TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ציון דרך בתעשיית הרכב


קרמבה סקיוריטי
Karamba Security הראשונה בעולם להטמיע מוצר הגנת סייבר ברכב אוטונומי לשימוש מסחרי
VEDECOM Tech, יצרנית אירופאית של כלי רכב אוטונומיים, בחרה בטכנולוגיה של Karamba Security הישראלית למיגון הרכבים האוטונומיים שלה מפני מתקפות סייבר

כלי הרכב ישווקו לשימוש מסחרי לרשויות עירוניות באירופה כבר השנה וזוהי הפעם הראשונה בה מוצר הגנת סייבר מותקן בכלי רכב לשימוש מסחרי
מנכ"ל ונשיא VEDECOM Tech: "לאחר בחינה מעמיקה של השוק, הגענו למסקנה כי הטכנולוגיה של קרמבה סקיוריטי היא הדרך הטובה ביותר להגן על הרכב האוטונומי שאנו מייצרים מפני איומי הסייבר ולשמירה על בטיחות הנוסעים וכלי הרכב"

VEDECOM Tech, חברה אירופאית לייצור רכבים אוטונומיים, שבין בעליה רנו ופז׳ו בחרה ב-Karamba Security הישראלית, למיגון רכביה האוטונומיים מפני מתקפות סייבר. Karamba Security, מפתחת פתרונות הגנת סייבר עבור רכבים מקושרים ורכבים אוטונומיים. מדובר בציון דרך עבור תעשיית הרכב העולמית, מאחר שזו הפעם הראשונה בה מוטמעת טכנולוגיית הגנת סייבר ברכב אוטונומי שישווק באופן מסחרי.

לחברת VEDECOM Tech הסכמים לאספקת כלי רכב אוטונומיים עצמאיים לחלוטיןSAE Level 5) ) כבר ב-2017 ו- 2018 בצרפת, גרמניה, איטליה, פורטוגל והולנד. החברה עתידה לספק כלי רכב אוטונומיים עבור פרויקט רכב ללא נהג, לעיריות שונות ברחבי אירופה.

הפתרון שפיתחה קרמבה מבטא גישה ייחודית למניעת מתקפות סייבר על כלי רכב. הפתרון, מתבסס על למידה אוטמטית של הגדרות היצרן וחסימה של כל ניסיון חריגה מהן. באמצעות זיהוי פעולות שלא הוגדרו על ידי היצרן וחסימתן – מוגנות מערכות הבקרה האלקטרוניות ברכב (ECU) מפני התקפות סייבר באופן אוטומטי.

"בבואנו למכור את כלי הרכב האוטונומיים הראשונים שלנו, אנו מתכננים להטמיע את טכנולוגיית אבטחת הסייבר כחלק מתכנון הרכב. לאחר בחינה מעמיקה של השוק, הגענו למסקנה כי הטכנולוגיה של קרמבה סיקיוריטי היא הדרך הטובה ביותר להגן על הרכב האוטונומי שאנו מייצרים מפני איומי הסייבר - לא רק לזיהוי שלהם, אלא למניעה ולשמירה על בטיחות הנוסעים ", אמר פרדריק מאטיס, מנכ"ל ונשיא VEDECOM Tech. "באמצעות הגנת מערכות הבקרה האלקטרוניות ברכב (ECU) מצליחה קרמבה לספק ביטחון מפני מתקפות סייבר, ולמנוע חדירת האקרים למערכות הרכב עם אפס התראות שווא. גישה זו של מניעת ההתקפה, מבטיחה את בטיחות הנוסעים ובמקביל נותנת מענה לחוסר סובלנות של התעשייה לאפשרות של סיכון בטיחות הנוסעים, כתוצאה מהתראות שווא שעשויות לחסום בטעות פקודות רכב לגיטימיות".

