TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

על אף שחיקת המטבעות שומרת על-בד על רווחיות גולמית ותפעולית ברבעון הראשון של 2017 בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד


על בד
ממשיכה לייצר תזרים מזומנים משמעותי של כ- 27 מיליון שקל תוך שיפור ההון החוזר של החברה
על-בד משואות יצחק (ת"א: על בד), הנחשבת לחברה הבינלאומית השלישית בגודלה בעולם ביצור מגבונים לחים שאינם ממותגים, והספקית הגדולה בארה"ב ליצור טמפונים לא ממותגים, פרסמה את דוחותיה לרבעון הראשון לשנת 2017.

ההכנסות ברבעון הראשון של 2017 הסתכמו בכ-354 מיליון שקל לעומת כ-369 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד, קיטון של כ-4%. קיטון זה נבע בעיקרו משחיקת האירו והדולר ביחס לשקל. היקף המכירות בחו"ל מהווה כ 93% ממחזור המכירות וקיימת חשיפה לשינויים בשערי החליפין, בעיקר של האירו והדולר על סכומי המכירות המוצגים בדוחות הכספיים בשקל. בנטרול השינויים בשערי החליפין בתקופת הדו"ח יש למעשה עליה של 3% בהכנסות אל מול התקופה המקבילה אשתקד. בתקופת הדוח ירדו שערי המטבע הממוצעים של האירו והדולר מול השקל ב 7.7% ו- 4.5%, בהתאמה אל מול התקופה המקבילה אשתקד.
בנוסף לשחיקה בשערי המטבע המתוארת לעיל, הירידה במכירות נובעת בעיקר מירידה במגזר המגבונים בארה"ב בשל שינוי במדיניות החזקת מלאים על ידי לקוח משמעותי של החברה.

הרווח גולמי ברבעון הראשון של 2017 הסתכם בכ-74 מיליון שקל, המהווים 21% מהמחזור, לעומת כ-79 מיליון שקל, המהווים 21% מהמחזור בתקופה המקבילה אשתקד. למרות שחיקת שערי המטבע המתוארת לעיל, תהליכי ההתייעלות מאפשרים לחברה לשמור על שיעור הרווח הגולמי.

הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2017 הסתכם בכ-20.5 מיליון שקל, 6% מהמחזור לעומת כ-21.6 מיליון שקל, מהווים גם הם 6% מהמחזור, בתקופה המקבילה אשתקד. החברה הציגה שיפור ברווח התפעולי במגזר המגבונים הלחים בגרמניה וצמצמה הפסדים במגזר ההיגיינה הנשית.

הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2017 הסתכם בכ- 8.9 מיליון שקל לעומת רווח נקי של כ-12 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד. עיקר הקיטון ברווח הנקי נובע מגידול בהוצאות המימון של כ- 4 מיליון ש"ח הנובע מהשפעת ,הירידה בשערי החליפין של היורו והדולר מול השקל , על היתרות הכספיות במאזן החברה.

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2017 הסתכם בכ-27.3 מיליון שקל לעומת כ-12.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

אמנון ברודי, יו"ר על-בד אמר: "ברבעון הראשון של 2017 שמרה על-בד על שיעורי רווח גולמי ורווח תפעולי דומים בהשוואה לתקופה המקבילה ב- 2016, זאת על אף השחיקה מירידת שערי האירו והדולר אל מול השקל. במקביל מגמת הגידול בפעילות באירופה ממשיכה. גם בפעילות החברה בארה"ב, בתחום מוצרי הספיגה, חל שיפור בתוצאות בזכות התקשרות עם לקוח אסטרטגי גדול ופעילות בתפוקה מלאה של המכונה החדשה בקנטאקי. בנוסף, החודש החל לעבוד מפעל החברה החדש בדימונה הכולל קו ייצור מתקדם של נייר ויאפשר לנו גם לבחון הזדמנויות עסקיות נוספות. בהמשך לתוצאות שנת 2016, גם ברבעון הראשון של 2017 אנו ממשיכים לייצר תזרים מזומנים משמעותי של כ- 27 מיליון שקל תוך שיפור ההון החוזר של החברה".

אודות על-בד:
על-בד משואות יצחק בע"מ נוסדה בשנת 1985 ועוסקת במפעליה בישראל ובחו"ל ב-3 תחומי פעילות:
1. ייצור ושיווק מגבונים לחים עשויים בד לא ארוג במגוון אריזות ולמגוון שימושים.
2. החל משנת 2010 – ייצור ושיווק מוצרי היגיינה נשית (טמפונים) מסוגים שונים.
3. החל משנת 2012 – ייצור ושיווק מוצרי ספיגה.
במפעלה במשואות יצחק, עוסקת החברה בנוסף לייצור המגבונים גם בייצור בדים לא ארוגים המשמשים חומר גלם עיקרי בייצור מגבונים לחים במפעלי התאגיד.
מוצרי החברה נמכרים בכל רשתות השיווק המרכזיות באירופה ובארה"ב . בנוסף נמכרים המוצרים ליצרנים גלובליים כן למוסדות רפואיים שונים. המוצרים מאופיינים בחדשנות טכנולוגית ובעמידה בתקינה בינלאומית מחמירה. על-בד מעסיקה כ-900 עובדים במפעליה בישראל ועוד כ-800 עובדים במפעליה בחו"ל. החברה פועלת תוך שמירה והקפדה על נושאי איכות הסביבה, האחריות החברתית ואף זכתה בדירוג הזהב של מדד מעל"ה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il