TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

העתיד כבר כאן: מעבדת קספרסקי משיקה את Future Tech Lab בישראל


לוגו קספרסקי
מרכז המחקר החדש יטפל באיומי סייבר המכוונים נגד טכנולוגיות העתיד
פושעי סייבר מגבירים כל העת את המוכנות והמסוגלות שלהם לתקוף תשתיות חיוניות, מערכות בקרה תעשייתיות המחוברות לרשת, וכן את טכנולוגיות העתיד כגון IoT ומכוניות מרושתות וכל זאת בעוד ארגונים ומשתמשים עדיין אינם ערוכים להגנה ברמה המעוררת דאגה. במצב זה, גישה למודיעין איומים בזמן אמת הופכת להכרחית. כדי לסייע ללקוחות ולשותפים לזהות ולהתגונן מפני איומים חדשים, מעבדת קספרסקי מכריזה היום על פתיחת ה-Future Tech Lab בישראל.

מרכז המחקר והפיתוח, אשר ממוקם במשרדים החדשים של מעבדת קספרסקי בירושלים, יתמקד בחקר איומי סייבר המכוונים כנגד טכנולוגיות כגון IoT, מערכות משובצות, כלי רכב ומערכות בקרה תעשייתיות.

פתיחת ה-Future Tech Lab בישראל מחזקת את הפריסה הבינלאומית, המתרחבת במהירות, של מעבדת קספרסקי ומתווספת לרשת מרכזי המומחים הפועלים ברוסיה, ארה"ב, בריטניה, אירלנד וסין. כשהיא ממוקמת באופן אסטרטגי בלב בירת ישראל, Future Tech Lab תשמש כבית עבור מי שנמצאים בחזית המאבק המתמשך כנגד איומי סייבר. מעבדת קספרסקי מגייסת בימים אלו חוקרים, מהנדסים ומפתחים בעלי מיומנות גבוהה.

חוקרים במרכז הישראלי יעבדו באופן הדוק עם עמיתים במרכזי מעבדת קספרסקי אחרים ברחבי העולם, כדי לשתף תובנות לגבי איומי הסייבר העדכניים ביותר אשר תוקפים ארגונים ואנשים פרטיים בכל שנייה ולאורך כל היממה. החוקרים יספקו לארגונים את המודיעין שהם זקוקים לו כדי להישאר צעד אחד לפני פושעי הסייבר.

יוג'ין קספרסקי, מנכ"ל ויו"ר מעבדת קספרסקי, אמר: "ישראל היא מרכז טכנולוגי גלובלי חשוב, בין היתר בתחום אבטחת ה-IT, ואנו שמחים להיות חלק מהקהילה המדהימה הזו. ישראל היא מדינה אשר מבינה את החשיבות של אבטחת סייבר בתעשייה ואת האתגרים העומדים בפני הגנה על תשתיות חיוניות".

"פתיחת Future Tech Lab בירושלים מהווה אבן דרך חשובה מאוד עבורנו ואנו רוצים להודות לעיריית ירושלים ולראש העיר, ניר ברקת, באופן אישי, על כך שסייעו לכך לקרות. המהפכה הדיגיטלית ממשיכה והעולם הופך ליותר ויותר מחובר. כבר ישנם יותר מכשירים מרושתים 'חכמים' אשר מאכלסים את העולם מאשר אנשים. הבעיה הגדולה היא שרוב המערכות הללו, כולל מערכות המריצות פעולות קריטיות שחיי היום-יום שלנו תלויים בהן, פגיעות בפני תקיפות סייבר. מרכז המחקר והפיתוח שלנו בירושלים יתמקד באיומים אלו ובדרכים להדוף אותם".

"השקת ה-Future Tech Lab היא ציון דרך נוסף עבור החברה ועבורנו כאן בישראל. אנו נחושים לזהות ולנטרל את כל סוגי האיומים, ללא קשר למקור, לייעוד או למטרה שלהם. ה-Future Tech Lab יהווה מרכז נוסף שיסייע להמשיך במלחמה המתמשכת הזו כנגד פשיעת הסייבר ויספק ללקוחות ולשותפים את הידע הדרוש להם כדי לזהות את הסכנות העומדות בפנינו בשנים הקרובות", אמר נועם פרוימוביץ', מנכ"ל מעבדת קספרסקי ישראל.

אודות מעבדת קספרסקי
Kaspersky Lab היא חברת אבטחה גלובלית החוגגת ב-2017 20 שנים להיווסדה. מודיעין האיומים ומיומנות האבטחה המוכחות של מעבדת קספרסקי עומדים בבסיס פתרונות ושירותי האבטחה שהיא מספקת והמסייעים להגן על חברות, ארגונים, תשתיות קריטיות, גופי ממשל ומשתמשים פרטיים ברחבי העולם. פורטפוליו מוצרי האבטחה המקיף של מעבדת קספרסקי כולל פתרונות אבטחה מובילים למשתמשי קצה ומספר פתרונות ושירותים מתמחים במאבק נגד האיומים הדיגיטליים המתפתחים. יותר מ-400 מיליון משתמשים ו-270,000 אלף לקוחות ארגוניים ברחבי העולם מוגנים על ידי טכנולוגיות קספרסקי ברחבי העולם. לפרטים נוספים בקרו ב-. www.kaspersky.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il