"אנו נרגשים להיות חברת אבטחת הסייבר הראשונה שהטכנולוגיה שלה אומצה עבור כלי רכב אוטונומיים זמינים בשוק", אמר עמי דותן, מנכ"ל ומייסד משותף בקרמבה סיקיוריטי. "חברת VEDECOM Tech יישמה בהצלחה את הטכנולוגיות הטובות ביותר המאפשרות לרכבים מקושרים ואוטונומיים להפוך למציאות. הגנת כלי הרכב מפני מתקפות סייבר עומדת בראש סדר העדיפויות של VEDECOM Tech, ואנו גאים להיות אלו שמאפשרים את ההגנה הזו".

מערכת ה-Carwall - אבטחה אוטונומית עבור מכוניות אוטונומיות ומחוברות
התקשרות אוטונומית בין כלי רכב לתשתיות התחבורה השונות יוצרת פוטנציאל אדיר לשיפור בטיחות הנהיגה וניהול התנועה בכבישים. עם זאת, שידורי התקשורת עלולים להוות פרצה לגורמים זדוניים שעשויים להשתמש בהם כדי להשתלט על הרכב ולחבל בתפקודו. על כן, על כלי הרכב להיות מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר, באופן שימנע כל אפשרות להתקפה מקומית או התקפה מרחוק על כלי רכב.

Karamba Security מגיבה לאתגרים אלו באמצעות Carwall, תוכנה המגנה על מערכות הבקרה האלקטרוניות ברכב (ECU) מפני התקפות האקרים המנסים להשתלט על מערכות הבטיחות של הרכב, דוגמת בלמים והיגוי. קרמבה מגנה על רכיבי האלקטרוניקה בפרט, ועל המערכת כולה, עם אפס התראות שווא.

בשבוע האחרון, הוענק פרס TU-Automotive פה אחד לקרמבה בקטגוריית המוצר הטוב ביותר בתחום אבטחת סייבר לרכב לשנת 2017. TU-Automotive היא תערוכת הרכבים המקושרים הגדולה בעולם ומתקיימת מדי שנה בדטרויט. זוכי פרסי TU-Automotive נשפטו על פי הקריטריונים הבאים: חדשנות, חוויית משתמש, תרומה לשוק הרכב ומעורבות פעילה בתעשייה.

VEDECOM Tech וקרמבה סקיוריטי יציגו את השותפות שלהן בביתן 10A במהלך הקונגרס ה-12 של ITS האירופי, בין התאריכים 19-22 ביוני 2017, במרכז הכנסים שטרסבורג בצרפת.

אודות Karamba Security
Karamba Security מפתחת פתרונות אבטחת סייבר אוטונומיים מובילי שוק לרכבים מחוברים ורכבים אוטונומיים. מוצרי התוכנה של Karamba עוטפים את מערכות הבקרה האלקטרוניות ברכב (ECU) ובכך מונעים מהאקרים לסכן רכיבים אלה ולפרוץ לרכב. המערכת האוטונומית של Karamba Security מונעת מתקפות סייבר, עם אפס התראות שווא, ללא צורך בחיבוריות כלשהיא, והשלכותיה על ביצועי הרכב זניחות. בתוך שנה גייסה החברה סכום של 17 מיליון דולר. ב-2017 זכתה Karamba בשני פרסים יוקרתיים בינ"ל, בפרס TU-Automotive בקטגוריית המוצר הטוב ביותר בתחום אבטחת סייבר לרכב ופרס Frost & Sullivan על המוצר החדשני ביותר בענף הרכב. החברה נוסדה ב- 2015 על ידי עמי דותן, מנכ"ל, דודי ברזילי, יו"ר, טל בן דוד, סגן נשיא מחקר ופיתוח ואסף הראל, סמנכ"ל פיתוח. אתר החברה: www.karambasecurity.com.

אודות VEDECOM Tech
VEDECOM Tech היא חברה בת מסחרית של השותפות 'VEDECOM Public Foundation', המוקדשת לעידוד וטיפוח חדשנות תחבורה אוטונומית, שחבריה כוללים את רנו, פז'ו ו-Valeo. VEDECOM פועלת במסגרת המכון לשינוי אנרגטי (ITE), פרי יוזמת ממשלת צרפת 'השקעה לתכנון עתידי' (‘Investment for the future plan/ PIA'). לפרטים נוספים: http://www.vedecom.fr/ite/?lang=en


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il