TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

IBM השיקה את המחזור השישי בתוכנית ההאצה


IBM
למחזור השישי של האקסלרטור העולמי של IBM הצטרפו השנה כ- 10 חברות סטארט- אפ חדשות מתחומים שונים, וביניהם: מחשוב קוגניטיבי, מובייל, רפואה, IoT, כלכלה שיתופית וחיסכון באנרגיה
IBM השיקה אתמול (13/06/17) את המחזור השישי של מאיץ הסטארט-אפים Alpha Zone, האקסלרטור הראשון של IBM בארץ ובעולם. המאיץ, אשר פעילותו החלה כבר ב-2014 וימשך כ- 24 שבועות, מיועד לחברות בשלות לאחר גיוס seed, המפתחות פתרונות המיועדים לחברות בשוק הארגוני. מטרת התוכנית היא לבנות יחסים ארוכי טווח עם סטארט-אפים ישראליים, לסייע להם בבניית פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וביצירת קשרים עסקיים ברחבי העולם.
המחזור השישי נפתח לאחר 5 מחזורים מוצלחים בהם חברות סטארט-אפ שהשתתפו בתוכנית נהנו מחשיפה עולמית, יצרו קשרים עם מובילי תעשייה ומומחי תוכן מ- IBM ושילבו טכנולוגיות מתקדמות כחלק מהפתרונות אותם הם מביאים לשוק. לאחר סינון קפדני, נבחרו 10 חברות סטארט- אפ מתחומים שונים למחזור החדש. התכנית כוללת ליווי טכנולוגי ועסקי אישי לכל חברה, שימוש חופשי במוצרי התוכנה וכלי הפיתוח של IBM בענן בשווי של עד 120 אלף דולר וכן גישה לשירותי ייעוץ המתבססים על הידע והניסיון של מאות אנשי טכנולוגיה, חוקרים, מפתחים ומומחי תעשייה המועסקים על ידי IBM בישראל ובעולם.
המשתתפים בתוכנית נהנים ממרחב עבודה במטה Israel IBM הממוקם בקריית אריה,פתח תקווה. במסגרת התוכנית, מציגה IBM את החברות בפני משקיעי הון סיכון, באירועי תעשייה בארץ ובעולם, מסייעת בהגשת תכניות לרשות החדשנות (לשעבר המדען הראשי) ומחברת בין מנטורים ואנשי תעשייה מובילים לבין החברות.

דרור פרל, מנהל חטיבת הענן והחדשנות ב- IBM ישראל, אמר כי: "אנו חוגגים את סיומו של המחזור החמישי של IBM Alpha Zone- , ומסכמים 3 שנים של פעילות האקסלרטור בישראל בהם מונפו עשרות סטארט-אפים ישראלים ויזמות המקומית פרצה אל למדינות רבות בהן פועלת IBM העולם. אנו נרגשים לפתוח את המחזור ה-6 והגדול ביותר של האקסלרטור, עם 10 חברות סטארט-אפ. גם במחזור השישי, ניתנה עדיפות לחברות בוגרות, הפונות בעיקר לשוק הארגוני, בדגש על עולם ה- Big Data, סביבת ענן, מחשוב קוגניטיבי, מובייל, רשתות חברתיות, מסחר מקוון, האינטרנט של הדברים ופתרונות שיווק מקוון".

עשרת החברות שנבחרו למחזור החדש של IBM AlphaZone מציעות פתרונות טכנולוגיים מתחומים מגוונים:

