TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תוצאות רבל: ההכנסות צמחו ב-13% והגיעו ל-53 מיליון אירו


רבל
ההכנסות צמחו ב-13% והגיעו ל-53 מיליון אירו; ה-EBITDA גדל ב-6% ל-6.8 מיליון אירו צבר הסכמי המסגרת מסתכם בכ-1.41 מיליארד אירו
דגשים פיננסים לתוצאות הרבעון הראשון:

הכנסות: 53 מיליון אירו, צמיחה של 12.9% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
EBITDA: 6.8 מיליון אירו, עלייה של 5.9% לעומת לרבעון המקביל אשתקד.
רווח נקי: 2.1 מיליון אירו, בהשוואה לרווח נקי של 2.3 מיליון אירו ברבעון הראשון של 2016.
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת: 4.2 מיליון אירו, בהשוואה לתזרים של 9.9 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד.
צבר הסכמי מסגרת: נכון למועד פרסום הדוח, צבר הסכמי המסגרת שבידי החברה נאמד בכ-1.41 מיליארד אירו, בהשוואה לצבר של כ-1.39 מיליארד אירו בסוף 2016.
דיבידנד: החברה חילקה דיבידנד בגובה של 8 מיליון שקל בחודש מאי.

שמואל וולודינגר, יו"ר רבל: "פתחנו את שנת 2017 עם תוצאות טובות אשר מהוות המשך ישיר למגמת הצמיחה בהיקפי הפעילות של החברה בשנים האחרונות, וזאת על אף המשך השחיקה בשערי המטבעות.

שיעורי הרווחיות ברבעון הנוכחי היו נמוכים יותר על רקע גידול בסך ההכנסות של חברת ארקל, שמאופיינות בשיעורי רווחיות נמוכים ביחס לתחום מערכות הרכב. יחד עם זאת, מתחילת 2017, מרבית ההזמנות החדשות אותן קיבלנו הינן בתחום מערכות הרכב. אנו נערכים להמשך מימוש צבר ההזמנות, במטרה להבטיח את המשך הצמיחה של רבל גם בשנים הבאות".

התוצאות הפיננסיות המלאות לרבעון הראשון:

ההכנסות הסתכמו בכ-53 מיליון אירו, צמיחה של 12.9% בהשוואה להכנסות בגובה 46.9 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות בתחום מערכות הרכב הסתכמו ב-23.3 מיליון אירו, גידול של כ-3% בהשוואה להכנסות בתחום זה ברבעון המקביל אשתקד, ואילו בתחום המערכות המבניות לרכב הסתכמו ההכנסות ב-29.6 מיליון אירו, עלייה של כ-22.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. רבעון זה כלל הכנסות ממכירת תבניות בהיקף של כ-3 מיליון אירו, שנדחתו מהרבעון הקודם. הגידול בהכנסות החברה תואם את מגמת הגידול בצבר הסכמי המסגרת של החברה, שמתורגם למכירות ללקוחות.

הרווח הגולמי עמד על 11.4 מיליון אירו (סך של 21.6% מההכנסות), עלייה של 4.8% בהשוואה לרווח הגולמי ברבעון המקביל אשתקד, שעמד על 10.9 מיליון אירו (סך של 23.2% מההכנסות). הירידה בשיעורי הרווחיות נובעת בעיקר מירידה בשער החליפין של השקל מול האירו בין התקופות, וגידול בהיקף ההכנסות של תחום פעילות החלקים המבניים לרכב, שמאופיין בשיעורי רווחיות נמוכים יותר ביחס לתחום מערכות הרכב, מתוך סך ההכנסות של החברה.

ה- EBITDA הסתכם בכ-6.8 מיליון אירו (שיעור של 12.8% מההכנסות), עלייה של 0.4 מיליון אירו ביחס ל-EBITDA ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכם ב-6.4 מיליון אירו (שיעור של 13.7% מההכנסות). ה-EBITDA ברבעון הראשון הושפע מהירידה בשער החליפין של השקל כנגד האירו בין התקופות, אשר הגדיל את ההוצאות השקליות במונחי אירו בסך של כ-0.4 מיליון אירו.

הוצאות המס הסתכמו בכ-898 אלף אירו, וזאת לעומת הוצאות מס של 652 אלף אירו ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי עמד על 2.1 מיליון אירו, וזאת בהשוואה לרווח נקי של 2.3 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד.

צבר הסכמי המסגרת למועד פרסום הדוח מסתכם בכ-1.41 מיליארד אירו, וזאת בהשוואה לצבר של כ-1.39 מיליארד אירו בסוף שנת 2016. סך הסכמי המסגרת בהם התקשרו חברות הקבוצה מתחילת 2017 עד לתקופה זו נאמד בכ-135 מיליון אירו, מתוכם הסכמים בסך כ-89 מיליון אירו בתחום מערכות הרכב וסך של כ-46 מיליון אירו בתחום החלקיים המבניים. סך הסכמי המסגרת ליתרת שנת 2017 - יוני-דצמבר 2017, נאמדים בכ-121 מיליון אירו, ולשנת 2018 בכ-223 מיליון אירו.

דיבידנד: החברה חילקה דיבידנד בגובה 8 מיליון שקל בחודש מאי.


אודות רבל:
רבל הינה חברה בינלאומית העוסקת בשני תחומים:
(א) תכנון, פיתוח, ייצור ושיווק של שסתומים לאוורור מיכלי דלק ברכב, שסתומים למערכות בלימה ומתזים לשטיפת הפנסים.
(ב) תכנון, פיתוח, ייצור ושיווק של חלקים מבניים מפלסטיק המיוצרים בטכנולוגית הזרקה תרמופלסטית מחוזקת בסיבי זכוכית ומיועדים להתקנה במערכות שונות של כלי רכב. חלקים אלו מחליפים חלקי מתכת ומשמשים בעיקר להפחתת משקל הרכב.

עם לקוחות החברה נמנים יצרני מערכות לרכב המובילים בעולם (Tier-1) ויצרני רכב (OEM) כגון פולקסווגן, אאודי, ג'נרל מוטורס, מרצדס, יונדאי ואחרים.

החברה מפעילה אתרי ייצור בישראל, לוקסמבורג, גרמניה, קנדה, ארה"ב, ספרד וסין.
בעלי השליטה בחברה הם קיבוץ רביבים ושמוליק וולודינגר, המשמש כיו"ר החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il