TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנס ברוקראז': שטראוס צפויה לדווח על צמיחה במכירות של כ-7.4% ברבעון ורווחיות של כ-11% אך השינויים בברזיל מעלים את רמת הסיכון


אקסלנס
ממשיכים להמליץ בתשואת שוק במחיר יעד 65 שקל באפסייד של כ-2%
מיכל אלשיך, אנליסטית בכירה באקסלנס ברוקראז', מעריכה לקראת פרסום דוחות חברת שטראוס לרבעון הראשון של 2017 ביום שני הבא כי "הדוח צפוי להיות טוב ביחס לאשתקד על רקע שיפור נאה בפעילות הקפה, שיפור קל בישראל ויציבות במגזר אחר (מים ומקס ברנר). סברה לעומת זאת צפויה להמשיך בשחיקה".
אלשיך מעריכה כי "המכירות של כלל החברה צפויות לצמוח ברבעון בכ-7.4% לכ-2.01 מיליארד שקל לעומת 1.88 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. חלק מהותי מזה בגין שיפור במטבעות בקפה: הריאל והרובל. שער החליפין הממוצע של הריאל התחזק מול השקל ברבעון הראשון ביחס לאשתקד בכ-19% ומול הדולר בכ-24%. שער החליפין הממוצע של הרובל התחזק מול השקל באותה תקופה בכ-21% ומול הדולר בכ-27%. התחזקות המטבעות מול השקל מועילה בהפרשי תרגום, משום שהדוח שקלי, כאשר התחזקות המטבעות מול הדולר מביאה גם לשיפור במרווח, היות ושטראוס רוכשת חלק מהסחורות בדולר ומוכרת במטבע מקומי. בצד הפחות חיובי, עלייה במחירי הקפה הגולמי בברזיל ומחוצה לה (בברזיל יש שוק מקומי) צפויה לקזז את השיפור, אך באופן חלקי בלבד".
עוד מעריכה אלשיך כי "הרווח התפעולי של שטראוס צפוי לגדול בכ-11% לכ-223 מיליון שקל לעומת כ-213 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי לבעלי המניות צפוי לגדול ב-113 מיליון שקל לעומת 107 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד".
אלשיך מעריכה עוד כי "בפעילות בישראל, שמהווה את הרגל השנייה המהותית של שטראוס במקביל לקפה, אנו צופים שיפור קל/יציבות עקב המשך עלייה נאה בנתח השוק, ירידה במחירי הקקאו והסוכר והתייעלות. מנגד, עלייה במחירי החלב הגולמי לראשונה בתחילת 2017 צפויה לקזז חלק מהשיפור, וזאת לאחר ירידה רציפה מצטברת של כ-20% בשלוש השנים האחרונות".
לדברי אלשיך, "המגזר שצפוי להעיב על הדוח ממשיך להיות סברה, עם צפי להמשך ירידה ברווח כתוצאה מהאטה בשוק הפעילות ומ-2 הריקולים שבוצעו בחברה בשנים האחרונות".
אלשיך מוסיפה כי "למרות צפי לרבעון טוב, העתיד של פעילות הקפה טומן בחובו סיכונים: הכאוס בברזיל גוזר עלייה בחוסר הוודאות והעלייה במחיר הקפה הגולמי עלולה להעיב ברווחיות".
אלשיך ממליצה ביחס לרמת התמחור כי "למרות צפי לדוח טוב בשבוע הבא, אנו ממליצים להמתין למועד כניסה אטרקטיבי יותר, עם וודאות רבה יותר בנוגע למצב המאקרו בברזיל. ההמלצה שלנו נותרת בתשואת שוק, במחיר יעד של 65 שקל למניה, המגלם אפסייד מצומצם של כ-2% בלבד"


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il