TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרולוג'יק תפיץ בישראל את פתרונות אבטחת המידע של Untangle


פרולוגיק
Untangle מתמחה בפיתוח ושיווק של פלטפורמת אבטחת מידע מתקדמת להגנה אחודה על הרשת הארגונית
חברת פרולוג'יק (Prologic), המתמחה במיקור חוץ, יישום של תשתיות מחשוב, אבטחת מידע, והפצה של פתרונות טכנולוגיים, תשווק בישראל את פתרונות חברת אבטחת המידע האמריקאית Untangle. ההודעה המקומית מתבצעת במקביל להכרזתה של Untangle על הסכם הפצה אסטרטגי של החברה עם פרולוג'יק.

Untangle מתמחה בפיתוח ושיווק של פלטפורמת אבטחת מידע מתקדמת להגנה אחודה על הרשת הארגונית. הפתרון מיועד לספק רמות נראות וחשיפה גבוהות של המתרחש ברשת הארגונית ויכולת ניטור וניתוח ברמה של האפליקציות הספציפיות או המשתמשים הבודדים. עוד כוללת הסוויטה של Untangle יכולות בתחום של ניהול ואבטחה של מכשירי קצה ניידים. הפלטפורמה של החברה ניתנת להטמעה מקומית בארגון (on premise) או באמצעות יישום הפתרון ישירות מהענן של החברה.

הפתרון של Untangle – פלטפורמת NG Firewall – מספק הגנה מקיפה הכוללת סינון תכנים, הגנה מפני וירוסים ונוזקות חיצוניות, רשת Wi-Fi מאובטחת, הגנה על אפליקציות, אופטימיזציה של הרשת, יצירת רשת וירטואלית פרטית (VPN) ועוד. עוד כולל הפתרון יכולת ניהול אחודה של מכלול האיומים על הרשת באמצעים ויזואליים, ויכולת לקביעת מדיניות ארגונית המאפשרת למנהלי הרשת לנטר ולנהל את תעבורת הרשת בארגון.

Untangle הוקמה בשנת 2003 והמטה שלה ממוקם בסן חוזה שבקליפורניה. לחברה למעלה מ-40 אלף לקוחות ברחבי העולם, היא פעילה בלמעלה מ-70 מדינות ולצידה פעילים כ-1,000 שותפי הפצה ואינטגרציה. על לקוחות החברה נמנות חברות השייכות לסקטורים של בנקים ומוסדות פיננסיים, בריאות, חינוך ואוניברסיטאות, ריטייל, תעשייה, שלטון מקומי, ועוד.

ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק, מציין כי "הפתרון של Untangle מיועד לספק למגוון רחב של ארגונים – החל מאנטרפרייז וכלה ב-SMB – פתרון אמין, מוכח ומתקדם טכנולוגית לאתגרים הבוערים בתחומי הסייבר ואבטחת המידע. הפתרון מציע ללקוחותינו הגנה מרחבית על הרשת תוך הסתכלות עמוקה לנעשה בה. בנוסף, הפתרון מציע גמישות מקסימלית בכך שהוא ניתן ליישום במגוון של מודלים – הטמעה של פתרון מבוסס חומרה בארגון או פתרון מבוסס תוכנה בענן – והכול בעלויות סבירות, פשוט לתפעול ותחזוקה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il