TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ננו דיימנשן פתחה את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב


ננו דיימנשן לוגו
החברה השלימה גיוס בהיקף של כ-48.5 מיליון ₪ בחודש האחרון
עמית דרור: " ננו דיימנשן כבר שוקדת על תכנון מוצרי העתיד של החברה, תוך שיתוף פעולה עם מספר חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, במטרה לחדור לשווקים נוספים ולהמשיך להגדיל את היתרון התחרותי"
החברה השלימה גיוס בהיקף של כ-48.5 מיליון ₪ בחודש האחרון במסגרתו השתתפו משקיעים מוסדיים ביניהם הפניקס ואילים קרנות נאמנות
חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, פתחה הבוקר את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב במעמד הנהלת הבורסה הבכירה והנהלת החברה.
עמית דרור, מנכ"ל החברה, ציין "בשנה האחרונה פועלת ננו דיימנשן מול לקוחות בטא, חברות מובילות בארה"ב, גרמניה וישראל אשר מספקים פידבק מועיל וחיובי על המוצר ועל הטכנולוגיה.
ההיערכות שלנו לקראת מכירות מסחריות נמצאת בשיאה ואנו מוכוונים לתחילת מכירות משמעותיות בחודשים הקרובים עם השלמת קו הייצור של מדפסת ה DragonFly2020 והשלמת מתקן הייצור לננו חומרים מתקדמים. גם בצד המסחרי הפעילות שלנו מתקדמת ואנו נערכים לעבודה המשותפת עם מפיצים בארה"ב ובאירופה. לאחרונה הקמנו את Nano Dimension USA ובקרוב נפתח את המשרד בסיליקון ואלי בו יישבו מנהלי הפיתוח העסקי, המכירות, ואנשי התמיכה לשוק האמריקני.
המכירות המסחריות של ה- DragonFly, מדפסת התלת מימד הראשונה בעולם לשוק המעגלים המודפסים, יהוו אבן דרך נוספת עבור ננו דיימנשן אשר תסמן התחלתן של הכנסות מהותיות לחברה.”
החברה הודיעה בשבוע שעבר כי חתמה על הסכמי השקעה עם מספר משקיעים ישראלים, להשקעה פרטית בחברה. קבוצת הפניקס, באמצעות החברות- שותפות-מניות ישראל-הפניקס עמיתים והפניקס השקעות ופיננסים בע"מ, משקיע מוסדי ישראלי שהשתתף בסבב גיוס זה, תחזיק כ- 5.5% מההון המונפק של ננו דיימנשן לאחר ההקצאה.
בהתאם להסכם ההשקעה עם הפניקס חברה לביטוח בע"מ, החברה התחייבה, במשך תקופה של חצי שנה מתאריך השלמת העסקה, לא להנפיק מניות חדשות במחיר מניה הנמוך מ- 125% מהמחיר למניה בהנפקה זו.

אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן הוקמה בשנת 2012 ועוסקת בפיתוח מדפסות תלת-מימד (3D) מתקדמות לתחום האלקטרוניקה. מוצרי החברה הייחודיים משלבים שלוש טכנולוגיות מתקדמות: הזרקת דיו(INKJET), תוכנה לתלת מימד 3D וננו-חומרים.
מוצריה העיקריים של החברה הינם מדפסת תלת מימד להדפסת מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB) רב שכבתיים, וכן מוצרי דיו מוליך ומבודד מבוססי ננוטכנולוגיה.
מניות ננו דיימנשן נסחרות כיום ב- NASDAQ ובבורסה לניירות ערך בתל אביב בסימול NNDM.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il