TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנס ברוקראז': ממשיכים להמליץ להעדיף חשיפה לחברה לישראל על פני כיל


אקסלנס
וזאת בשל אפסייד של 30% במודל האחזקות ובשל מינוף ברמה של 30% LTV ‏
מיכל אלשיך, אנליסטית בכירה באקסלנס ברוקראז', ממליצה להמשיך להעדיף חשיפה לחברה לישראל על פני חשיפה לחברת הבת כיל. לדבריה, "מודל NAV מעודכן של חברה לישראל מצביע על אפסייד של כ-30% (ללא התחשבות בדיסקאונט אחזקות), בדומה לרמתו ההיסטורית בשנה וחצי האחרונות".
לדברי אלשיך, "חברה לישראל כיום מהווה חברת אחזקות פשוטה, עם שתי אחזקות סחירות (כיל ובזן) ומינוף פיננסי של כ-32% LTV. במקביל אנו ממליצים על האחזקה העיקרית של החברה, מניית כיל בתשואת שוק במחיר יעד 16.5 שקל".
אלשיך מציינת כי "מאז הרחבת אג"ח 11 לחברה יש עודף מזומנים בקופה ביחס להחזרי החוב והוצאות המטה". להערכת אלשיך, "מבחינה אסטרטגית, בשנה הקרובה חברה לישראל תעבוד על הקטנת המינוף, מה שיאפשר לה בהסתכלות יותר ארוכת טווח גם לחזור לחלק דיבידנדים. הסיכון העיקרי כרגע מקורו בתזרימים מכיל ובשינוי המטבע, כאשר להערכתנו הפוטנציאל בחברה כעת עולה על רמות הסיכון".
אלשיך מציינת כי "כיל נסחרת כעת בעליות של 2% בניגוד למגמה שלילית במדדים המובילים ובמחזור מסחר גבוה של 25 מיליון שקל. זאת עקב דיווח בשוק לפיו הנהלת חברת האשלג הרוסית, בין הגדולות בעולם, אורלקאלי, צפויה להיפגש מחר עם נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, על מנת לשקול את חידוש הפעולה בעתיד בתחום האשלג". אלשיך מזכירה כי "בעבר היה שיתוף פעולה מלא בין שתי החברות (אורלקאלי ובלרוסקאלי) ומה שגרם לירידה חדה בין היתר בשוק האשלג היה התפרקות של שיתוף פעולה זה באמצע 2013". אלשיך מעריכה כי "במידה והשתיים יחזרו לשתף פעולה, עשויה להיות השפעה חיובית על מחירי האשלג בעולם".
אלשיך מעריכה כי "חדשות חיוביות לכיל צפויות לתמוך במניית חברה לישראל שהנכס העיקרי שלה הוא כיל, המהווה כ-83% מסך נכסיה. בשל מינוף ברמה של 30% LTV במידה ומניית כיל תעלה, מניית החברה לישראל עשויה לעלות יותר. לאור כך, ובשל האפסייד במודל האחזקות של חברה לישראל, העומד על 30%, אנו ממליצים להמשיך לתעדף חשיפה לחברה לישראל על פני כיל". אלשיך מציינת כי "בהתאם להמלצה האחרונה שלנו על כיוון זה, חברה לישראל רשמה תשואה עודפת של 11% מתחילת השנה לעומת כיל ומומנטום זה צפוי להימשך גם בעתיד".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il