TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כל הדרך למעלה: אילנה קדוש-נבון מונתה למנכ"לית דאטה פרו Proximity


אילנה קדוש נבון
קדוש-נבון הצטרפה לחברה לפני 16 שנים והתקדמה דרך קשת רחבה של תפקידים עד לתפקיד משנה למנכ"ל; היא תחליף את אלון גל, ששימש כמנכ"ל החברה מ-2006

אילנה קדוש-נבון מונתה לתפקיד מנכ"לית חברת דאטה פרו Proximity. קדוש-נבון תיכנס לתפקידה בימים הקרובים ותחליף בתפקיד את אלון גל, המשמש כמנכ"ל החברה משנת 2006. בימים האחרונים התבשרו עובדי החברה ולקוחותיה על המינוי החדש, לצד עוד מספר שינויים ניהוליים שיקרו במקביל בחברה.
ב-16 השנים האחרונות מילאה קדוש-נבון בהצלחה מרובה קשת רחבה של תפקידים, בכל תחומי העיסוק והמחלקות השונות של החברה. בשנים האחרונות שימשה כמשנה למנכ"ל החברה, הנחשבת למובילה בתחומה בישראל.
דאטה פרו Proximity, שבבעלות לעודד רוזן ורשת BBDO העולמית, פועלת מאז 1994 בתחומי השיווק מבוסס הנתונים והשיווק הדיגיטלי הפרסונלי המתקדם. החברה היא חלק מרשת הפרסום הבינלאומית Proximity של קבוצת BBDO. בין לקוחות החברה נמנים קבוצת מכבי שירותי בריאות, סלקום, מפעל הפיס, שופרסל, מי עדן, אסם, אשת טורס, קק"ל, משרדי ממשלה שונים, ולקוחות בתחומי רכב, אופנה, תרופות, חנוך ועוד. בתקופה האחרונה מעורבת דאטה פרו Proximity במהפכה השיווקית שעובר השוק בישראל עם כניסתן המסיבית של טכנולוגיות Marketing Automation, שיווק בענן ועולמות חוויית הלקוח, בשיתוף עם השחקנית המובילה בתחום בעולם SalesForce, ולרבות מספר מיזמים ושיתופי פעולה שיושקו בתקופה הקרובה.
עודד רוזן, מייסד ויו"ר דאטה פרו: "אילנה היא לא רק סיפור הצלחה לא רגיל, אלא גם מביאה לתפקיד מגוון באמת רחב של כישורים, לצד ההערכה הרבה לה היא זוכה מלקוחות ואנשי מקצוע לאורך כל השנים. אילנה צמחה יחד עם דאטה פרו Proximity ויש לה, כבר היום, חלק בהצלחתנו. המינוי מהווה חיזוק משמעותי לעתיד של דאטה פרו Proximity והמשך המסורת שלנו של צמיחה והתקדמות מנהלים מעולים מתוך הארגון. תודה אישית למנכ"ל היוצא והמוערך שלנו, אלון גל, שימשיך להיות חלק מהמשפחה וללוות אותנו גם ממחוזותיו החדשים".
אילנה קדוש-נבון: "אני שמחה על הזכות לעמוד בראשות חברה מובילה בתחומה בישראל, עם אנשים מדהימים ובעידן כזה של שינויים מהירים ומורכבים בשיווק. אתגר נפלא ועצום.
לקוחותינו ימשיכו ליהנות מהצוות המקצועי שלנו, מהניסיון הרב והחדשנות שאנחנו מביאים לשולחן, בייחוד בימים מרתקים אלה, שבהם ניהול מסעות לקוח על פלטפורמת Marketing Automation הופך את התקשורת להרבה יותר פרסונלית ואפקטיבית".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il