TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Aqua Security הישראלית זכתה בתואר חברת הסקיוריטי החדשה הטובה ביותר לשנת 2017 בתחרות SC Awards Europe


אקווה סקיוריטי
SC Awards Europe הם בין הפרסים היוקרתיים ביותר המוענקים לפתרונות, לשירותים ולאנשי המקצוע הטובים ביותר בתעשיית מוצרי אבטחת טכנולוגיית מידע (IT)
Aqua Security (אקווה סקיוריטי) הודיעה כי זכתה בתואר חברת הסקיוריטי החדשה הטובה ביותר (Best Newcomer Security Company of the Year) לשנת 2017 בתחרותSC Awards Europe, שהתקיימה בלונדון בתחילת יוני.

"אקווה סקיוריטי הצליחה לייצר חדשנות בעולם הסקיוריטי של אפליקציות (Application security), באמצעות הפלטפורמה שלה לאבטחת קונטיינרים וירטואליים, אשר משלבת בקרות אבטחה אוטומטיות חזקות לאורך כל מחזור חיי הפיתוח של האפליקציה", אמר טוני מורבין, העורך הראשי של SC Media UK, המספק למקצועני אבטחת IT ידע מעמיק ואובייקטיבי. "מה שהרשים אותי במיוחד באקווה סקיוריטי, זה שהיא מצליחה להנגיש את עולם הסקיוריטי לאנשי ה- IT שלא בהכרח מצויים בנבכי עולם הסייבר סקיוריטי – במיוחד אנשי DevOps. חשוב לנו מאוד להוקיר את אלו שמעלים את הרף, ולתגמל חברות שמצליחות להפוך תהליכים מורכבים יחסית לנגישים. אקווה סקיוריטי היא דוגמא נהדרת לכך בתוך התעשייה, ואנו שמחים לכבד אותם בתואר חברת הסקיוריטי החדשה הטובה ביותר לשנת 2017".

SC Awards Europe הם בין הפרסים היוקרתיים ביותר המוענקים לפתרונות, לשירותים ולאנשי המקצוע הטובים ביותר בתעשיית מוצרי אבטחת טכנולוגיית מידע (IT).

מדי שנה מקבלת SC Media UK מאות מועמדויות בכל הקטגוריות. כל מוצר נשפט על ידי פאנל המייצג חתך רוחבי של קוראי SC Media, אשר מורכבים מארגונים גדולים, בינוניים וקטנים, מכל מגזרי השוק הוורטיקליים המובילים, כולל שירותים פיננסים, בריאות, ממשל, קמעונאות, חינוך ותחומים אחרים. את המועמדים מצמצמים לקבוצה נבחרת של מועמדים לגמר, לפני ביצוע תהליך שיפוט קפדני כדי לקבוע את הזוכה בכל קטגוריה. למידע נוסף ורשימה מפורטת של הקטגוריות והזוכים, אנא ראו scawardseurope.com/winners

"זה כבוד גדול לזכות בהכרה ובהוקרה עבור הישגינו, במיוחד מארגון מכובד כמו SC Media UK", אמר דרור דווידוף, מייסד-משותף ומנכ"ל אקווה סקיוריטי. "אנו כל הזמן שואפים קדימה בכדי להעלות את הרף אותו הצבנו, תוך כדי הוצאת החזון שלנו לפועל - להמציא מחדש את עולם ה- Application Security".

אודות Aqua Security
אקווה סקיוריטי, סטארט-אפ ישראלי עם משרדים בארה"ב, הוקם במטרה לספק הגנה למערכות המפעילות ארכיטקטורה של קונטיינרים (Virtual Containers), תחום חדש בעולם מערכות המידע הנמצא בצמיחה מהירה, עם שוק פוטנציאלי של כ-20 מיליארד דולר. בעוד ארכיטקטורה של קונטיינרים מספקת יתרונות רבים של מהירות, גמישות וחסכון בהפעלה של מערכות, היא גם מייצרת אתגרי אבטחה חדשים שמערכות אבטחה וותיקות לא מסוגלות להתמודד עימם. הפלטפורמה של אקווה עונה על אתגרים הנוצרים בסביבת קונטיינרים, כשהיא מספקת שקיפות, שליטה בפעילות, בידוד משאבי מחשוב ורשת, וזיהוי ומניעת חדירה. פחות משנה מהקמתה, אקווה צברה לקוחות גדולים ומובילים בתחומי הפיננסים, טכנולוגיה ותשתיות.
אקווה סקיוריטי נוסדה על ידי יזמים בעלי ניסיון רב בעולם טכנולוגיה: דרור דווידוף, שכיהן בתפקידים בכירים במספר חברות אבטחת מידע בינלאומיות, ואמיר ג'רבי, ששימש בתפקידים טכנולוגיים בכירים ב- CA ומחזיק ב- 14 פטנטים רשומים. אליהם הצטרף צוות הובלה בעל ניסיון רב. החברה גייסה הון של 13.5 מיליון דולר מקרן TLV, ממיקרוסופט ומשלמה קרמר, בהשתתפות אנג'לים מובילים נוספים הכוללים את גיורא ירון ובועז חלמיש, וכמו כן את מייק פיי המשמש כנשיא ו-COO של ענקית אבטחת המידע סימנטק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il