TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זהירות - הוצאה כלכלית לפניך: כך תבחרו חדרי שינה בצורה נבונה


אז איך בוחרים את החדר בצורה נכונה ובלי לחרוג ממסגרת התקציב? הנה המדריך המלא

עיצוב מקצועי של חדר שינה יעלה לכם כמה אלפי שקלים לפחות, וזה עוד לפני שסופרים את עלות הרהיטים, מכשירי החשמל והשיפוץ. אז איך בוחרים את החדר בצורה נכונה ובלי לחרוג ממסגרת התקציב? הנה המדריך המלא
עיצוב מחדש של חדר שינה כרוך בהוצאה כספית לא מבוטלת. רק בשביל לסבר את האוזן, יש לקחת בחשבון שאדריכלים ומעצבי פנים גובים 2,500-6,000 ש"ח עבור עיצוב חדר שינה ללא חדר רחצה או חדר ארונות. עיצוב קומפלט עם חדר אמבטיה וחדר ארונות כבר יעלה לכם 6,000-15,000 ש"ח, לפי גודל החדר במטרים, סגנון העיצוב המבוקש, לוח הזמנים והעדפות אישיות.
העלות הממוצעת של עיצוב חדרי שינה לא כוללת רכישת רהיטים, מכשירי חשמל ופריטים דקורטיביים. אם תרצו למשל לשבור קירות ולבנות נישות גבס בתוך החדר, תצטרכו לשלם עוד כמה אלפי שקלים בנפרד. הכל יחד יחייב אתכם בהוצאה כלכלית שקשה להפריז במשמעות שלה עבור התא המשפחתי.
מצד שני, לא כדאי להתפשר על חדרי שינה. זה אחד החדרים הכי חשובים בבית והמקום שבו אנחנו אמורים לנוח, להירגע, לישון ולצבור כוחות. העיצוב של החדר קובע האם נצליח לישון ברצף בלילה ועד כמה רעננים נקום בבוקר. אם נעצב בצורה נכונה את חדר השינה נוכל לחסוך מקום ולהעלות את ערך הנכס. מהפרספקטיבה הזו, הוצאה כלכלית חד פעמית על העיצוב היא למעשה סוג של השקעה משתלמת לטווח הארוך.
עקרונות, כללי מפתח ושלבים בבניית חדר שינה


בשביל לעצב חדר שינה בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב נדרשת משמעת כספית. יש להתחיל בקביעת סדר עדיפויות והגדרת הפונקציונאליות של החדר. צריך קודם כל להחליט איפה יעמדו הפריטים השונים בחדר בהתאם לגודל שלו במ"ר, מה בדיוק רוצים לעשות בחדר השינה חוץ מלישון ואיזה חפצים חייבים להיות בו כדי לעזור לנו לשמור על רמת חיים גבוהה. רק אחר כך אפשר לגשת להיבט הדקורטיבי ולבחירה של צבע הקירות או סגנון הריצוף.
במקביל, עליכם להחליט האם תרצו לקנות חדר שינה קומפלט עם מיטה זוגית, שידה, קומודה, ארון ומראה, או לרכוש כל מוצר בנפרד. רכישת חדר שינה קומפלט כרוכה בהוצאה כספית גבוהה אך היא אמורה להיות זולה יותר בהשוואה לרכישת הפריטים בחנויות שונות. מצד שני, חדר שינה קומפלט עלול להגביל אתכם מבחינת שיקולי עיצוב ואסתטיקה. על טעם וריח אין מה להתווכח ואת הנושא הזה תוכלו להכריע בדין ודברים עם שאר בני המשפחה.
החלק הפרקטי של בחירת חדר שינה מחייב אתכם למקם את המיטה. המיטה היא הרהיט המרכזי של החדר והיא תופסת הכי הרבה מקום. לא מומלץ להציב את המיטה מול דלת הכניסה כי זה עלול לגרום לכם הרגשה של חוסר פרטיות, אך גם לא לשים אותה ישירות מול חלון בלי תריס או וילון. במידה וזה אפשרי, מומלץ לתכנן חלונות משני צדי המיטה ולהשיג תחלופת אוויר טובה ומראה סימפטי של נוף וטבע .


 בחירת חדר שינה מתבצעת במגבלות המקום שעומד לרשותכם. בשביל להתגבר על מגבלות כאלה תצטרכו לשלב כמה שיותר פתרונות אחסון. תוכלו לעצב חדר שינה גם בתקציב נורמלי אם תבחרו ארונות מתאימים. ארון בגדים למשל ייתן לכם הרבה מקום לאחסון, אבל הוא גם יהיה מגושם ולא יתאים מול הדלת. את הארון הזה מתכננים רק בקירות הניצבים לדלת ובלי לפגוע בגישה למיטה. כמו כן, חשוב להקצות בתוך הארון אגף מיוחד שבו ניתן לתלות את הבגדים לאוורור במקום לזרוק אותם על השידה או הכורסא.
הבדלים בין סגנונות עיצוב של חדרי שינה
הכי נוח לבחור חדר שינה לפי סגנון עיצוב מועדף. בשביל לעשות את זה צריך להכיר את המאפיינים השונים של סגנונות העיצוב הנפוצים. סגנון עיצוב אירופי לדוגמא מתאפיין בשימוש בנברשת גדולה ומרכזית באמצע התקרה, בקירות לבנים ובפאנלים מסוגננים. הוא מתאים בעיקר לחדרים גדולים, לעומת סגנון אקלקטי שמזוהה עם מלונות בוטיק אבל גם מתאים לחדרי שינה קטנים בדירות שכורות או בתים של זוגות צעירים. הסגנון האקלקטי משלב בתוכו מאפיינים של רטרו, רומנטיקה ומודרנה והרעיון שלו הוא לשלב בין פריטים אלמנטריים כמו מיטה ושידת טלוויזיה לבין חפצים אישיים כמו פסלים ותמונות.


סגנון העיצוב הקלאסי של חדר שינה נשען על צבעוניות עדינה. הצבע השולט בו הוא לבן ואפשר למצוא גם חדרי שינה מעוצבים עם שילובים של צבעי פסטל. מומלץ להשתמש בטפט עדין ולשלב ארונות, פתרונות אחסון ומיטה עם ארגז מצעים כדי לחסוך במקום.
חוץ מזה, בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר בעלי משפחות שמעדיפים את סגנון העיצוב המינימליסטי עבור חדר השינה. סגנון עיצוב מינימליסטי לא יהיה בהכרח זול יותר משאר סגנונות העיצוב ברשימה, אבל הוא מעביר מסר של אקסקלוסיביות ואלגנטיות. הסוד בסגנון העיצוב הזה הוא אזורי אחסון מוסתרים, שימוש בחומרים טבעיים בעלי קווים פשוטים ובחירת גוונים ניטרליים לקירות ולריצוף.


חדר שינה מעוצב הרמוני - קרדיט אתר גודנייט







חדר שינה עם ארגז מצעים - קרדיט אתר גוד נייט





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il