TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עדו פולק מצטרף לTheTime


עדו פולק
פולק מביא עימו לתפקיד ידע רב בניהול חברות מדיה מבוססות טכנולוגיה, טרם תפקידו האחרון במטומי היה פולק מנכ"ל ומייסד שותף של The Marker, ולאחר מכן ייסד במשותף את גרופון ישראל וכיהן כיו"ר החברה
עדו פולק (48), סמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) של מטומי מדיה גרופ בחמש השנים האחרונות הודיע על עזיבתו את החברה והצטרפותו לקבוצת Thetime של אילן שילוח וניר טרלובסקי. פולק יצטרף לThetime לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות (CTO) של חממת Thetime ושותף מנהל בקבוצת Thetime. במסגרת תפקידו יהיה אחראי פולק על בחינת ההיבטים הטכנולוגיים של החברות השונות ועל סיוע צמוד לחברות הפורטפוליו.
פולק מביא עימו לתפקיד ידע רב בניהול חברות מדיה מבוססות טכנולוגיה, טרם תפקידו האחרון במטומי היה פולק מנכ"ל ומייסד שותף של The Marker, ולאחר מכן ייסד במשותף את גרופון ישראל וכיהן כיו"ר החברה.
קבוצת Thetime נבחרה במהלך שנת 2016 ע"י המדען הראשי במשרד הכלכלה לתקופת זיכיון של 8 שנים נוספות להפעלת החממה הטכנולוגית. במקביל סיימה הקבוצה במהלך שנת 2016 סבב גיוס לקרן Firstime 2 המיועדת להשקעה בשלבי המימון הראשונים, פוסט־סיד וסבבי גיוס ראשונים (Round A), הקרן דיווחה לפני מספר חודשים על סגירה ראשונה של 40 מיליון דולרים וצפויה לסגור בתקופה הקרובה את הגיוס לקרן בסך כולל של 60 מיליון דולרים, בדומה לקרן הראשונה.
לאחרונה הובילה קרן Firstime, בה שותף גם יונתן בן-ארצי, מספר סבבי גיוס דוגמת גיוס של 3 מיליון דולרים של חברת קלאסוס (Classoos) המאפשרת השאלת ספרי לימוד מקוונים לתלמידים על גבי פלטפורמת ענן, סבב גיוס של 4 מיליון דולרים של חברת Kidbox המאפשרת לילדים והוריהם לקבל לביתם קופסת בגדים של מותגים מובילים לילדים, המבוססת על ניתוח אלגוריתמי של העדפות הלבוש של הילד, וסבב גיוס של 5 מיליון דולרים עבור חנות החזיות המקוונת "בריולה" (Brayola).
הקרן והחממה מתמקדות בסטארט־אפים מתחומי האינטרנט, מדיה, זירות מסחר והאינטרנט של הדברים (IoT). בין החברות הנוספות בפורטפוליו ניתן למצוא את Playbuzz, Pixellot, LogDog, Talkspace, EVEN ו-LEO Lane.
אילן שילוח, יו"ר קבוצת Thetime מסר: "אנו שמחים על הצטרפותו של עדו, איש מקצוע עתיר ניסיון מהשורה הראשונה שיסייע לחברות הפורטפוליו של החממה והקרן. ההצטרפות של עדו היא חלק מהאסטרטגיה של הקבוצה לגלות מעורבות ולהשיא ערך רב לחברות הפורטפוליו במטרה לאפשר להן להגיע לשוק עם מוצרים שהם Game changers בתחומם".
פולק ציין: "אני מודה להנהלת ודירקטוריון מטומי על תקופה מרתקת שבה צמחנו מחברה צעירה לחברה מדהימה ומובילה בתעשייה, ומוכן לאתגר הבא בThetime עם שותפים חדשים-ישנים וחברות בעלות פוטנציאל רב שנעבוד על מימושו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il