TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן קטליסט CEL משקיעה בחברת Eloxx המפתחת תרופות למחלות גנטיות


Catalyst
יאיר שמיר, שותף מנהל בקרן Catalyst CEL: "אנו נלהבים להצטרף ל-Eloxx במסעה להפוך לחברה מובילה בתחום הטיפול במחלות הנדירות, עם טכנולוגיה מצוינת וצוות ניהול מוכשר
קרן Catalyst CEL מודיעה על השקעתה בחברת אלוקס פארמצבטיקה (Eloxx Pharmaceuticals), המפתחת תרופות למחלות גנטיות הנגרמות על ידי 'מוטציות פסק' (non-sense mutations). קרן Catalyst CEL הישראלית סינית היא בין המשקיעים המרכזיים בסיבוב גיוס בהיקף 24 מליון דולר, יחד עם קרן ההון סיכון הישראלית Pontifax המתמחה במדעי החיים ושחקנים מובילים אחרים בתעשייה.
אלוקס פארמצבטיקה היא חברת ביוטק בתחום הטיפול בילדים חולים הסובלים ממחלות גנטיות נדירות מאוד ונדירות שמשבשות את תהליך יצירת החלבון, גורמות להפסקת ייצורו בטרם עת ומביאות לכך שהחלבון לא יבצע את תפקידו. החברה מתמקדת בשלב הגילוי, הפיתוח והמסחור של תרכובות המיועדות לטיפול במחלות גנטיות מולדות כמו סיסטיק פיברוזיס וסיסטינוזיס.
צוות הניהול המנוסה של החברה כולל את: המייסדת והמנכ"לית ד"ר סילביה נוימן, לשעבר מייסדת ויו"רית של cCAM Biotherapeutics, שנרכשה על ידי Merck (NYSE:MRK) בשנת 2015, ושלPredix Pharmaceuticals, אותה ליוותה מראשית דרכה, כחברה קטנה בשלבים מוקדמים של גילוי תרופה ועד לחברה נסחרת בשווי 500 מליון $ עם תיק מוצרים מגוון (NASDAQ, EPIX); היו"ר, ד"ר רוברט הפט, לשעבר נשיא מנכ"ל וחבר מועצת המנהלים של Enobia Pharma הקנדית, אותה מכר ל-Alexion Phamaceuticals ב-1.1 מיליארד $, המכירה הגדולה אי פעם של חברת ביוטק פרטית, לפני שלב המסחור; וכן קרן ההון סיכון הישראלית פונטיפקס, משקיעה מייסדת ב-Eloxx ובעלת המניות הגדולה ביותר, בעלת התמחות ונסיון עשיר בהשקעות בתחום הבריאות.
Eloxx נכנסה להסכם מיזוג עם Sevion Therapeutics, Inc. (OTCQB: SVON), במסגרתו החברה תהפוך לחברה בת בבעלות מלאה של Sevion. עם השלמת המהלך, Sevion תשנה את שמה ל-Eloxx Pharmaceuticals, Inc. ובכוונתה להירשם למסחר בבורסת נאסדק.
יאיר שמיר, שותף מנהל בקרן Catalyst CEL: "אנו נלהבים להצטרף ל-Eloxx במסעה להפוך לחברה מובילה בתחום הטיפול במחלות הנדירות, עם טכנולוגיה מצוינת וצוות ניהול מוכשר. אנו מאמינים ש-Eloxx עומדת להפוך למובילת חדשנות בפיתוח תרופות לטיפול במחלות גנטיות הנדירות בילדים, בהסתמך על היכולות הייחודיות של החברה לשחזר את אורך החלבון במחלות גנטיות מולדות".
לדברי שנגיאן פן, מנהלת מחלקת מיזוגים ורכישות בחברת China Everbright Ltd. ושותפה מנהלת בקרן Catalyst CEL: "הגישה החלוצית של Eloxx לטיפול במחלות גנטיות ואבני הדרך המרשימות שהחברה כבר עברה בפיתוח התרופה, ממצבות אותה כמובילת חדשנות בתחום זה. ד"ר סילביה נוימן וצוותה הינם מהטובים בתעשייה, ואנו גאים לחבור אליהם כדי לתמוך בחדשנות בתחום זה."
ד"ר סילביה נוימן, מייסדת ומנכ"לית Eloxx: "החברה מתכננת להתחיל במספר מחקרים קליניים עבור ELX-02, המועמד המוביל שלנו לפיתוח. אנו צופים ביצוע של אבני דרך קליניות מהותיות במהלך 2017 ו-2018, בעיקר בתוכניות הקליניות המובילות שלנו בחולי סיסטיק פיברוזיס וסיסטינוסיס בעלי מוטציות פסק. אנו שמחים לעבוד עם צוות הקרן".
Eloxx הינה ההשקעה החמישית של קרן Catalyst CEL. בין ההשקעות הקודמות שלה נמנות חברת Lamina Technologiess, יצרנית טכנולוגיה מתקדמת בתחום כלי חיתוך למתכות, XJET - חלוצה בשוק מדפסות התלת-מימד עם מומחיות ייחודית בחלקים מתכתיים וקרמיים, Taboola, חברה ישראלית עם מטה בארה"ב שפיתחה פלטפורמה להמלצות תוכן ברשת, ו-Satixfy, ספקית מובילה של טכנולוגיית תקשורת לוויינית וקוואזי-לוויינית.