BrainQ technologies - מפתחת מכשור רפואי מבוסס ענן, לשיקום מוטורי משמעותי לאחר פגיעות עצביות של שבץ מוחי, חוט שדרה, וחבלות ראש.
Croosing - ממציאה מחדש את ההיפרלינק והופכת אותו לסופרלינק.
DOV-E - מספקת פתרונות קישוריות למובייל, המתבססים על תקשורת אודיו אולטראסונית.
HopIt - מצעידה את הכלכלה השיתופית צעד נוסף קדימה ומייצרת שוק חדש למסחר במידע וידע
EcoPlant - מפתחת פלטפורמת IoT לחסכון באנרגיה במפעלי תעשייה.
Medivizor - מציעה שירות מהפכני הסורק באופן שוטף, את מקורות המידע הרפואי, החדשני והעדכני ביותר ומאתר רק את המידע האמין והחשוב עבור המחפש.
Model9 - פיתחה טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לחבר מחשבי מיינפריים אל הענן לצורך הגנה על הנתונים.
Panorays - מציעה פלטפורמת Cyber as a Service ללא צורך בהתקנה אצל הלקוח.
q - אשר מפעילה פלטפורמה למסחר בדאטה בין חברות מתעשיות שונות המאפשרת לכל חברה לפרסם מוצרי דאטה ולשלוט בשיתוף המסחרי שלהם עם חברות אחרות.
Qanta -מציעה סוכן דיגיטלי (צ'אטבוט) מבוסס בינה מלאכותית, המסייע לגופים פיננסיים לשווק משכנתאות לציבור ולאסוף את מאות הנתונים הנדרשים להשלמת ההלוואה.

הסטארט-אפים המסיימים – בוגרי מחזור מספר 5 של IBM Alpha Zone:

AbiliSense
החברה מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך המיועדת לשמור על בטיחותם של אנשים. מכשיר IoT מתוחכם המבחין בין סוגים שונים של צלילים בסביבה, מתריע לכם ולאנשים החשובים לכם על אירועי בטיחות באמצעות הטלפון החכם, צמידים, ענן ועוד מגוון מוצרי IoT נוספים. לדוגמה: כאשר גלאי עשן מצפצף, המכשיר יזהה ויעביר התראה אל הצמיד החכם, ההתראה תכלול אייקון ורטט עם הסבר על מהות האירוע.
אתר החברה: http://www.abilisense.com

Articoolo
חברת Articoolo פיתחה אלגוריתם שיודע לכתוב מאמרים מקוריים על פי דרישה כאילו כותב אנושי כתב אותם, וזאת באמצעות שימוש במתודולוגיות עיבוד שפה טבעית ותהליכים נוספים של בינה מלאכותית. הטכנולוגיה של Articoolo אמורה לעזור לכל מי שעוסק בכתיבה או זקוק לתוכן טקסטואלי בתדירות וכמות גבוהה, בכך שהיא הופכת את תהליך הכתיבה למהיר ויעיל יותר.
אתר החברה: http://articoolo.com

BIGVU
BIGVU מביאה אולפן טלוויזיה מקצועי למכשיר הנייד ומאפשרת לכל אחד ללא כישורי עריכת וידאו, ליצור במהירות סרטוני וידאו לצרכי video marketing, רשתות חברתיות, סרטוני הדרכה, חדשות, מצגת מכירות ועדכונים ארגוניים. ניתן להשתמש באפליקציה גם כטלפרומפטר, אשר עוזר למשתמש לזכור את הטקסט תוך כדי הקלטת הסיפור, וגם ככלי לעריכה ויצירה של וידאו לשילוב תכנים נוספים לסרטון. BIGVU הופכת תמונות, קטעי וידאו וציוצי טוויטר לסרטונים מרהיבים. BIGVU הינה הדרך המהירה והקלה לייצר מצגות וידאו. ארגונים, משווקים, מפרסמים ובלוגרים יכולים לייצר אלפי קליפים בכל יום בעזרת BIGVU.
אתר החברה: http://www.bigvu.tv/

FIXICO
FIXICO הינו שירות ענן שנועד לשפר ולתחזק את המחשבים בצורה פשוטה וקלה, באופן אוטומטי וללא מעורבות המשתמש. השירות המבוסס על טכנולוגיה של IBM, הינו מערכת ניהול חכמה המותקנת על גבי המחשב ומבצעת, באופן אוטומטי 24/7, שורה ארוכה של פעולות שמסייעות לשמור על ביצועים אופטימליים של המחשב, הגנתו ותחזוקתו התקינה. בין הפעולות האוטומטיות המתבצעות: פעולות אבטחה כגון הסרת נוזקות, רוגלות וסרגלי כלים שמאטים את פעולת הדפדפן, ניקוי קבצי רישום וקבצי זבל, איחוי דיסק קשיח, פעולות תחזוקה שוטפות כגון התקנת עדכוני תוכנות, עדכוני אבטחה ועדכוני מערכות ההפעלה וביצוע פעולות אופטימיזציה.
אתר החברה: https://www.fixico.com

