TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מילרם מתחילה שיתוף פעולה עם הליגה להגנת אסטוניה בפיתוח רכב קרקעי לא מאויש


מילרם
המשוב מהבדיקות ישמשו בהמשך הפיתוח של הרכב והפיתוחים הטקטיים שלו
ספקית הפתרונות הצבאיים מילרם והליגה להגנת אסטוניה חתמו על הסכם שיתוף פעולה להתחלת ניסויים קפדניים של הרכב הקרקעי הלא מאויש THeMIS של מילרם בתרגילים צבאיים חיים.
המשוב מהבדיקות ישמשו בהמשך הפיתוח של הרכב והפיתוחים הטקטיים שלו.
מילרם והליגה להגנה כבר ביצעו ניסויים חיים במהלך התרגיל הצבאי השנתי האסטוני הכי גדול Kevadtorm (סופת אביב) במאי. בתרגיל רכב תובלה לא מאויש סופק ליחידה של הליגה להגנה לנשיאת המטען של החיילים וציוד חיוני אחר.
שיתוף הפעולה בין מילרם והליגה להגנה קשור באופן הדוק לתוכנית DIBS (פתרון דיגיטלי לשדה הקרב של חיל הרגלים) שיזמה מילרם ובוצעה יחד עם מספר אוניברסיטאות באסטוניה ובמדינות אחרות.
המטרה של שיתוף הפעולה עם הליגה להגנה ו-DIBS היא לפתח טכנולוגיות יעילות וחזקות לשילוב בין מאויש ללא מאויש עבור כוחות צבאיים, שמפחיתות ללוחמים את הסכנות בשדה הקרב.
DIBS גם תפיק המלצות לדוקטרינה צבאית לשימוש יעיל ביכולות של מערכות רובוטיות.
"משוב וידע מקצועי מיחידות צבאיות שיש להן ניסיון מכלי ראשון במוצרים שלנו חיוניים עבורנו", הסביר קולדר ואארסי, מנכ"ל מילרם. "שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו לפתח עוד פתרונות רובוטיים שיהפכו לחלק בלתי נפרד מהלחימה", הוסיף.
"שיתוף הפעולה בין הליגה להגנה ומילרם מאפשר לחברה לפתח מוצרים חדשניים ולנו לחזק את היכולות הצבאיות שלנו. יחד ניתן דחיפה לתעשייה הצבאית האסטונית, ואנו מקווים שגם ליצוא שלה", אמר מאיור גנרל מאאליס קיאילי, מפקד הליגה להגנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il