אודות קרן Catalyst CEL
קרן Catalyst CEL, המנוהלת על ידי קטליסט הישראלית ו-China Everbright Ltd. מתמקדת בעיקר בחברות בשלות (mid-to-late stages) עם חדשנות מוכחת, נוכחות גלובלית, ואשר אסטרטגיית הצמיחה שלהן כוללת הרחבה של פעילותן או פנייה אל השוק הסיני ולשווקים צומחים בכלל. הקרן מתמקדת בחברות מתחומים מגוונים כמו מדעי החיים, טלקום, חלל, תעשיה מתקדמת וייצור.

אודות Catalyst Equity Management Ltd.
קטליסט, שנוסדה בישראל בשנת 1999, מנהלת כיום למעלה מ-200 מיליון דולר במספר קרנות השקעה מהמצליחות בשוק הישראלי ותומכת בצמיחתן לטווח ארוך של חברות חדשנות ישראליות בגודל בינוני בשווקים גלובליים. לשותפים בקרן רקע גלובלי רב-תחומי, נסיון רב בסקטורים מגוונים, רשת קשרים עסקיים משמעותית בארץ ובעולם, ונסיון עשיר בעסקאות בשוקי הון בינלאומיים ו-M&A חוצה גבולות. השותפים ב- Catalyst הינם: אדוארד קוקירמן, יאיר שמיר, בועז הראל ואולגה ברמנט-שטרן.
הצלחות העבר של קטליסט כוללות בין היתר את ההשקעה בחברות כמו מובילאיי. הפורטפוליו הנוכחי של קטליסט מהקרן הקודמת, Catalyst II, כולל חברות כמו Tufin Technologies , המובילה בניהול מדיניות אבטחת רשתות וכן דורי מדיה שמפיקה ומפיצה תכנים לטלוויזיה ולניו-מדיה, משדרת מגוון ערוצי טלוויזיה ומפעילה אתרי אינטרנט מבוססי תוכן וידאו אשר הפעילה בשוק המדיה והטלוויזיה הבינלאומי.

אודות China Everbright Limited
China Everbright Limited. ("CEL", stock code: 165.HK) מקבוצת China Everbright, מהתאגידים הפיננסים הגדולים בסין, היא בעלת המניות השניה בגודלה של Everbright Securities ובעלת מניות אסטרטגית של בנק China Everbright, שניהם נסחרים בבורסת הונג קונג. היא גם בעלת מניות ושליטה בחברות תעופה ונדל"ן סיניות. נכון לסוף יוני 2016, CEL ניהלה 33 קרנות עם סכום מגוייס מצטבר של יותר מ-67.8 מיליארד דולר הונג קונג. קבוצת Everbright, חברת האם של CEL, היא תאגיד פיננסי ממשלתי המנהל נכסים בהיקף 3,000 מיליארד RMB נכון לסוף 2015. למידע נוסף אודות CEL ניתן לקרוא כאן: www.everbright165.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il