TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השקעות תושבי חוץ בישראל ותושבי ישראל בחו"ל בחודש אפריל 2017


בנק ישראל
באג"ח ממשלתיות הנסחרות בחו"ל נרשמו באפריל השקעות נטו בהיקף של כ-30 מיליוני דולרים, בניגוד למימושים נטו בהיקף של כ-70 מיליונים במרץ
תושבי חוץ – השקעות נטו במניות ישראליות ומימושים נטו במק"ם ההשקעות הפיננסיות בישראל:

אגרות חוב ומק"ם– בחודש אפריל מימשו נטו תושבי חוץ במק"ם סך של כ-60 מיליוני דולרים, זאת בהמשך למימושים נטו בהיקף של כ-100 מיליונים בחודש מרץ. מנגד, תושבי חוץ השקיעו נטו באפריל סך של כ-10 מיליוני דולרים באג"ח ממשלתיות הנסחרות בת"א, כך נמסר היום מהחטיבה למידע ולסטטיסטיקה בבנק ישראל.

באג"ח ממשלתיות הנסחרות בחו"ל נרשמו באפריל השקעות נטו בהיקף של כ-30 מיליוני דולרים, בניגוד למימושים נטו בהיקף של כ-70 מיליונים במרץ.

השקעות במניות ישראליות – בחודש אפריל, השקעות נטו של תושבי חוץ בהיקף של כ-230 מיליוני דולרים במניות ישראליות הנסחרות בבורסה לני"ע בתל-אביב, זאת בניגוד למימושים נטו בהיקף של כ-10 מיליונים במרץ. במקביל, נרשמו באפריל השקעות נטו במניות ישראליות סחירות בחו"ל בהיקף של כ-30 מיליוני דולרים.

ההשקעות הישירות בישראל: ההשקעות הישירות במשק, באמצעות מערכת הבנקאות המקומית, הסתכמו בחודש אפריל בכ-580 מיליוני דולרים. הפעילות התרכזה בענף הפעילות הפיננסית והביטוח.

תושבי ישראל – השקעות נטו במניות ובאג"ח זרות

ההשקעות הפיננסיות בחו"ל:
בחודש אפריל, תושבי ישראל השקיעו נטו בחו"ל השקעות פיננסיות (אג"ח ומניות) בהיקף של כ-240 מיליוני דולרים. זאת בהמשך להשקעות נטו בהיקף של כ- 1.4 מיליארדים במרץ.

מניות – בחודש אפריל השקיעו נטו תושבי ישראל במניות זרות היקף של כ-320 מיליוני דולרים: השקעות נטו של המשקיעים המוסדיים בהיקף של כ-260 מיליוני דולרים, בעיקר השקעה של קרנות הפנסיה החדשות שרכשו תעודות סל הנסחרות בחו"ל. כמו כן, נרשמו השקעות נטו של משקי הבית בהיקף של כ-70 מיליונים. השקעות אלו קוזזו בחלקן על ידי מימושים נטו של המגזר העסקי בהיקף של כ-10 מיליונים.

אג"ח – בחודש אפריל מימשו תושבי ישראל נטו באג"ח זרות היקף של כ-80 מיליוני דולרים: מימושים נטו על ידי המשקיעים המוסדיים בהיקף של כ-210 מיליוני דולרים, שקוזזו בחלקם על ידי השקעות נטו של משקי הבית בהיקף כולל של כ-130 מיליונים.

ההשקעות הישירות בחו"ל:
בחודש אפריל נרשמו השקעות ישירות נטו של תושבי ישראל בחו"ל באמצעות מערכת הבנקאות בלבד בהיקף של כ-270 מיליוני דולרים, בעיקר השקעות על ידי חברות בענף הפעילות הפיננסית והביטוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il