TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר חדש חושף: 75 אחוזים מהפרויקטים בתחום האינטרנט של הדברים ברחבי העולם – נכשלים


IDC
בכדי שפרויקטים עתידיים יצליחו, יש לקחת בחשבון שיתוף הפעולה בין אנשי ה-IT לבין הצד העסקי בתוך החברה עצמה, וחשוב יותר שיתוף פעולה עם השותפים העסקיים באקוסיסטם
סיסקו חשפה סקר חדש של חברת IDC שצופה שמספר תחנות הקצה של יישומי "האינטרנט של הדברים" (IoT) יגדל מ-14.9 מיליארד בסוף 2016 ליותר מ-82 מיליארד ב-2025. הסקר, שפורסם באירוע IoT World Forum, חושף גם את הדרכים להצלחה בפרויקט IoT.
למרות התנופה הניכרת ביישומי IoT, המחקר החדש שנערך על-ידי סיסקו ממחיש ש-60 אחוזים מיוזמות ה-IoT נתקעות בשלב הוכחת ההיתכנות (PoC) וכי רק 26 אחוזים מהחברות שנקטו ביוזמה כזאת סבורות שהיא נחלה הצלחה. גרוע מכל, שליש מהפרויקטים שהושלמו אינם נחשבים למוצלחים.
"הבעיה אינה טמונה במאמצים בלתי מספיקים," אומר רואן טרולופ, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל האינטרנט של הדברים והאפליקציות בסיסקו. "אך יש הרבה דברים שאפשר לעשות כדי להזיז יותר פרויקטים משלב הפיילוט להצלחה מלאה." סיסקו פרסמה את הממצאים ב-IoT World Forum שהתקיים בלונדון השבוע.
הסקר נערך בקרב 1,845 מקבלי החלטות מתחומי המחשוב והעסקים בארה"ב, בריטניה והודו במגוון תעשיות, החל בייצור, דרך ממשל ציבורי, קמעונאות, מלונאות, ספורט, אנרגיה (שירותי חשמל, מים וגז), הפקת דלק וגז וכרייה, וכלה בתחבורה ושירותי בריאות. כל המשיבים לסקר ייצגו ארגונים היוזמים פרויקטי IoT או כבר השלימו פרויקטים כאלה. כל הנסקרים היו מעורבים בשלב האסטרטגיה או התוויית הכיוון לפחות לאחת מיוזמות ה-IoT של הארגון. המטרה הייתה להשיג תובנות לגבי ההצלחה והקשיים המחבלים בהתקדמות.
הממצאים העיקריים:
הגורם האנושי חשוב: IoT נשמע כמו טכנולוגיה בלבד, אך גורמים אנושיים כגון תרבות, ארגון ומנהיגות הינם קריטיים. למעשה, שלושה מארבעת הגורמים המובילים לפרויקט IoT מוצלח קשורים לאנשים ולקשרים ביניהם: שיתוף פעולה בין היבטי המחשוב והעסקים היה הגורם הראשון במעלה, והוא צוטט על-ידי 54 אחוזים מהמשיבים לסקר. תרבות המתמקדת בטכנולוגיה ומחלחלת מהנהגת הארגון תוך שהיא נהנית מתמיכת המנהלים הבכירים הייתה הגורם השני במעלה, כפי שדיווחו 49 אחוזים מהמשיבים לסקר. מומחיות ב-IoT, בין אם מתוך הארגון או באמצעות שיתופי פעולה עם גופים חיצוניים, הוא גורם הצלחה שנבחר על-ידי 48 אחוזים מהמשיבים.
בנוסף, הארגונים שהצליחו ביוזמות IoT היו אלה שעשו שימוש בשותפויות אקוסיסטם: הם נעזרו בשותפים בכל שלב של הפרויקט, החל מהתכנון האסטרטגי וכלה באנליטיקה של הנתונים לאחר ההשקה. למרות ההסכמה הרחבה לגבי חשיבות שיתוף הפעולה בין מקבלי החלטות מתחומי המחשוב והעסקים. התחוורו כמה הבדלים מעניינים:
מקבלי החלטות מתחום המחשוב מייחסים חשיבות רבה יותר לטכנולוגיות, תרבות ארגונית, מומחיות ויצרנים. מקבלי החלטות עסקיים מדגישים את האסטרטגיה, הצידוק העסקי, התהליכים ואבני הדרך.
מקבלי החלטות מתחום המחשוב נוטים יותר לחשוב שיוזמות ה- IoT הצליחו. בעוד ש-35 ממקבלי המחלטות מחשוביות הגדירו את הפרויקט השלם כהצלחה, רק 15 אחוזים מבין מקבלי ההחלטות העסקיים סברו כך.
אל תצאו לדרך לבד. שישים אחוזים מהמשיבים לסקר הדגישו שלעתים קרובות, יוזמות IoT נראות טוב על הנייר אבל מתבררות כקשות יותר ממה שכולם ציפו. חמשת האתגרים הקשים ביותר בכל שלבי היישום כללו: משך הזמן להשלמה, מומחיות מוגבלת בתוך הארגון , איכות הנתונים, אינטגרציה של צוותים וחריגות מתקציב. הסקר מצא שהארגונים שהצליחו יותר מכל עירבו את שותפי האקוסיסטם שלהם בכל השלבים, כלומר ששותפות לאורך התהליך כולו משטיחה את עקומת הלמידה. "כמעט מדי יום אנו עדים ליישומים חדשים ב- IoT," אמרה ענבר לסר-רב, סגנית נשיא סגנית נשיא לפתרונות תשתיות ודיגיטל בסיסקו, "אנו מחברים דברים שמעולם לא חשבנו שאפשר לחבר ויוצרים ערך חדש ומדהים עבור תעשיות שונות. אך המקום שבו אנו מזהים את ההזדמנויות הרבות ביותר הוא בשותפויות עם יצרנים אחרים וביצירת פתרונות אשר הינם לא רק מחוברים אלא גם משתפים נתונים. שיתוף הנתונים הוא הבסיס לרשת של תעשיות – שיתוף תובנות שיוצרות יתרונות עצומים לעסקים ולחברת האדם, משום שאף חברה לא יכולה לעשות זאת לבדה."

לקצור את היתרונות: כאשר משלבים את גורמי ההצלחה הקריטיים, ארגונים יכולים לקצור שלל תובנות נתונים חכמות.
שבעים ושלושה אחוזים מהמשתתפים בסקר משתמשים בנתונים מפרויקטי IoT שהושלמו בכדי לשפר את עסקיהם. שלושת היתרונות המובילים של פרויקטי IoT הם שביעות רצון משופרת של הלקוחות (70%), יעילות תפעולית (67%) ושיפור איכות המוצר או השירות (66%). בנוסף, רווחיות משופרת הייתה היתרון הבלתי צפוי המוביל בקרב הנשאלים (39%).
ללמוד מכישלונות: כניסה לפרויקטי IoT הניבה עוד יתרון בלתי צפוי: 64 אחוזים הסכימו שלמידה מיוזמות IoT שהתעכבו או נכשלו סייעה להם להאיץ את השקעת הארגון ב-IoT.
למרות האתגרים, רבים ממשתתפי הסקר שלנו חשו אופטימיים לגבי עתיד האינטרנט של הדברים, מגמה אשר למרות שתנופה הרבה שהיא מפגינה, נמצאת עדיין בחיתוליה. ששים ואחד אחוזים סברו שאנו רק מתחילים "לגרד את פני השטח" של הפוטנציאל אשר האינטרנט של הדברים מציעה לעסקיהם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il