GreenQ
GreenQ הופכת משאיות אשפה לחכמות על ידי התקנת חיישנים על המשאיות עצמן. בכל הנפה של פח האשפה המערכת שמותקנת על המשאית שולחת בזמן אמת נתונים כגון: כמה אשפה יש בפח (Bin Capacity), המיקום והזמן בו נאסף הפח. Dashbaord נוח לתפעול, מספק למשתמש הקצה בזמן אמת את סטטוס הפחים והמשאיות בעיר על גבי מפה אינטראקטיבית, התראות על אירועים חריגים, כגון סטייה של משאית ממסלול או התנהגות בלתי רצויה אחרת. במקביל, המערכת מספקת המלצות לאופטימיזציה על בסיס המידע הנאסף. בעזרת האופטימיזציה חוסכת הרשות 30-50 אחוז בשנה על איסוף אשפה, משפרת את השירות לתושב ומפחיתה בפליטת גזי חממה.
אתר החברה: https://greenq.gq

Magentiq Eye
Magentiq Eye , עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של עיבוד תמונה ולימוד מכונה בכדי לעזור לרופאים בביצוע פרוצדורות אנדוסקופיות. רופאים כיום מבלים שעות במהלך פרוצדורות אנדוסקופיות בבחינת תצלומי הווידאו על פני מסכים במטרה לגלות ולאבחן מצבים פתולוגיים שונים. ב- Magentiq Eye , החברה שמה לעצמה למטרה לגייס את הכוח העולה של "למידה עמוקה", ראיה ממוחשבת, ועיבוד וידאו, בכדי לעזור לרופאים להיות יותר מדויקים ואפקטיביים, ובכך להציל אנשים רבים ולחסוך כסף רב. המוצר הראשון של החברה הוא מערכת לגילוי אוטומטי של פוליפים (Automatic Polyp Detection System - APDS), שפותחה לשימוש בזמן אמת על הווידאו המוצג בבדיקת קולונוסקופיה, , ככל הידוע, Magentiq Eye היא הראשונה שגייסהו את היכולות של Deep Learning יחד עם Advanced Image Processing לפתרון בעיית גילוי זו. המערכת מסמנת על פני הווידאו אזורים החשודים כפוליפים, מעלה את ערנות הרופאים במהלך הבדיקה, עוזרת להוריד את רמת ה"פספוסים" של גילוי פוליפים בבדיקות הקולונוסקופיה, ובכך גם להציל חיים (בעולם מתקיימות כ-40 מיליון בדיקות קולונוסקופיה מידי יום).
אתר החברה: www.magentiq.com
קישור ל AngelList: www.angel.co/magentiq-eye

NeuroApplied
חברת NeuroApplied מסייעת למנהלי מותגים ומנהלי חקר שוק להבין ולכמת את מחשבות לקוחותיהם. הטכנולוגיה שפותחה בחברה מודדת במדויק הן את תפיסת המותג על ידי הלקוח והן את האפקטיביות של הקמפיין הפרסומי. בשונה משיטות חקר שוק מסורתיות, השיטה הזו קוראת באופן אובייקטיבי מחשבות לא מודעות. השימוש בטכנולוגיה מונגש ברשת האינטרנט והאינטראקציה עם הממשק, נעימה, כיפית ואורכת זמן מועט. משחקיות והובלה בתחום המחשבות הלא מודעות מתאפשרת הודות לשילוב המנצח בין מדעי המוח בדיסציפלינת פסיכו-מתמטיקה לבין מערכות לומדות ורשתות עצביות ממדעי המחשב.
אתר החברה: www.NeuroApplied.com




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il