TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבעת אמון נוספת בחנן מור


חנן מור
תאגיד בנקאי יעמיד מסגרת אשראי בהיקף של כ- 90 מיליון שקל להאצת פיתוח פרויקט "מחיר למשתכן" של הקבוצה בראשון לציון
בפרויקט ייבנו 254 יח' דיור בשני מתחמים שישלבו דיור ומסחר ויכללו בסך הכל כ-2,100 מ"ר של מסחר תוך תרומה לצמיחה המהירה של הקבוצה והעמקת הפעילות בתחום הנכסים המניבים

חנן מור: "המימון לפרויקט בראשון לציון מצטרף לגיוס אגרות חוב ומימון עבור פרויקט נוסף של מחיר למשתכן במודיעין ומהווה הבעת אמון חד משמעית של הגורמים המממנים בפעילות של החברה ובפוטנציאל העיסקי בשנים הקרובות"

קבוצת חנן מור מדווחת כי התקשרה בהסכם מימון עם תאגיד בנקאי לצורך רכישת הזכויות במקרקעין בפרויקטים של מחיר למשתכן בראשון לציון בהם זכתה לאחרונה. בהתאם להסכם המימון, יעמיד התאגיד הבנקאי לחברה מסגרת אשראי בסכום של כ-88 מיליון ש"ח, שעיקרה מיועד לצורך רכישת מקרקעי הפרויקטים ותשלום עלויות הפיתוח. כמו כן, יעמיד הבנק מסגרת ערבויות בסך 4 מיליון ש"ח. העמדת המימון כפופה לתנאים מקובלים, ובכללם העמדת הון עצמי על-ידי החברה בסך של כ- 24.5 מיליון ש"ח, שעבוד זכויות החברה במקרקעי הפרויקט, שעבוד חשבון המימון, והמצאת תכנית עסקית מפורטת לבנק. סכומים שינוצלו ממסגרת האשראי יישאו ריבית שנתית בשיעור ריבית הפריים בתוספת מרווח מקובל אשר תשולם מדי רבעון, וכן תשלם החברה עמלות מקובלות. סכומי המימון יעמדו לפירעון עד ליום 11 ביוני 2019.
חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור: "אנו מציגים פתיחה חזקה לשנת 2017 עם פעילות מואצת בתחום המגורים והתקדמות משמעותית בנדל"ן המסחרי עם חזרה לפרויקטים מובילים וגדולים במרכז הארץ. הפרויקטים במודיעין ובראשון לציון הם משמעותיים עבורנו ומבטיחים את הצמיחה העתידית שלנו בשנים הקרובות.
אנו רואים במהלכים הפיננסים האחרונים הבעת אמון חד משמעית של הגורמים המממנים בפעילות של החברה ובפוטנציאל העיסקי בשנים הקרובות. בהסתכלות קדימה נמשיך במסירת יחידות דיור ושטחים מסחריים כמו גם נראה עלייה עקבית ורציפה בתזרימי המזומנים מנכסים מסחריים המחזקים את האיתנות הפיננסית של החברה ומאפשרים לה לנצל הזדמנויות עסקיות ליצירת הערך לבעלי המניות של החברה".
כאמור, הקבוצה זכתה בנוסף במכרז "מחיר למשתכן" להקמת 242 יח' דיור בשכונת מורשת במודיעין, בשני מתחמים שישלבו דיור ומסחר ויכללו בסך הכל כ-3,250 מ"ר של מסחר. במסגרת פרויקט זה כבר הונחה אבן הפינה לתחילת הפרויקט והחלה בנייה מואצת.
הפרויקטים החדשים במודיעין ובראשון לציון, שנרכשו בהיקף כולל של כ- 210 מיליון שקל, מהווים את עתודת הפרויקטים של הקבוצה לשנים הקרובות. במודיעין החברה רשאית למכור את שטחי המסחר וכן כ- 30% מיחידות הדיור בפרויקטים שאינן נכללות במסלול "מחיר למשתכן" בתנאי ומחירי שוק חופשי. בראשון לציון החברה תמכור את הדירות בחלוקה של 75% דירות שיוצעו במחיר למשתכן ו-25% ישווקו בשוק החופשי ביחד עם שטחי המסחר, לאחר הקלה ימכרו 70% כמחיר למשתכן וכ- 30% בשוק החופשי.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il