TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרטנר עולה להתקפה - מדווחת על הסכם עם קבוצת התקשורת RGE


לוגו פרטנר חדש
5 ערוצי הספורט, מבית ערוץ הספורט, ישודרו בשירות Partner TV שיושק בשבועות הקרובים

במסגרת ההסכם תשדר פרטנר לראשונה את 5sport וplus 5 באיכות HD
חברת פרטנר הודיעה היום על חתימת הסכם ארוך טווח למשך 5 שנים עם קבוצת התקשורת RGE בעלת 5 ערוצי הספורט הנצפים בישראל, מבית ערוץ הספורט:5sport, 5plus, 5live 5gold ו 5sport HD.
הסכם זה יאפשר ללקוחות הטלוויזיה של פרטנר לצפות ביותר מ-3,000 שידורים ישירים בשנה, ביניהם המשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל, משחקי ליגת האלופות , מכבי ת"א ביורוליג, ליגת העל בכדורסל, הליגה האיטלקית, NBA , גביע המדינה בכדורגל ובכדורסל, אליפות אירופה בכדורסל בקיץ הקרוב, טורניר וימבלדון, מרוצי פורמולה 1 ועוד. זאת בנוסף לתכניות האולפן של ערוץ הספורט, בהם מהדורת חדשות הספורט, יציע העיתונות בובה של לילה, שער השבת ועוד.
פרטנר תשיק את שירות הטלוויזיה Partner TV בתוך שבועות בודדים, בממשק ייחודי שעוצב והותאם במיוחד עבור חווית הצפייה המועדפת על הלקוח הישראלי. הטלוויזיה של פרטנר מבוססת על מערכת ההפעלה Android TV, המאפשרת ליהנות ממגוון עשיר של ערוצים לינאריים ומתכני VOD. כחלק מאותו הממשק, הטלוויזיה פתוחה לגישה ישירה ונוחה לתכנים מהאינטרנט באמצעות אפליקציות חיצוניות.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "התוספת של תכני הספורט מבית ערוץ הספורט משלימה נבחרת מנצחת של ערוצים לינאריים ומגוון רחב של תכנים נוספים, שתיחשף בעוד שבועות בודדים בהשקת Partner TV. התכנים המצוינים, בשילוב עם ממשק חדשני, ויכולות ההפעלה של אנדרואיד TV מבית גוגל, יביאו לצופים שירות טלוויזיה מליגה אחרת."
מ-RGE נמסר: "ערוץ הספורט ממשיך להביא לצופיו בכל מקום בו הם נמצאים, את התכנים האטרקטיביים ביותר מהליגות המובילות בארץ ובעולם".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il