TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

IBM, גוגל ו- Lyft משיקות במשותף טכנולוגיית קישור לרשתות Microservices


IBM
על ידי פיתוח פלטפורמת Microservices משותפת, istio פותר הרבה מהאתגרים והבעיות שנתקלים בהם המפתחים והמפעילים במעבר למערכות microservices מבוזרות
IBM, גוגל ו- Lyft משיקות במשותף טכנולוגיה פתוחה חדשה, Istio, המאפשרת למפתחים לקשר רשתות Microservices באופן שקוף, לנהל ולאבטח אותן – ללא תלות בפלטפורמה או בספק.
על ידי פיתוח פלטפורמת Microservices משותפת, istio פותר הרבה מהאתגרים והבעיות שנתקלים בהם המפתחים והמפעילים במעבר למערכות microservices מבוזרות. Istio תומך בניהול זרימת תנועת העיבוד והנתונים, אכיפת מדיניות הרשאות גישה ושילוב נתוני טלמטריה של microservices שונים. המערכת עושה כל זאת מבלי לדרוש מהמפתחים כל שינוי בקוד היישום – תוך שהיא נשענת על עבודה קודמת שבוצעה בנפרד ב- IBM, גוגל ו- Lyft.
שירותים הם הליבה של ארכיטקטורת התוכנה המודרנית. בימינו כשחברה מפתחת אפליקציה לענן, המפתחים מתחילים בדרך כלל עם דרישות עסקיות והגדרת הארכיטקטורה - חלוקת אחריות ופעילות בין השירותים וממשיכים עם מימוש כל רכיב. אך לפני שיוכל הארגון להתקין את השירותים בענן עליו לטפל בנתונים רבים ובבקרת הרכיבים על מנת שהשירות יפעל ,למשל: כיצד לאכוף מדיניות וזיהוי משתמשים, כיצד לנטר ולאסוף רישומים לשימוש מאוחר יותר וכיצד לאזן עומסים ולהתאושש מתקלות.
לעתים קרובות, בונים הארגונים יישומים ייעודיים רק על מנת להתמודד עם אתגרי הניהול האלה – אלא שהפתרונות המקומיים מתקשים להתרחב ולצמוח אפילו מעבר לגבולות הצוות המפתח.
לפני מספר שנים קבוצות מחקר מ- IBM חיפה ויורקטאון החליטו להעשיר את שירות הcontainers שלIBM על ידי הוספת שכבה שתטפל בגילוי השירותים הזמינים בענן והצגתם למשתמשים ובניתוב תנועות בין ה microservices. הפעילות התרחבה במהרה עד להוצאת פלטפורמת Amalgam8 של IBM, שהתמקדה בהקמת רשת שירותים (mesh) שנוצרה בסביבת קוד מקור פתוח, ונפתחה אשתקד לשימוש הקהילה. הפרוייקט מספק מארג לרשת ניתוח תעבורה, הכוללת תוכנית שליטה ניתנת לתכנות. המערכת מסייעת ללקוחות פנימיים וארגוניים במבחני תוכנה, ניהול מהדורות ובדיקות שיטתיות של שירותים מעודכנים במגמה למנוע כשלים במסגרת המשולבת הכוללת.
במקביל גוגל פיתחה מערכת Service Control אשר מציעה רשת שירותים הכוללת מסגרת שליטה המתמקדת באכיפת מדיניות וזיהוי, בנוסף על איסוף נתוני טלמטריה של מגוון שירותים ושרתי פרוקסי (proxy)
Lyft פיתחה את Envoy Proxy, המסייע בסביבת microservices, ומאפשר לחברה להציע יותר מעשרת אלפים מכונות וירטואליות המטפלות בלמעלה ממאה שירותים. IBM וגוגל התרשמו מהיכולות של Envoy, הביצועים אותם הוא מציע – ונכונות המפתחים העומדים מאחוריו לפעול במסגרת הקהילה.
לדברי איתי לב-רן, מפתח ממעבדת המחקר של IBM בחיפה " שילוב המאמצים של שלוש החברות איפשר לבנות כלי ניתוב וניהול מדיניות בסביבת Envoy, תוך חשיפת ממשקי התכנות (API) של סביבת הניהול הזו באופן שיאפשר שילוב נוח במערכות ארגוניות. מעבר לפיתוח סביבת השליטה והניהול, תרמה IBM להתאגדות גם קטעי קוד המטפלים במעבר בין גרסאות שונות של שירותים, מעקב אחר בקשות שירות מבוזרות בעזרת Zipkin, וטיפול בשגיאות. גוגל מצידה התמקדה בשורת היבטים הקשורים לאבטחה, ביצועים וטווח הרחבה ומידרוג"
Istio ממיר microservices נפרדים לרשת משולבת אחת, באמצעות הצגת שכבת ניתוח וניהול משותפת. צירוף שרתי פרוקסי של Envoy אל הרשת בין השירותים השונים, מאפשר להציע כלי מתוחכם לניהול תעבורה, ולשלוט באיזון עומסים ובייעול הניתוב. המערכת מאפשרת גם לגזור ולהפיק נתוני מדידה ומעקב אודות דפוסי התעבורה, בהם ניתן להשתמש על מנת לאכוף מדיניות – תוך הצגת נתונים מקיפים אודות המידע העושה דרכו אל האפליקציה וממנה.
Istio פועל כיום על גבי פלטפורמות Kubernetes, דוגמת שירות הcontainers של IBM בסביבת בלומיקס. עם זאת, תוכנן Istio באופן שאינו מוגבל לפלטפורמה אחת מסויימת. פרוייקט קוד המקור הפתוח של Istio צפוי לתמוך גם בפלטפורמות נוספות, לרבות CloudFoundry ומכונות וירטואליות VMs.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il