TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפריקה ישראל מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2017


אפריקה
הרווח מהשכרה והפעלת נכסים הסתכם ברבעון בכ- 80 מיליון ₪ לעומת רווח של כ- 84 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד
אפריקה ישראל נכסים – הציגה רווח המיוחס למחזיקי ההון של החברה הסתכם בכ-22 מיליון ₪. הכנסות החברה מהשכרת והפעלת נכסים ברבעון בכ-83.3 מיליוני ₪ בהשוואה לכ-81.8 מיליוני ₪ ברבעון המקביל אשתקד. מצד אחד קטנו ההכנסות כתוצאה מהשחיקה החריפה בשער האירו מול השקל (כ-8%) ומאידך רשמה החברה הכנסות בפרויקטים חדשים שאוכלסו במהלך השנה שעברה כמו גם בגידול בהכנסות מפרויקטים קיימים. במהלך הרבעון השלימה החברה הקמת בניין משרדים נוסף בבלגרד ואת הקמת השלב הראשון בפרויקט המגורים טוליפה טרבשין בפראג הכולל 183 יח"ד אשר נמכרו כולן. פרויקטים נוספים המצויים בעיצומן של עבודות ההקמה הם: קניון אפי ברשוב (בשטח של כ-40,000 מ"ר) ופרויקט משרדים חדש "אפי טק" ברומניה. כמו כן, מקימה החברה שני פרויקטים למשרדים בפראג, פרויקט משרדים בקראקוב פולין ובנין משרדים בבלגרד. בסה"כ מקימה החברה כיום בניני משרדים באירופה בהיקף של כ-100,000 מ"ר. בישראל מקימה החברה בנין נוסף בפארק המדע קריית ויצמן והחלה יחד עם מליסרון בהקמתו של פרויקט שרונה בתל אביב. כמו כן, בונה החברה את פרויקט ה- BOT להקמת משרד המשפטים בירושלים והיא נערכת לתחילת העבודות להקמת הקריה המחוזית ירושלים (פרויקט זה אף הוא בשיטת ה BOT).

אפריקה ישראל מגורים - הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות צמח ברבעון הראשון בכ-29% לעומת אשתקד והסתכם בכ-26 מיליון ₪. במהלך הרבעון החברה המשיכה לשמור על יציבות במכירות ומכרה 127 יח"ד בהיקף כספי של כ- 265 מיליון ₪. החברה ממשיכה להציג תנופת עשייה בלמעלה מ-20 אתרים. מתוך 1,568 יח"ד הנמצאות בשלבי שיווק וביצוע, מכרה החברה 882 יח"ד בשווי של כ- 1.5 מיליארד ₪ (חלק החברה) אשר טרם בא לידי ביטוי בדוח הרווח והפסד של החברה. כמו כן, החלה בביצועם של 4 פרויקטים גדולים במודיעין, ירושלים, כפר יונה וחדרה הכוללים יחד כ- 485 יח"ד, מהם נמכרו כ- 200 יח"ד.

דניה סיבוס - צבר ההזמנות של החברה עומד על כ- 6.8 מיליארד ₪, והיא פעילה כיום בלמעלה מ-100 פרויקטים בארץ ובעולם. החברה משקיעה מאמצים להגדלת צבר ההזמנות שלה באמצעות כניסה לתחומים ולשווקים חדשים בעולם, אשר מהווים עבורה מנועי צמיחה עתידיים. כחלק מכך, העמיקה את אחיזתה בענף הבנייה למגורים באמצעות זכייה בשני מכרזים גדולים בתחום הדיור למשתכן יחד עם קבוצת לוזון בראש העין ובראשל"צ הכוללים כ- 1,400 יח"ד (כאשר חלקה של החברה 50%).

אפריקה ישראל תעשיות - סך הרווח התפעולי של החברה הסתכם כ-9.4 מיליוני ₪. הרווח הגולמי הסתכם בכ-31 מיליון ₪. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-18 מיליון ₪. הנהלת החברה ממשיכה לפעול ביתר שאת על מנת שמגמת השיפור תימשך. בעקבות הסכם השקעה והסדר חוב בנגב הוצגו תוצאות נגב כהפסד מפעילות מופסקת לאחר מס.

אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל אפריקה ישראל: "תוצאות הרבעון עומדות עדיין בעיצומו של תהליך ארגון מחדש של מצבת התחייבויותיה של החברה. כחלק מכך, אנו ממשיכים להפעיל את כל הצעדים הדרושים, מבניים וניהוליים כאחד, כדי להתאים את פעילותה העסקית והארגונית של החברה, למציאות מורכבת זו. אנו תקווה שארגון מבנה החוב יסתיים במהרה. לצד האתגרים הלא פשוטים הללו אנו מעודדים מכך כי, המאמצים הרבים המושקעים בקידום הפיתוח העסקי באים לידי ביטוי בתוצאות חברות הבת אפריקה ישראל נכסים, דניה סיבוס ואפריקה ישראל מגורים. החברות מציגות המשך תנופת עשייה, המתבטאת בגידול וצמיחה בפעילות, תוך ביסוס איתנותן הפיננסית."

קבוצת אפריקה ישראל מדווחת היום (יום ראשון, 28 במאי 2017) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2017.

החברה מדווחת ברבעון על הפסד המיוחס לבעלים אשר הסתכם בכ-21 מיליון ₪ לעומת הפסד של כ- 41 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח מהשכרה והפעלת נכסים הסתכם ברבעון בכ- 80 מיליון ₪ לעומת רווח של כ- 84 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח מפעילות התעשייה הסתכם ברבעון בכ- 19 מיליון ₪ לעומת רווח של כ- 17 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

הגרעון בהון המיוחס לבעלים של החברה הסתכם ביום 31 במרץ 2017 בכ- 484 מיליון ₪ (2.22- ₪ למניה) לעומת כ- 390 מיליון ₪ )1.8- ₪ למניה) ביום 31 בדצמבר 2016.

יתרת הנדל"ן להשקעה הסתכמה ליום 31 במרץ 2017 בכ- 4.5מיליארד ₪, יתרת נדל"ן להשקעה בהקמה הסתכמה לסך של כ- 0.76 מיליארד ₪, יתרת מלאי הבניינים למכירה (פרויקטים למגורים) הסתכמה בכ- 1.7 מיליארד ₪ ויתרת מלאי הקרקעות של החברה הסתכמה בסך של כ- 1.9 מיליארד ₪.

יתרות הנזילות של החברה (סולו מורחב) הסתכמו ביום 31 במרץ 2017 בכ-148 מיליון ₪.

הרווח התפעולי של הקבוצה בנטרול השפעת שערוכים הסתכם בכ- 147 מיליון ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il