TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ננו דיימנשן, בשיתוף עם חברת Semplastics, קיבלה אישור תקציב לפיתוח חומרים ייחודיים לאובייקטיים קרמיים תלת מימדיים עבור תעשיית החלל


ננו דיימנשן לוגו
פרוייקט ייחודי זה נעשה בשיתוף פעולה עם חברת Semplastics LLC, ספקית מובילה של רכיבים הנדסיים עבור מגוון רחב של תעשיות, בעיקר תעשיית המוליכים למחצה
חברת ננו דיימנשן (נאסד"ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי החברה הבת, בה החברה מחזיקה ב- %100 מהונה המונפק והנפרע- ננו דיימנשן טכנולוגיות בע"מ, קיבלה אישור מענק מהרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית (להלן- "רשות החדשנות"), לתמיכה בפיתוח חומרים קרמיים תלת מימדיים, בהם ניתן לעשות שימוש בטכנולוגיית הזרקת דיו, כך שיהיה ניתן להדפיס אובייקטים בעלי צפיפות נמוכה ועובי גבוה עבור יישומים שונים בתעשיית החלל. סך התקציב המאושר עבור פרוייקט זה הינו 585,000 ש"ח, כאשר חלקה של רשות החדשנות במימון הסכום הנ"ל הינו 30%. בהתאם לתנאי המענק, ננו דיימנשן תשלם תמלוגים מתוך המכירות העתידיות עד לסך המענק שיועבר לחברה.

פרוייקט ייחודי זה נעשה בשיתוף פעולה עם חברת Semplastics LLC, ספקית מובילה של רכיבים הנדסיים עבור מגוון רחב של תעשיות, בעיקר תעשיית המוליכים למחצה. ננו דיימנשן ו- Semplastics חתמו על הסכם הבנות לא מחייב לצורך שיתוף הפעולה. הפרוייקט מתמקד בשימוש בחומרים הקרמיים הקיימים הייחודיים של Semplastics ובטכנולוגיית הזרקת בדיו בתלת מימד הייחודית של ננו דיימנשן על מנת ליצור אובייקטים קרמיים תלת מימדיים בעלי עובי גבוה וצפיפות נמוכה עבור יישומים בתחום החלל.

תכונות החוזק המכאני והעמידות התרמית של חומרים קרמיים הופכת אותם למרכיב קריטי ומכריע המשמש למגוון צרכים בתעשיית התעופה והחלל. הטכנולוגיות הקיימות כיום ליצירת אלמנטים קרמיים הינן יקרות, וצורכות זמן ואנרגיה רבים משלב התכנון ועד להרכבה הסופית, וכן אינן תומכות ביצירת מבנים מורכבים.

להדפסת תלת מימד ברזולוציה גבוהה של חומרים קרמיים יש את הפוטנציאל לאפשר יצירת צורות גיאומטריות מורכבות, ובכך לאפשר ייצור מהיר וזול יותר של סדרות קטנות של אובייקטים קרמיים ייעודיים המשמשים בתעשיית התעופה והחלל. חומר קרמי חדשני, שפותח על ידי Semplastics ושימש באב טיפוס בתחום החלל בשיתוף פעולה עם NASA, יודפס בתלת מימד במסגרת פרוייקט זה. במהלך פרוייקט זה תפותח גרסה שונה של מדפסת התלת מימד של ננו דיימנשן, וכתוצאה מכך ייווצר אובייקט קל משקל ויציב מבחינה מכאנית.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם ננו דיימנשן בפרוייקט חדשני זה", ציין ביל איסטר, מנכ"ל Semplatics, "בהתבסס על העבודה המוצלחת שלנו עם NASA, אנו צופים כי שיתוף זה יצור שימושים רבים נוספים לחומרים הקרמיים הייחודיים שלנו".

אודות Semplastics LLC
במשך יותר מ -17 שנים, Semplastics משרתת את תעשיית המוליכים למחצה על ידי אספקת חלקים פלסטיים מדוייקים לייצור מוליכים למחצה ולמטרות פיתוח, תוך התמקדות בחומרים פולימריים ויישומים שלהם. בתחילת 2014, Semplastics ייצרה דגם של חומר קרמי המורכב מפולימרים (PDC) העבה ביותר בעולם (עובי של 25 מ"מ)- הישג שרבים מהתעשייה האמינו בעבר כי הוא בלתי אפשרי. טכנולוגיית ה- PDC של Semplastics נוצלה ביישומי חלל עבור נאס"א, ובנוסף היא עומדת בדרישות ייחודיות בתעשיות אחרות. החברה הינה אחת מהחברות החדשניות המובילות בתחום טכנולוגיית החומרים.

אודות ננו דיימנשן
ננו דיימנשן הוקמה בשנת 2012 ועוסקת בפיתוח מדפסות תלת-מימד (3D) מתקדמות לתחום האלקטרוניקה. מוצרי החברה הייחודיים משלבים שלוש טכנולוגיות מתקדמות: הזרקת דיו(INKJET) , תוכנה לתלת מימד 3D וננו-חומרים.
מוצריה העיקריים של החברה הינם מדפסת תלת מימד להדפסת מעגלים אלקטרוניים מודפסים (כרטיסי PCB) רב שכבתיים, וכן מוצרי דיו מוליך ומבודד מבוססי ננוטכנולוגיה.
מניות ננו דיימנשן נסחרות כיום ב- NASDAQ ובבורסה לניירות ערך בתל אביב בסימול NNDM.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il