TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסוויי חושפת לראשונה את ההכנסות הצפויות המינימאליות מהשכרה


בריינסווי
לחברה צבר של חוזים חתומים בהיקף של כ-15 מיליון דולר עד סוף שנת 2021

ברבעון הראשון של שנת 2017 נחתמו חוזי שכירות חדשים בהיקף של כ-3.7 מיליון דולר, המהווים 25% מסך הצבר המינימאלי

יעקב מיכלין, מנכ"ל בריינסוויי מסר: "ברבעון הראשון של שנת 2017 פעלנו להגדלת מספר המערכות המושכרות בהתאם למעבר למיקוד במודל העסקי של הכנסות מהשכרה. לפי מודל זה מתקשרת החברה בהסכמי שכירות עם לקוחותיה באחד משני האופנים הבאים: השכרה וחיוב בהתאם לשימוש בפועל עם דמי שימוש מינימליים והשכרה ושימוש ללא הגבלה בסכום קבוע מראש. מודל ההשכרה מאפשר חדירה רחבה יותר לשוק ומבטיח את ההכנסות העתידיות של החברה. ואכן, התוצאות משביעות רצון – ברבעון הראשון של השנה הצלחנו לחתום על חוזי השכרה בהיקף של כ-3.7 מיליון דולר מתוך צבר חוזים מינימאלי בהיקף של כ-15 מיליון דולר עד סוף 2021. האסטרטגיה של מיקוד במסחור בשוק האמריקאי נושאת פרי. המודעות לטיפול שאנו מציעים גוברת ויותר פסיכיאטרים ורשתות של קליניקות מגלים עניין במערכת ה-Deep TMS של החברה. בריינסוויי ממוצבת כיום היטב בארה"ב עם צוות שיווק ומכירות שנמצא במגמת גידול, עם כיסוי ביטוחי של למעלה מ-90% מאוכלוסיית ארה"ב ואנו בוחנים גם הסכמי הפצה באירופה ובטריטוריות נוספות בשאר העולם. אנו מצפים להמשך האצת התקנת המערכות. כמו כן, ניסוי ה-OCD הסתיים ואנו מצפים לתוצאותיו במהלך יוני 2017".

בריינסוויי, חברה מובילה המפתחת טכנולוגיה פורצת דרך לטיפול בהפרעות מוחיות, פרסמה את הדו"חות הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2017. במהלך תקופה זו נמשך יישום האסטרטגיה של מסחור בארה"ב תוך מעבר למודל הכנסות המתמקד בהשכרה ודמי שימוש, המאפשר חדירה רחבה יותר לשוק ומבטיח את ההכנסות העתידיות של החברה.

במסגרת הדו"ח הכספי שפורסם היום, בריינסוויי חשפה לראשונה את היקף החוזים המחייבים עם לקוחותיה להשכרת מערכות ועדכנה על ההכרה הצפויה בהכנסות מהשכרה בין השנים 2017 עד 2021. החברה בחרה באסטרטגית מיקוד בהשכרת מערכות ללקוחותיה על מנת לייצר מודל הכנסות עקבי וארוך טווח אשר יביא לידי ביטוי גם את הצפי של החברה ביחס לגידול בשימוש במערכות החברה. לחברה צבר של חוזים חתומים בהיקף של כ-15 מיליון דולר עד שנת 2021, כאשר מתוכם כ-5.5 מיליון דולר הינן הכנסות מינימאליות מהשכרה, שצפויות להיות מוכרות על ידי בריינסוויי בשנת 2017. ברבעון הראשון של שנת 2017 נחתמו חוזי שכירות חדשים בהיקף של כ-3.7 מיליון דולר, המהווים 25% מסך הצבר המינימאלי, כפי שעולה מנתוני הטבלה המצורפת.


דגשים פיננסיים לרבעון הראשון לשנת 2017:

ההכנסות הסתכמו בכ-2.1 מיליון דולר לעומת הכנסות של כ-2.5 מיליון דולר ברבעון הראשון בשנת 2016. הקיטון בהכנסות נובע בעיקר משינוי מודל העסקי של החברה, במסגרתו מתמקדת החברה בהרחבת פעילותה להשכרת מערכות חדשות, לעומת קיטון במכירה ישירה של מערכות.

הרווח הגולמי הסתכם בכ-1.7 מיליון דולר לעומת כ-2 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2016.

הוצאות המחקר והפיתוח הסתכמו ברבעון הראשון לשנת 2017 בכ-1.4 מיליון דולר בהשוואה לכ-1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהוצאות המחקר והפיתוח נובע בעיקר מגידול בהיקף הפעילות במחלקת המחקר והפיתוח בהשוואה לרבעון אשתקד וכן מסיום גיוס חולים לניסוי הרב מרכזי בהפרעה טורדנית כפייתית OCD.

הוצאות השיווק והמכירות הסתכמו בכ-1.4 מיליון דולר בהשוואה לכ-1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהוצאות השיווק נובע בעיקר מגידול בפעילות החברה האמריקאית Brainsway USA Inc, הכולל גיוס אנשי מכירות ושיווק בארה"ב.

הוצאות הנהלה וכלליות הסתכמו ברבעון הראשון לשנת 2017 בכ-586 אלף דולר בהשוואה לכ-1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון נובע מכך שהוצאות הנהלה וכלליות ברבעון הראשון של שנת 2016 כללו הוצאות הטבה שנרשמו בגין אופציות שהקצתה החברה למנכ"ל הקודם, ואשר סווגו כהוצאות הנהלה וכלליות בסך של 514 אלפי דולר, הוצאות הנהלה וכלליות בנטרול הוצאות אלו הסתכמו אשתקד לסך של 589 אלפי דולר בדומה לרבעון הראשון של 2017.

ההפסד התפעולי ברבעון הראשון לשנת 2017 הסתכם בכ-1.5 מיליון דולר בהשוואה לכ-1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהפסד התפעולי נובע בעיקר מהקיטון ברווח הגולמי ומהגידול בסך ההוצאות התפעוליות.

ההפסד הנקי ברבעון הראשון הסתכם בכ-1.9 מיליון דולר בהשוואה לכ-1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהפסד נובע בעיקרו מהגידול בהפסד התפעולי, מהקיטון בהכנסות המימון ומהגידול בהוצאות המימון.

לחברה מזומנים ופיקדונות לזמן קצר בסך של כ-7.8 מיליון דולר ליום 31.3.17. ההון העצמי של החברה ליום 31.3.17 הסתכם בכ-8.5 מיליון דולר.

אודות בריינסוויי
בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך הנקראתDeep TMS, באמצעותה ניתן להגיע לעומק המוח ולייצר גירוי או דיכוי עצבי. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם ולהן אישורי CE ו-FDA ושיפוי רפואי אצל כ-90% מאוכלוסיית ארה"ב. עיקר מאמצי החברה בימים אלה הינם למסחור והעמקת החדירה לשוק האמריקאי לטיפול בדיכאון עמוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il