TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עמית וילרה, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ITLogic, הוסמך ברמה הגבוהה ביותר - כשגריר שותף של חברת Aruba של HPE


עמית וילרה
לעמית ניסיון רב בעולמות ה-Networking ואבטחת המידע אשר הכרחיים לביצוע הטמעות מורכבות של מוצרי ARUBA

עמית וילרה, ממקימי חברת האינטגרציה ITLogic ומי שמשמש כ- CTO של החברה, הוסמך כ- Aruba Partner Ambassador במסגרת תכנית השותפים של חברת HPE. מדובר במעמד השותף הבכיר ביותר של פתרונות Aruba. בתוכנית משתתפים 50 מומחי תקשורת הנתונים הטובים ביותר בין שותפיה של Aruba באזור EMEA.

לעמית ניסיון רב בעולמות ה-Networking ואבטחת המידע אשר הכרחיים לביצוע הטמעות מורכבות של מוצרי ARUBA והינו בעל הסמכת Aruba Certified ClearPass Professional (ACCP) המעניקה לו ידע נרחב בקונפיגורציה, הטמעה ותחזוקה של מערכות מסוג זה.

ARUBA אשר נרכשה לפני כשנתיים על ידי HPE, מתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות אבטחת מידע, בקרות גישה לרשת ואספקת תשתיות תקשורת אלחוטית.

חברת ITLogic זיהתה יתרונות שוק משמעותיים במוצרי ARUBA ולכן זיהתה את ARUBA כאחד ממנועי הצמיחה הגדולים שלה בשנה הקרובה. מומחי החברה ביצעו הטמעות משמעותיות ומוצלחות של מוצרי החברה בארגונים רבים בישראל.

אודות ITLogic
חברת ITLogic נוסדה ב-2013 ומתמחה בביצוע פרויקטים מורכבים במערכות תקשורת המחשבים והליבה של ארגונים. לחברה ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום המחשוב לחברות וארגונים והיא בעלת ניסיון רב בתחום טכנולוגית ה-IT. בין היתר פועלת החברה בהקמת תשתיות וירטואליזציה וביצוע המרה של שרתים, ייעוץ וליווי פרויקטים בתחום המחשוב, תכנון ופריסה של תשתיות תקשורת, בתחום שירותי הענן ואבטחת המידע ועוד. לחברה לקוחות רבים מכל תחומי המשק הישראלי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il