TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נטפליקס ופרטנר מודיעות על שיתוף פעולה בישראל


לוגו פרטנר חדש
מודיעות היום (ב'), על שותפות בין החברות, שתאפשר גישה ישירה לשירות Netflix באמצעות שירות הטלוויזיה החדש של פרטנר, שיושק בשבועות הקרובים
קבוצת פרטנר ו-Netflix, המובילה העולמית בתחום התוכן על גבי האינטרנט, מודיעות היום (ב'), על שותפות בין החברות, שתאפשר גישה ישירה לשירות Netflix באמצעות שירות הטלוויזיה החדש של פרטנר, שיושק בשבועות הקרובים.
פרטנר היא החברה הראשונה בישראל שתציע את שירות Netflix באופן מובנה בממיר, ותאפשר את חווית השימוש הטובה ביותר למנויי Netflix, עם העלאה מהירה של השירות ועם נוחות של גישה ישירה ל-Netflix בלחיצת כפתור מהשלט.
לקוחות הטלוויזיה של פרטנר המנויים ל-Netflix, ייהנו מגישה ישירה למגוון רחב של תוכן מקורי ורכש בינלאומי של Netflix, כולל סדרות טלוויזיה, סרטים ותעודה, באיכות שידור HD, Ultra HD ו-4K, תמיד ללא פרסומות. בין הסרטים החדשים מבית היוצר של Netflix: הסרט Okja, בכיכובם של ג'ייק ג'ילנהול, טילדה סווינטון ופול דנו, והסרט Bright בכיכובם של וויל סמית' וג'ואל אדגרטון. סדרות המקור של Netflix כוללות בין השאר את בית הקלפים, Stranger Things, נרקוס ו- The Crown.
מריה פרראס (Maria Ferreras), סגנית נשיא לפיתוח עסקי, באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-Netflix, מסרה: "הצרכנים הישראלים הראו הרבה התלהבות מהתכנים של Netfilx, מאז נכנסנו לישראל לפני קצת יותר משנה. עם יותר מ-1,000 שעות של תוכן מקורי של Netfix ב-2017, אנחנו שמחים לעבוד ביחד עם פרטנר, ולהציע דרך חדשה ומצוינת ללקוחות Netflix ליהנות מהשירות, בגישה ישירה ונוחה."
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, אמר: "אנחנו גאים להיות החברה הראשונה בישראל שנכנסת לשותפות עם Netflix, המובילה היום את תחום התוכן בעולם. בקרוב מאוד, לקוחותינו יוכלו ליהנות משיתוף פעולה אסטרטגי זה." לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, הוסיף: "זו זכות גדולה לאפשר ללקוחות הטלוויזיה של פרטנר ליהנות מהחוויה האולטימטיבית של Netflix."
פרטנר ו-Netflix יכריזו על פרטים נוספים בנוגע לשותפות בין החברות בקיץ הקרוב.
Netflix היא המובילה העולמית בתחום הטלוויזיה על גבי האינטרנט, עם יותר מ-100 מיליון משתמשים ביותר מ-190 מדינות, הנהנים מיותר מ-125 מיליון שעות של תכניות טלוויזיה, סרטים, כולל הפקות מקור של סדרות, תעודה וסרטים. מנויי השירות יכולים לצפות כמה שהם רוצים, בכל זמן, מכל מקום, על גבי כמעט כל מסך עם המחובר לאינטרנט. המנויים יכולים לצפות, לעצור, ולהמשיך בצפייה, הכל ללא פרסומות וללא התחייבות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il