TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מציעה כלי חדש לניהול זהויות משתמשים והרשאות גישה, כשירות ענן היברידי


IBM
בזמן שכוח העבודה הופך לנייד יותר, הופכת משימת ניהול האבטחה של ריבוי הזהויות בהן מחזיק כל משתמש מול מערכות שונות, לעניין מורכב יותר
IBM מציגה שירות חדש, המסופק באמצעות הענן שלה, לניהול הרשאות גישה ליישומים ע"י משתמשים בארגון. שירות ניהול הזהויות בענן, IBM Cloud Identity Connect, מאפשר למשתמשים לגשת באמצעות הרשת הארגונית אל אלפי יישומי ענן פופולאריים, תוך שימוש בתהליך רישום וזיהוי בודד (SSO) לכל אותם יישומים– בין אם הם מסופקים על ידי מערכות מקומיות ובין אם ממערכות ענן.
בזמן שכוח העבודה הופך לנייד יותר, הופכת משימת ניהול האבטחה של ריבוי הזהויות בהן מחזיק כל משתמש מול מערכות שונות, לעניין מורכב יותר: מכשירי מובייל, עולם האינטרנט של הדברים, סביבות שולחניות ושירותים אינטרנטיים, מחייבים תהליך הזדהות שונה. הסיבוך הופך לגדול עוד יותר, נוכח התהליך המתמשך של מעבר לשימוש בענני מחשוב במסגרת ארגונית, והניסיון לגשר בין כלים מסורתיים שפעלו עד כה בתוך הארגון ובין עולם הענן ההיברידי. דו"ח גרנטר קבע לא מכבר כי "ענן היברידי הוא הצורה השכיחה ביותר של שימוש בענן – אולם התהליך הזה יחייב את הענן הציבורי להפוך לחלק מהאסטרטגיה הכוללת".
תחת מותג IBM Cloud Identity , מציעה החברה משפחה של כלים לניהול זהויות משתמשים והרשאות גישה. סל המוצרים הזה כולל מגוון מקיף של כלי ניהול זהויות כשירות ענן (IDaaS), המאפשרים גישה שקופה ליישומים בענן, בתוך הארגון, בעולם המובייל, למערכות IoT ולסביבות היברידיות. פתרונות אלה מאפשרים לארגונים רמה גבוהה של יכולות ניהול הנולדות בסביבת הענן – מבלי להקריב לצורך זה את השקעות העבר שלהם.
מערכת Cloud Identity Connect הורחבה על מנת להציע שירות חדש להפעלה בהקשה בודדת של יישומי ענן, זאת תוך שימוש בתהליכי ההזדהות וההרשאות הקיימים כבר בארגון. מנהלי מערכות ובעלי יישומים יכולים להוסיף כלים חדשים שייתמכו במערכת ולנהל את הגישה אליהן - תוך יצירת קטלוג אחוד המוצע למשתמש הקצה ופורטל יישומים ארגוני.
שירות ניהול זהויות בענן של IBM מאפשר אימוץ מקיף של סביבת הענן במסגרת ארגונית. השירות מציע יכולות שליטה, ניהול גישה ל- Web ופדרציה של נתונים – תוך תמיכה במסגרות התקשרות עסק לארגון (B2E), עסק לעסק (B2B) ועסק לצרכן הסופי (B2C).
לארגונים הנדרשים למערכת ניהול אחודה לנקודות קצה (UEM), תציע IBM את MaaS360 UEM בגרסה חדשה הכוללת יכולות מובנות לניהול גישה, אותן ניתן להפעיל מיד עם ההתקנה הראשונה. כך, ניתן יהיה להבטיח חוויית התקשרות אחודה למערכות שונות במתכונת שקופה לחלוטין, בשילוב יישומי Web ומובייל.
דרור פרל, מנהל חטיבת הענן והחדשנות ב- IBM Israel, מסר : "שימוש בשירותי ענן כבר מזמן אינו נחלתם הבלעדית של חברות ההזנק, אלא של ארגוני האנטרפרייז. באמצעות השירות החדש, יכול הארגון למנף יכולות מתקדמות של שירותי ענן, מבלי לוותר על מדיניות אבטחת המידע וניהול הזהויות שהינה חלק אינטגרלי באופן פעולת הארגון. אני מאמין ששירות זה יביא לאימוץ מוגבר של שירותי ענן על ידי ארגונים אלה."
IBM מציעה את Cloud Identity Connect כשירות מנוי חינם לשנה ראשונה, המכסה עד חמישה יישומים של לקוחות החברה, דוגמת IBM Verse ו- IBM Connections Cloud, כמו גם ליישומי צד שלישי דוגמת Box. בנוסף המערכת זמינה גם להתקנה בפני עצמה, לתקופת ניסיון חינם של 30 יום.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il