של ארה"ב (נאס"א), Royal Caribbean Cruises, Scentsy, ו-Wipro.
מניתוח ראשוני עם הלקוחות המשתתפים בניסויי השטח ומבדיקות פנימיות נרשמו תוצאות מרשימות הכוללות בין היתר: קיצור של 67% בזמן ניהול והטמעת הרשת, שיפור של 80% בפתרון תקלות, הפחתת ההשפעה של פרצות אבטחה ב-48% וחיסכון של 61% בהוצאות תפעוליות.

בגישה חדשה זו סיסקו משנה את חוקי היסוד בעולמות התקשורת עם פיתוח חומרה חדשנית והטמעת מערך התוכנה המתקדם ביותר. המעבר מרשת המתמקדת בחומרה לכזו המונעת ומבוססת על ידי תוכנה יאפשר ללקוחות לחוות קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת גמישות, תפוקה וביצועים.
הרשת האינטואיטבית היא פלטפורמה חכמה ובטוחה ביותר הפועלת על סמך כוונות ושואבת את המידע שלה מההקשר:

כוונה: רישות מבוסס כוונות מאפשר למחשוב לעבור מתהליכים מסורתיים ומסורבלים למיכון הכוונה, כלומר לנהל מיליוני התקנים תוך דקות, פיתוח חיוני המסייע לארגונים לנווט בנוף הטכנולוגי של ימינו המשתנה כל העת.
הקשר: פירוש נתונים בהקשר הנכון הוא שמאפשר לרשת לספק תובנות חדשות. לא רק הנתונים חשובים אלא ההקשר שסביבם – ה"מי", "מה", "מתי", "איפה" ו"כיצד". הרשת האינטואיטיבית מפרשת את כל אלה והתוצאה היא אבטחה מתקדמת יותר, חוויות מותאמות יותר ופעולות מהירות יותר.
אינטואיציה: הרשת החדשה מספקת למידת מכונה בהיקף רחב. סיסקו משתמשת בכמות הנתונים העצומה הזורמת ברשתותיה ברחבי העולם עם למידת מכונה מובנית ומתירה את הרסן מהנתונים על מנת לאפשר תובנות פרדיקטיביות שניתן לנקוט בפעולה לגביהן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il