TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טריו טכנולוגיות ענן תשלב את טכנולוגית התקשורת של מלאנוקס בפתרונותיה לאחסון על פי דרישה


טריו
החברה תשלב את רכיבי האיתרנט של מלאנוקס בפלטפורמת האחסון על פי דרישה (Storage as s Service) של Zadara Storage

טריו טכנולוגיות ענן, המתמחה במחשוב ענן עסקי, תשלב את כרטיסי התקשורת ומתגי האיתרנט של מלאנוקס במהירויות 10Gb/s ו-40Gb/s בפלטפורמת האחסון על פי דרישה (STaaS – Storage as a Service) של Zadara Storage. השירות החדש מיועד לחברות ישראליות המעוניינות בשירותי אחסון בענן במודל תשלום על פי שימוש, כתחליף להשקעה במערכות אחסון מקומיות. פתרונות מלאנוקס מיוצגים בישראל על ידי מטריקס.

השירות החדש של טריו טכנולוגיות ענן מצטרף לשירותי החברה הרבים הכוללים גיבוי לענן כשירות (BaaS), המשכיות עסקית כשירות (DRaaS) ושרתים וירטואליים. בנוסף, בזכות מערכת האחסון של Zadara בשילוב רכיבי התקשורת של מלאנוקס, יכולים לקוחות טריו לבצע רפלקציה למידע שלהם, לאתרי Zadara ברחבי העולם.

Zadara Storage מספקת שירותי אחסון כשירות ללקוחות אנטרפרייז. השירות, המבוסס על Zadara Storage Cloud, עושה שימוש במספר עננים או ב-Data Centers מקומיים. פתרונות ה-NAS ,SAN ו-Object של Zadara פועלים בסביבה פרטית מבודדת, מאובטחת ומנוהלת באופן מרכזי. מערכי ה-VPSA של Zadara זמינים להתקנה מקומית במודל OPaaS (On-Premise as-a-Service). בנוסף, השירות זמין בעננים ציבוריים כדוגמת Microsoft Azure, AWS ו-Google Cloud.

אסף חיון, מנכ"ל משותף בטריו טכנולוגיות ענן: "השוק הישראלי, בדומה לשוק העולמי, מחפש פתרונות לשירות בענן במודל של תשלום לפי דרישה, המאפשרים התאמה לדרישות משתנות וחיסכון כספי מיידי. חשוב לנו כחברה המספקת שירותי ענן , לבצע השקעות בתשתית התקשורת של הדאטה סנטר שיאפשרו לנו לשמור הן על היתרון התחרותי והן על יכולות הגידול העתידיות, תוך שיפור מתמיד בביצועים."

אבי בן יוסף, מנהל פעילות מלאנוקס במטריקס: "פתרון התקשורת של מלאנוקס מאפשר לנצל בצורה מיטבית את יכולות מערך האחסון של ZADARA .
פרוטוקול iSER (iSCSI Extensions for RDMA)מאפשר לשרתי האחסון לבצע העברת מידע מהירה ביניהם ללא צריכת משאבים מהמעבד ובכך להאיץ משמעותית את ביצועי מערכות האחסון.
בנוסף, מתגי מלאנוקס הם היחידים כיום בתעשיה המבטיחים אפס אבדן מידע (Zero Packet Loss), כך הם הופכים להיות מתגי ה-Ethernet האולטימטיביים עבור מערכות אחסון."

אודות טריו טכנולוגיות ענן
טריו מתמחה במחשוב ענן עסקי לעסקים בכל הגדלים. במשך יותר מעשור מספקת החברה שירותי ענן על בסיס שרתים פרטיים המאוחסנים בחוות העומדות בתקן Tier 3+4. השירותים מסופקים לפי מודל שכירות חודשית כשירות (as-a-service) למאות לקוחות סופיים ואלפי לקוחות קצה הנהנים משירותי יעוץ ותמיכת מומחים .החברה מספקת גיבוי אונליין והמשכיות עסקית, שרתים וירטואליים, והקמת סביבות פיתוח בענן עבור חברות היי-טק.


אודות מטריקס
מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, בפיתוח ויישום טכנולוגיות חדשניות ויישומים ארגוניים בסביבת אינטרנט ומובייל כמו גם מערכות לגאסי, ייצוג פתרונות ומוצרי תוכנה, פתרונות תשתית מקומיים ופתרונות ענן, שירותי מיקור חוץ ואוף-שור, בדיקות תוכנה, הדרכה והטמעה. מטריקס, המעסיקה כ- 8,250 מקצועני טכנולוגיה ו -IT, מדורגת על ידי חברות המחקר כמובילה את ענף שירותי התוכנה והטכנולוגיה בישראל מזה למעלה מעשור. מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס ב- 2016 הגיע ל- 2.544 מיליון ₪ והרווח הנקי ל- 114 מיליון ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il