TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה בע"מ תבצע עבור משרד הבטחון פרוייקט בהיקף של כ-330 מיליון שקל


אלקטרה
העבודות צפויות להתחיל בחודשים יולי-אוגוסט 2017
קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, זכתה במכרז לביצוע מבנים ותשתיות בקריית המטווחים, שפורסם על ידי אגף הנדסה ובינוי במשרד הביטחון באפריל 2017. פרויקט זה מצטרף למכרזים שקיבלה אלקטרה מתחילת השנה בלמעלה מ-2 מיליארד שקל.

במסגרת הפרויקט, שעלותו מוערכת בכ-330 מיליון שקל, תהיה קבוצת אלקטרה, באמצעות החברה-הבת אלקטרה בניה, אחראית על הקמת בסיס אימונים על שטח של כ-38,000 מ"ר. העבודות צפויות להתחיל בחודשים יולי-אוגוסט 2017.

לדברי איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ, "אנו מודים על הבעת האמון של משרד הביטחון באלקטרה. פרויקט חשוב זה מאפשר לנו לתרום מניסיונה ומיכולותיה המקצועיות והמוכחות של הקבוצה בכל התחומים הנדרשים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וביצוע. הפרויקט מהווה נדבך נוסף ביישום אסטרטגיית הצמיחה של החברה, וביטוי נוסף לחוסנה ומיצובה כאחת מהקבוצות הקבלניות המובילות בישראל, עם צבר עבודות שחצה את ה-10 מיליארד שקל".

אלקטרה פרסמה החודש את תוצאות הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2017 מהם עולה, כי הקבוצה רשמה עליה של כ-14% בהכנסות לכ-1.4 מיליארד שקל, והרווח הנקי– בנטרול רווח ממכירת קרקע היסטורית אשתקד – עלה ברבעון בכ-40% לכ-35.4 מיליון שקל. צבר העבודות של הקבוצה עלה ברבעון לכ-10.4 מיליארד שקל.

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לאחת הקבוצות הקבלניות המובילות בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות, אחזקה וסחר; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il